ارزان ترین پژو 206 صندوق دار در دیوار و شیپور

لست سکند

پژو ۲۰۶ از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای موجود در ایران است که با توجه‌ به ظاهر جوان‌پسند و همچنین مشخصات فنی قابل قبول، توانسته جایگاه خوبی را در بین خودروهای ایرانی برای خود دست‌ و پا کند. این خودرو را می‌توان در مدل صندوقدار نیز خریداری نمود که از جمله مدل‌های پرطرفدار در بازار ایران به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین پژو 206 صندوق‌دار در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین پژو 206 صندوق دار در دیوار

1-پژو 206 SD V9

پژو 206 SD V9، مدل ۱۳۹۱، مسافت پیموده شده آن ۳۲۵ هزار کیلومتر بوده و با رنگ سفید در بازار موجود است. این خودرو بنزینی دارای موتور سالمی بوده و وضعیت شاسی‌های آن پلمب است. این مدل با گیربکس دستی و پوشش بیمه شخص ثالث به مدت ۷ ماه با قیمت پایه ۲۰۰ میلیون تومان ارائه شده است.

1-پژو 206 SD V9

2-پژو 206 صندوق دار

این خودرو مدل سال ۱۳۸۹ بوده و ۲۰۰ هزار کارکرد دارد. این خودرو بنزینی بوده و دارای وضعیت شاسی پلمب و سالم است. همچنین بدنه آن سالم و بی خط‌ و خش بوده و دارای ۳ تیکه رنگ بر روی بدنه است. این پژو ۲۰۶ نقره‌ای رنگ با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3-پژو 206 SD V8 مدل ۸۶

این خودروی نقره‌ای رنگ با کارکرد ۳۰۰ هزار کیلومتر در دسترس است. وضعیت بنده آن دور رنگ بوده و همچنین دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۲ ماه است. گیربکس این خودرو دنده‌ای بوده و دارای شیشه‌های دودی و دزدگیر است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۳۰ میلیون تومان از دیوار خریداری کنید.

ارزان ترین پژو 206 صندوق دار در شیپور

1-پژو 206 مدل ۸۹

این خودرو مدل سال ۱۳۸۶ است که با بدنه سفید قابلیت معاوضه با پرشیا مدل ۹۰ را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خودرو ۲۶۰ هزار کارکرد دارد و دارای گیربکس دنده‌ای است. بدنه این خودرو دارای چند لکه رنگ بوده و با قیمت ۲۲۵ میلیون تومان در دسترس است.

1-پژو 206 مدل ۸۹

2-پژو 206 SD مدل ۸۶ TU5

این ماشین با رنگ خاکستری و ۲۵۰ هزار کارکرد در دسترس است. گیربکس این ماشین دنده‌ای بوده و بر روی بدنه آن دارای چند لکه رنگ است. سقف و ستون سالم و بی‌رنگ بوده و وضعیت فنی سالمی دارد. البته لکه رنگ‌هایی روی کاپوت این ماشین وجود دارد. این خودرو با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان در دسترس است.

3-فروش 206 SD مدل ۹۰

این ۲۰۶ صندوقدار با رنگ سفید و کارکرد ۲۶۵ هزار در دسترس است. گیربکس این خودرو دستی بوده و کلیه اقلام نصرفی از جمله دیسک و صفحه‌کلاج و بوستر ترمز و لنت‌های ترمز و… به‌ تازگی تعویض شده‌اند. لازم به ذکر است که بدنه این خودرو دارای چند لکه رنگ بوده و با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در پلتفرم شیپور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز