ارزان ترین پراید صندوق دار در دیوار و شیپور

ارزان ترین پراید صندوق دار در دیوار و شیپور

پراید به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایپا، همچنان مورد توجه بسیاری از مشتریان است. این خودرو دارای مدل‌های هاچ بک و صندوق‌دار بوده که  که کاربران می‌توانند یکی از این دو مدل را با توجه به نیاز خریداری کنند. این خودرو را در مدل‌های مختلف و کارکردهای بالا و پایین می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند دیوار و شیپور خریداری کنید. پراید یکی از پرفروش‌ترین خودرو های ایرانی است که پس از توقف تولید، تنها مدل‌های کارکرده آن در دسترس است.

کاماپرس در این گزارش، ارزان ترین پراید صندوق دار در دیوار و شیپور را معرفی می‌کند.

ارزان ترین پراید صندوق دار در دیوار

1-پراید صندوق دار بنزینی

این خودرو مدل سال ۱۳۷۷ بوده و با کارکرد ۲۳۵ هزار کیلومتر در دسترس است. وضعیت شاسی‌های این خودرو خاکستری رنگ، سالم و پلمب است. لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۲ ماه بوده و گیربکس آن دستی است. این خودرو را به قیمت ۵۹ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید. لازم به ذکر است که گیربکس و موتور این خودرو نیاز به تعمیر دارد.

2-پراید صندوق دار بنزینی

این خودرو با کارکرد ۲۰۰ هزار کیلومتر، مدل سال ۱۳۷۸ بوده و با رنگ سبز ارائه شده است. این خودرو  رنگ‌شدگی هایی در بدنه خود دارد. مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو ۱۲ ماه بوده و گیربکس آن دستی است. این خودرو را می‌توان با قیمت ۵۹ میلیون تومان خریداری نمود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

3-پراید صندوق دار LPG

این خودرو ۲۳ هزار کیلومتر کارکرد داشته و ساخت سال ۱۳۸۰ است. از طرفی این خودرو به دلیل تمام‌رنگ بودن، دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازار است. این خودرو ۶۰ میلیون تومانی با مشکلی در موتور خود مواجه است که نیاز به تعمیر داشته و مستلزم هزینه‌کرد است.

ارزان ترین پراید صندوق دار در شیپور

1-پراید صندوق دار مدل ۸۲

این خودرو با رنگ سفید در دسترس است. این پراید مدل ۱۳۸۲سفید رنگ، دارای وضعیت بدنه با چند لکه رنگ است. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۵۵ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

2-پراید نیم انژکتور

این خودرو مدل سال ۱۳۸۲ است که با رنگ مشکی و کارکرد ۳۰۰ هزار کیلومتر در دسترس قرار دارد. این خودرو بر روی بدنه خود دارای یک لکه رنگ است. همچنین این خودرو دارای بیمه تا برج ۱۲ بوده و ۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

3-پراید بنزینی مدل ۸۰

این خودرو مدل سال ۱۳۸۰، ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد. این خودرو دارای بدنه تصادفی بوده و 10 ماه بیمه شخص ثالث دارد. این خودرو را به قیمت ۵۸ میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارسایپاشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز