ارزان ترین سرم ضدلک ایرانی برای تابستان 1403

ژیوار

داشتن پوستی صاف و درخشان از اولین جلوه‌های ظاهری هر فردی است؛ اما در طول زندگی، پیش می‌آید که با مشکلات و بیماری‌های پوستی مواجه شویم که امری اجتناب‌ناپذیر است. از میان این مشکلات، لکه‌های قهوه‌ای و قرمز بیشتر از دیگر مسائل پوستی می‌توانند مشکل‌ساز شوند، چون ظاهر و زیبایی پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهند. این روزها صنعت زیبایی با ارائه کرم‌های ضد لک و محصولات تخصصی مرتبط، کمک بزرگی برای این مشکل پیداکرده است.

کاماپرس در این گزارش، کرم و سرم ضدلک پرفروش بازار را معرفی می‌کند.

بهترین سرم ضدلک ایرانی

سرم ویتامین C لافارر

این محصول شامل ویتامین c، ضد لک با مهار آنزیم تیروزیناز است و باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می‌شود.

این محصول را شب‌ها بر روی صورت خشک و تمیز استفاده و از تماس آن با نواحی اطراف چشم جلوگیری کنید. سرم ویتامین C لافارر 769 هزار تومان قیمت دارد.

کرم ضد لک_کاماپرس

دریان سفر امید

سرم ضدلک و روشن کننده نلا

این محصول دارای کوجیک اسید برای مهار آنزیم تیروزیناز و ویتامین C پایدار برای افزایش کلاژن سازی و کاهش چروک‌های پوستی، ضدلک، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و حذف رادیکال های آزاد است.

برای مصرف این محصول کافی است یک قطره از سرم را روی محل لک قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. با رقیق نمودن یک یا دو قطره از سرم و پخش نمودن آن بر روی تمام صورت، رنگ پوست روشن تر و از ایجاد لک جلوگیری می‌شود. این محصول 99 هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

کرم ضد لک_کاماپرس

کرم روشن کننده پیگمازوم صورت

این محصول شامل عصاره گیاه شاهی (Lepidium sativum) است که عصاره آن حاوی ماده سولفورافان است. روشن کننده دارد و دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و حذف رادیکال های آزاد است.

گیاه پنج‌انگشت (Vitex agnus-cactus) یا فلفل راهبان نیز در این محصول وجود دارد گیاه پنج‌ انگشت حاوی ماده Happybelle PE است که نقش مهمی در درخشانی و شادابی پوست دارد.

این کرم را در دو نوبت صبح و عصر، به‌آرامی بر روی پوست صورت و گردن که دچار تیرگی و لک شده‌اند بمالید. این محصول 220 هزار تومان قیمت دارد.

 کرم روشن کننده هیدروکینون حاوی AHA مدیلن

اجزای سازنده این محصول هیدروکینون، آلفا هیدروکسی اسید (AHA) برای لایه‌برداری و تحریک تولید سلول‌های جدید و ویتامین C برای افزایش کلاژن سازی و کاهش چروک‌های پوستی، ضد لک، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و حذف رادیکال های آزاد است.

این محصول باید شب‌ها قبل از خواب روی پوست تمیز مالیده شود. قیمت این محصول هم اکنون در بازار 237 هزار و 900 تومان است.

کرم روشن کننده مدیلن حاوی ماده اکتادسن دی اوئیک اسید و آلفا هیدروکسی اسیدها باعث لایه برداری، روشن سازی، جوان سازی و تحریک تولید سلول‌های جدید می‌شود.کرم ضد لک_کاماپرس

کرم روشن کننده قوی ملالیفت

اجزای سازنده این کرم Butylresorcinol برای مهار برگشت‌ناپذیر آنزیم تیروزیناز، Potassium Azeloyl Diglycinat که مخلوطی از اسید آزلئیک و اسید آمینه گلایسین است.

Hierogaline برای محافظت از پوست در برابر اشعه UV خصوصا UVA که اثر مستقیمی روی ایجاد لک دارد در این محصول به کار رفته، همچنین Asparlyne با افزایش میزان انرژی و متابولیسم سلول‌ها (ATP) دیگر ماده به کار رفته در کرم ملالفیت است که موجب حفظ طراوت و شادابی پوست می‍ی‌شود.

این کرم را روزانه دو بار بر روی مناطق تیره پوست مالیده و به‌خوبی ماساژ دهید. در طی روز حتما از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب هم استفاده کنید. این محصول 98 هزار و 500 تومان قیمت دارد.

کرم ضد لک_کاماپرس

کرم روشن کننده لک پوست پرودرما

اجزای سازنده این محصول عصاره گل لادن (Tropaelum majus) و عصاره شیرین بیان برای کاهش فعالیت آنزیم تیروزیناز است. این کرم دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و حذف رادیکال های آزاد، مرطوب‌کنندگی، کاهش التهابات پوستی است.

از سوی دیگر ویتامین E موجود در این محصول دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و حذف رادیکال های آزاد است.

این کرم را صبح و شب مقداری کافی و به صورت مستقیم بر روی لک‌های قهوه‌ای و تیره به‌آرامی و بدون فشار بر روی پوست بمالید. قیمت این محصول در بازار 144 هزار تومان است.

کرم روشن کننده روز سینره

اجزای فرآورده این محصول 8 گیاه است که با مکانیسم های مختلف سبب روشن شدن رنگ پوست می شوند. این گیاهان عبارتند از عصاره برگ انگور (Grape Leaf)، عصاره گل راعی (Hypericum perforatum)، عصاره شاه بلوط هندی (horse chestnut)، عصاره برگ نارون کوهی (witch hazel leaf)، عصاره گل گیاه همیشه‌بهار کوهی (amica montana flower)، عصاره برگ پیچک (lvy leaf)، پروتئین سویا (Soybean protein)، عصاره برگ توت خرس (Bearburry leaf).

برای استفاده این محصول باید هر صبح مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست صورت بمالید. اگر ممکن است در طولانی مدت در معرض آفتاب قرار بگیرید حتما کرم را تجدید کنید. این محصول جهت مصرف روزانه تهیه‌شده است و قیمت آن 225 هزار تومان است.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : خانومیداروخانه روشا
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز