با 500 میلیون تومان کدام خودروی داخلی را بخریم؟

ژیوار

اگر 500 میلیون تومان در اختیار دارید و می‌خواهید با آن ماشین بخرید انتخاب‌هایی نظیر ۲۰۶ تیپ دو، سمند، ساینا، کوییک و پژو پارس پیش روی شماست.  البته سال تولید و کارکرد و بی‌عیب و نقص بودن ماشین در تعیین قیمت آن نقش به سزایی دارند. 

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند آگهی درسایت‌های مختلف خرید و فروش خودرو، مدل‌ها و شرایط مختلف ماشین‌هایی که با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان در بازار موجود هستند را بررسی می‌کند.

پژو 206 تیپ 2

یک پژو ۲۰۶ مدل ۹۹ با کارکرد ۴۶ هزار کیلومتر با قیمت ۴۹۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. وضعیت موتور این دستگاه ۲۰۶ سالم بوده اما بدنه آن داری خط و خش جزئی است. مهلت بیمه شخص ثالث آن ۵ ماه است.

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ تولید ۹۵ هم ۳۸۵ میلیون تومان است. کارکرد این ماشین ۱۵۰ هزار کیلومتر و وضعیت شاسی‌ها سالم و پلمپ است، اما گل‌گیرهای جلو کاپوت و گلگیر عقب و نصف صندوق رنگ‌شدگی دارد. مهلت بیمه شخص ثالث این ماشین هم ۶ ماه است

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ساینا صفر چند؟

قیمت یک دستگاه ساینا S دنده‌ای صفر کیلومتر تولید ۱۴۰۳ نیز ۴۳۳ میلیون تومان است. بیمه شخص ثالث این دستگاه یک سال مهلت دارد و هیچ مشکل و ایرادی در موتور، دنده، شاسی و… ندارد.

قیمت یک دستگاه ساینا د‌نده‌ای EX مدل ۹۹ با کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر و با موتور و شاسی سالم و خط و خش جزئی روی بدنه، ۳۵۰ میلیون تومان است. بیمه شخص ثالث این دستگاه ۱۱ ماه فرصت دارد.

قیمت روز سمند LX یا EF7

قیمت یک دستگاه سمند LX EF7 گازسوز، مدل ۱۳۹۵ بدون رنگ با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر هم ۳۹۸ میلیون تومان است. این ماشین بدون رنگ و ضربه است. شاسی‌ها آن سالم و دارای دزدگیر و پاور ویندوز بوده و صندلی‌های آن دارای روکش است. ضبط و باند دارد و بیمه بدنه و شخص ثالث آن هم۷ ماه مهلت دارد.

یک دستگاه سمند LX تولید سال ۹۹ با گیبرکس دنده‌ای و موتور و شاسی سالم و بدنه بی‌خط‌ و خش، با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. مهلت بیمه شخص ثالث آن نیز ۶ ماه است.

کوییک اس ار 405 میلیون تومان

یک دستگاه کوییک SR با استاندارد 85گانه صفر مدل ۱۴۰۲ که اسفند ماه این سال تحویل داده شده، ۴۰۵ میلیون تومان است. گیربکس این دستگاه دنده‌ای است. همچین این ماشین دارای کنترل پایداری، سنسور نور و باران، اتولایت و دیلایت، نشانگر تعویض دنده، کلاچ اضطراری، سنسور یا نشانگر باد تایر TPMS و شیشه‌ها و آینه‌های برقی است.  مهلت بیمهٔ شخص ثالث این دستگاه نیز ۸ ماه عنوان شده است.

یک دستگاه کوییک دنده‌ای R تولید سال ۱۴۰۰ با کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر به قیمت ۳۴۵ میلیون تومان در بازار موجود است. وضعیت موتور و شاسی‌های آن سالم است اما بدنه آن خط و خش جزئی دارد و تسمه تایم، روغن، لنت، صفحه کلاج همه تازه تعویض شده است و بیمه شخص ثالث آن سه ماه مهلت دارد.

پژو پارس با قیمت 510 میلیون تومان

یک پژو پارس سفید رنگ ساخت سال ۹۹ با کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر با وضعیت موتور، شاسی، گیربکس سالم و بدنه و بدون خط و خش به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. مهلت بیمه شخص ثالث این دستگاه نیز ۶ ماه است.

یک دستگاه پژو پارس تولید سال ۹۰ با کارکرد ۶۵ هزار کیلومتر و بدنه بی‌خط و خش و موتور و گیربکس و شاسی سالم نیز به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان آگهی شده است. مهلت بیمه شخص ثالث این دستگاه نیز یک سال است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز