بهترین کرم ضد آفتاب برای مردادماه کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

متخصصان برای کاهش ضرر اشعه‌های نور آفتاب، استفاده از ضدآفتاب را توصیه می‌کنند. اشعه‌های موجود در نور خورشید با از بین بردن DNA  موجود در سلول‌های پوست، سبب پیری زود هنگام پوست می‌شوتد. برای کاهش اثرات منفی نور خورشید، جلوگیری از پیری زود هنگام پوست پیدا کردن یک ضد آفتاب که متناسب با نوع پوست هر شخص باشد امری مهم تلقی می‌شود. استفاده از ضد آفتاب تنها مختص به روز‌های آفتابی نیست بلکه بهتر است از آن در روزهای زمستانی، ابری و حتی در خانه نیز استفاده کنیم.

کاماپرس در ادامه بهترین کرم ضد آفتاب در مردادماه را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- ضد آفتاب فلویید SPF50+ اسکین وان

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 197 هزار و 342 تومان است. این ضد آفتاب 40 میلی لیتری متناسب با پوست های چرب و مختلط طراحی شده است. این محصول از دسته ضدآفتاب‌های بی‌رنگ و سبک محسوب می‌شود که با قدرت بالا به پوست جذب می‌شود. این محصول با تنظیم چربی پوست مانع از ایجاد جوش می‌شود. بنابراین، اگر پوستی دارید که مستعد آکنه است این محصول‌ می‌تواند برای شما متناسب باشد. از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول کمک به کاهش منافذ باز پوست، جلوگیری از براق شدن پوست و محافظت از آن در برابر اشعه فرابنفش است.

راز آسمان پایتخت

2- ضد آفتاب رنگی فلویید SPF50+ درماتیپیک

قیمت این محصول 50 میلی لیتری 260 هزار و 820 تومان است. این محصول متناسب با پوست‎‌های چرب و مختلط است. این لوسیون علاوه بر ضد تعریق بودن، چربی پوست را کنترل می‌کند. هیلوگارد موجود در این ضد آفتاب از سلول‌های پوست در برابر اشعه آفتاب محافظ می‌کند در نتیجه مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. درماپیتیک این محصول را در سه رنگ بژ طبیعی، بژ طلایی و رز بژ تولید کرده است.

3- ضد آفتاب رنگی هیدرا SPF50+  درماتیپیک

قیمت این محصول 260 هزار و 820 تومان است. این ضد آفتاب 50 میلی لیتری متناسب برای پوست‌های خشک، معمولی، نرمال تا خشک طراحی شده است. این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور آفتاب، خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد. ضد آب و ضد تعریق بودن از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. این محصول خاصیت ترمیم کنندگی، آبرسانی، التیام بخشی و مرطوب کنندگی برای پوست دارد. روغن جوجوبابا موجود در عناصر آن سبب رطوبت رسانی و از بین رفتن خشکی پوست می‌شود. این محصول را می‌توانید در سه رنگ بژ طلایی، رز بژ و بژ طبیعی تهیه کنید.

4- ضد آفتاب پوست چرب و جوش دار SPF50+ درماتیپیک

قیمت این محصول 50 میلی لیتری 269 هزار و 820 تومان است. این محصول برای افرادی که پوستی چرب و دارای آکنه دارند، مناسب است. کاهش جوش و التیام دادن جوش‌های قدیمی از جمله ویژگی‌های این محصول است که می‌تواند ترشح چربی پوست را تنظیم و به درمان جوش‌ها کمک کند. این محصول ضد آب، ضد تعریق و ضد براقی است و اثر سفیدی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد.

5- ضد آفتاب رنگی آنتی آکنه فاقد چربی SPF50 اریکه

قیمت این محصول 394 هزار و 842 هزار تومان است. این محصول 50 میلی لیتری متناسب با پوست‌های چرب، مختلط و چرب همراه با آکنه طراحی شده است. بسیاری از افرادی که پوستی چرب دارند، متسعد جوش هستند بنابراین، بهتر است از ضدآفتاب‌های بدون روغن و چربی استفاده کنند. این ضد آفتاب بدون چربی حاوی ترکیباتی است که ترشح چربی پوست را کاهش می‌دهد و خاصیت میکروب زدایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به مقاوم بودن این محصول در برابر شست و شو و تعریق اشاره کنیم.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین کرم ضد آفتاب برای مردادماه کدام است؟ + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز