ارزان ترین دنا پلاس دنده ای در دیوار و شیپور

ارزان ترین دنا پلاس دنده ای در دیوار و شیپور
لست سکند

دنا پلاس یکی از خودروهای باکیفیت و پرتقاضای ایران خودرو است که مدل‌های صفر و کارکرده آن در بازار به راحتی خرید و فروش می‌شود. این خودرو دارای بدنه زیبا و مستحکم و همچنین مشخصات فنی مطلوبی بوده که این مساله به جذب بیشتر مشتری کمک زیادی می‌کند. دنا پلاس همچنین در نسخه‌های دنده‌ای و اتوماتیک در بازار موجود است.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین دنا پلاس دنده‌ ای در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین دنا پلاس دنده ای در دیوار

1-دنا پلاس تیپ ۲ مدل ۹۹

این خودرو با رنگ سفید و گیربکس دستی در دسترس بوده و کارکرد آن ۶۰ هزار کیلومتر عنوان شده است. شاسی‌های این خودرو پلمب بوده و بدنه بی خط‌وخش و سالمی دارد. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۵۱۰ میلیون به فروش می‌رسد. 6 ماه بیمه شخص ثالث از دیگر مزیت‌های این خودرو محسوب می‌شود.

2-دنا پلاس تیپ ۱ دنده ای

این خودرو با کارکرد ۱۴۴ هزار و رنگ مشکی آگهی شده است. خودرو مذکور دارای گیربکس دستی بوده و بدنه سالم ولی با رنگ‌شدگی دارد. وضعیت شاسی‌های این خودرو به‌صورت پلمب بوده و با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-دنا پلاس تیپ ۱ دنده ای

این خودرو با کارکرد ۸۷ هزار و رنگ سفید در دسترس کاربران قرار گرفته و روی بدنه خود رنگ‌شدگی هایی دارد. 6 ماه بیمه شخص ثالث باقیمانده و وضعیت شاسی عقب سالم و پلمب از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. این خودرو ۵۳۰ میلیون تومان در دیوار قیمت‌گذاری شده است.

3-دنا پلاس تیپ ۱ دنده ای

ارزان ترین دنا پلاس دنده ای در شیپور

1-دنا پلاس تیپ ۲

این خودرو ساخت سال ۱۳۹۷ است و گیربکس دستی دارد. کارکرد آن ۱۸۰ هزار کیلومتر مطرح شده و چند رنگ شدگی و خط‌وخش بر روی بدنه آن دیده می‌شود. وضعیت فنی این خودرو سالم است و با حدود ۱۰ ماه بیمه شخص ثالث، در پلتفرم شیپور ۵۴۷ میلیون تومان آگهی شده است.

2-دنا پلاس تیپ ۲

این خودرو با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر و رنگ سفید و گیربکس دستی در دسترس است. از طرفی این خودرو با رنگ سفید و بدنه‌ای با دو لکه رنگ ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که این خودرو دارای لاستیک‌های نو و کف‌پوش سه‌بعدی نیز بوده و تا برج ۶ بیمه شخص ثالث دارد. این خودرو با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

3-دنا پلاس مدل ۹۹

این خودرو با رنگ سفید و کارکرد ۱۰۰ هزار در دسترس است. گیربکس این خودرو دستی بوده و دارای بدنه سالم و با دو لکه رنگ است. این خودرو کروز فعال و بیمه کامل دارد. قیمت اعلام شده برای این خودرو ۵۷۰ میلیون تومان است.

3-دنا پلاس مدل ۹۹

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز