ارزان ترین پژو 206 تیپ 5 در دیوار و شیپور

تور لحظه آخری-کاماپرس

پژو ۲۰۶ از جمله پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران است که با توجه‌ به ظاهر جوان‌پسند و همچنین مشخصات فنی مطلوب، توانسته جایگاه خوبی را بین خودروهای ایرانی دست‌وپا کند. پژو ۲۰۶ دارای تیپ‌های مختلفی است که هر کدام مشخصات فنی منحصربه‌فرد خود را دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به پژو ۲۰۶ تیپ ۵ اشاره کرد که دارای موتور ۱.۶ لیتری قدرتمند است.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین پژو 206 تیپ 5 در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان‌ ترین پژو 206 تیپ 5 در دیوار

1-پژو ۲۰۶ مدل ۹۰

پژو ۲۰۶ مدل ۱۳۹۰با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر و با رنگ سفید 145 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. موتور این خودرو بنزینی سالم بوده و وضعیت شاسی‌های آن پلمب است. این مدل با گیربکس دستی و پوشش بیمه شخص ثالث به مدت ۹ ماه در دیوار آگهی شده است.

بیشتر بخوانید:

2-پژو ۲۰۶ تیپ ۵

این خودرو مدل سال ۱۳۸۳ بوده و ۱۸۵ هزار کیلومتر کارکرد دارد. این خودرو بنزینی دارای وضعیت شاسی ضربه خورده است. همچنین بدنه آن به‌صورت دور رنگ بوده و با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان در دسترس است.

راز آسمان پایتخت

3-پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۸۴

این خودروی یشمی رنگ با کارکرد ۳۵۰ هزار کیلومتر در دسترس است. وضعیت بدنه آن تمام‌رنگ بوده و همچنین دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۱ ماه است. گیربکس این خودرو دنده‌ای بوده و سرویس‌های این خودرو به‌تازگی انجام شده است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان از دیوار خریداری کنید.

ارزان ترین پژو 206 تیپ 5 در شیپور

1- ۲۰۶ مدل تیپ ۵ مدل ۸۳

این خودرو مدل سال ۱۳۸۳ است که با بدنه نقره‌ای و کارکرد ۴۰۵ هزار کیلومتر در دسترس است. این خودرو دارای گیربکس دنده‌ای بوده و بدنه آن دارای چند لکه رنگ است. خودرو مذکور با قیمت ۱۸۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

2-پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۸۴

این ماشین با رنگ نوک‌مدادی در دسترس است. گیربکس این ماشین دنده‌ای بوده و روی بدنه آن چند لکه رنگ دارد. این خودرو با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان آگهی شده است.

3- ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۸۴

این ۲۰۶ تیپ ۵ با رنگ نوک‌مدادی و کارکرد ۳۵۰ هزار کیلومتر در دسترس است. گیربکس این خودرو دستی بوده و کلیه اقلام مصرفی از جمله دیسک و صفحه‌کلاج و تسمه تیم و لنت‌های ترمز و … به‌تازگی تعویض شده‌اند. لازم به ذکر است که بدنه این خودرو دارای چند لکه رنگ بوده و ۱۹۵ میلیون تومان در پلتفرم شیپور قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز