5 شهر توریستی پرطرفدار در تور ترکیه

ژیوار

تعداد شهرهای توریستی که در تور ترکیه می‌توان تماشا کرد، کم نیست و از این جهت ترکیه یکی از معروف‌ترین کشورهای جهان از لحاظ درآمد توریستی شناخته می‌شود. شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، ازمیر، آلانیا و آنکارا ترکیبی از تاریخ کهن و مدرنیته هستند و همگی جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارند که دلیلی مهم برای شناخته شدنشان به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش پنج شهر توریستی که در تور ترکیه می‌توان از آن‌ها بازدید کرد را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی ‌کرده است.

استانبول

بی گمان معروف‌ترین شهری که در تور ترکیه می‌توان انتخاب کرد، استانبول است. از بازارهای محلی و متنوع تا مراکز خرید لوکس و گران قیمت و از سواحل و تفریحات آبی جذاب تا بنا‌های تاریخی زیبا همگی در استانبول وجود دارد.

این شهر تاریخی قدمت قابل توجهی دارد و اتفاقات تاریخی زیادی را از سر گذرانده است. آثار متعددی از یونانی‌ها، اهالی روم و حتی ونیزی‌ها در این شهر پراکنده شده و به دلیل موقعیت استراتژیک فوق العاده‌ای که دارد، در سراسر تاریخ مورد توجه حکومت‌ها قرار داشته است.

دریان سفر امید

آنتالیا، شهر سواحل زیبا

آنتالیا یکی از لوکس‌ترین شهرهای ترکیه است که خط ساحلی بسیار زیبایی دارد. این شهر فوق العاده علاوه بر مناظر زیبا و طبیعت بکر، بهترین تفریحات آبی و تابستانی را در اختیار گردشگران قرار می­‌دهد و در آن می‌توان لوکس‌ترین هتل‌ها و مراکز خرید ترکیه را پیدا کرد.

همچنین این شهر کافه‌ها و رستوران‌های لاکچری و با کیفیت فراوانی دارد و در آن می‌توان از تماشای برخی دیدنی‌های تاریخی مانند خانه‌های عثمانی در مرکز قدیمی کالیچی لذت برد. آنتالیا انتخابی مناسب برای علاقه­‌مندان به تفریحات و بازی‌های متنوع است و می‌تواند سرگرمی‌های متنوع زیادی را در اختیار علاقه‌­مندان قرار دهد.

آنکارا، پایتخت ترکیه را فراموش نکنید

آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه، شهری مدرن و بزرگ است که می‌تواند تور ترکیه را به سفری شگفت انگیز تبدیل کند. این شهر پیشرفته با سفارتخانه‌های مختلفی که دارد، انتخابی مناسب برای علاقه­‌مندان به سفرهای لوکس است و در آن می‌توان رستوران‌ها و مراکز خرید بسیار شیکی را از نزدیک دید.

همچنین بهترین غذاهای ترکی و بین­‌المللی در آنکارا فراهم شده‌ و در آن جاذبه‌های گردشگری خاصی مانند موزه تمدن‌های آناتولی و مقبره عظیم آتاترک قرار دارد. این شهر هر ساله جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره فیلم و جشنواره موسیقی در بهار و جشنواره بین المللی کارتون یا نمایشگاه‌های سنتی متعددی را برگزار می­کند و از این جهت یکی از بهترین گزینه‌های سفر در تور ترکیه است.

آلانیا، شهری زیبا و دلنشین در تور ترکیه

آلانیا یکی از شهرهای تاریخی در تور ترکیه است که علاوه بر اماکن گردشگری مختلف، دارای بازارهای محلی جذابی است و چشم انداز فوق العاده‌ زیبایی از دریا دارد. در این شهر امکان قدم زدن در اسکله‌ 700 ساله فراهم است و می‌توان از قلعه سرخ و بزرگ آن بازدیدی متفاوت داشت.

همچنین این شهر دارای بهترین پارک‌های آبی با امکانات و تنوع بالا و رستوران‌های دوست داشتنی با کباب‌های ترکی محشر است. آلانیا انواع موزه‌ها و دیدنی‌های تاریخی و طبیعی را در خود جای داده و از این جهت یکی از مقاصد توریستی به شمار می‌رود.

شهر زیبای ازمیر در ترکیه

سومین شهر بزرگ ترکیه پس از استانبول و آنکارا، ازمیر نام دارد. این شهر سواحل متعدد و یک بندر بزرگ و قابل توجه دارد. ازمیر یکی از مقاصد گردشگری مهم برای توریست‌ها است و در آن می‌توان کلیساها و مساجد قدیمی را پیدا کرد. این شهر بازارهای زیادی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه مندان به خرید است.

از جمله جاذبه‌های گردشگری مهم ازمیر در تور ترکیه می­‌توان به پارک آبی بزرگ و معروف آن، پارک حیات وحش، موزه ماشین کی، موزه تاریخ طبیعی، مسجد حیصار و بازار کمرالتی اشاره کرد.

رزرو تور ترکیه با «هورامان گشت»

هورامان گشت، یک آژانس مسافرتی مطمئن و با تجربه است که همه ساله گردشگران زیادی را در تورهای خارجی و داخلی مختلف همراهی می‌کند. این مجموعه، تورهای گردشگری را به طور مستقیم اجرا می‌کند. تور ترکیه و شهرهای مختلف آن از جمله محبوب‌ترین تورهای این مجموعه است و به­‌ویژه در ماه‌های تابستان طرفداران زیادی دارد.

علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای مربوط به ترکیه می­‌توانند به وبسایت www.bestgasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 0215796000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز