شرایط مهاجرت به کانادا با ویزای کاری و تحصیلی

مهاجرت به کانادا - کاماپرس
ژیوار

کانادا از جمله کشورهایی است که شرایط ایده‌­آلی برای تحصیل، کار و زندگی دارد و به همین دلیل تقاضا برای مهاجرت به کانادا همواره وجود دارد. برای سفر و مهاجرت به کانادا نیاز به دریافت ویزا است. این کشور ویزاهای مختلفی از جمله گردشگری، تحصیلی، کاری و سرمایه­‌گذاری برای متقاضیان از سراسر دنیا صادر می­‌کند.

کاماپرس در این گزارش شرایط صدور ویزای کاری و تحصیلی برای متقاضیان ایرانی را تشریح کرده است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا - کاماپرس

مهاجرت با ویزای کاری کانادا

دریافت ویزای کاری کانادا و اخذ اقامت موقت و سپس تبدیل آن به اقامت دائم، یکی از روش‌­های شناخته شده مهاجرت به این کشور است. برای کار کردن در کانادا به صورت موقت باید از طرف یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کار یا جاب آفر دریافت کرد و از سازمان منابع انسانی و توسعه مهارت کانادا یک مجوز موقت گرفت. دولت کانادا اشتیاق بالایی برای جذب نیروی کار خارجی دارد و به همین دلیل انواع مختلف ویزای کار را آماده کرده تا افراد با سطح مهارت و تخصص مختلف را در بهترین موقعیت های شغلی جذب کند.

مهاجرت به کانادا - کاماپرس

دریان سفر امید

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری کانادا

متقاضیان ویزای کاری کانادا باید مدارک تحصیلی، شغلی، تمکن مالی و مهارت‌­های خود را به همراه مدرک زبان ارائه دهند. سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کانادا شامل پاسپورت، گواهی سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه، عکس، فرم­‌های مربوط به دریافت ویزا، سند ملکی، شناسنامه و سند ازدواج است که باید به صورت ترجمه شده ارائه شوند.

بهترین سن برای متقاضیان کار در کانادا بازه سنی 18 تا 35 سال است، اما افراد با سن بالاتر هم می­‌توانند ویزای کاری دریافت کنند.

شرایط دریافت ویزای کاری کانادا

برای دریافت ویزای کانادا به دعوت ‌نامه معتبر، تائیدیه آزمون LMIA و تمکن مالی نیاز است. برخورداری از تحصیلات مرتبط، دارا بودن سابقه شغلی، ارائه مدرک زبان، داشتن سن مناسب و تخصص و مهارت­های لازم از سایر شروط لازم برای اخذ ویزای کاری کانادا است.

مهاجرت با ویزای تحصیلی کانادا

تحصیل در دانشگاه‌­های کانادا یکی دیگر از راه­‌های ورود به این کشور و دریافت اقامت دائم آن است. در حال حاضر یکی از بهترین روش‌­ها برای مهاجرت به کشور کانادا، دریافت ویزای تحصیلی است و دانشجویان می‌­توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، در دانشگاه­‌های کانادا تحصیل کنند.

اخذ ویزای تحصیلی کانادا مستلزم دریافت نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه است و بر همین اساس، متقاضیان در ابتدا باید مدارک خود را به دانشگاه مدنظر خود ارسال کنند و در صورت دریافت نامه پذیرش می­‌توانند پیگیر دریافت ویزای تحصیلی خود شوند.

مهاجرت تحصیلی به کانادا - کاماپرس

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیاز به دریافت نامه پذیرش از دانشگاه­‌ها و کالج­‌های کانادا است. همچنین متقاضی باید از تمکن مالی کافی برای حداقل یک سال زندگی و تحصیل در کشور کانادا برخوردار باشد. فرد باید انگیزه کافی برای بازگشت به کشور خود داشته باشد. برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید آفیسر اداره مهاجرت را قانع کنید که تحصیل شما در دانشگاه­‌های آن کشور، اثرات مثبتی بر آینده تحصیلی و شغلی‌­تان دارد. توانمندی جسمانی و عدم سوء پیشینه کیفری از دیگر شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا است.

تمکن مالی لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

طبق قانون اداره مهاجرت کانادا، حداقل تمکن مالی برای یک سال زندگی در این کشور به طور میانگین 25 تا 45 هزار دلار برای هر فرد است. برای محاسبه حداقل تمکن مالی، باید مبلغ شهریه یک سال دانشگاه مد نظرتان را از وبسایت آن دانشگاه بیابید و سپس هزینه­‌های یک سال زندگی در استان مورد تقاضای خود در کانادا را محاسبه کنید.

مهاجرت به کانادا - کاماپرس

اخذ ویزای کاری و تحصیلی کانادا با «دستیکن»

موسسه مهاجرتی دستیکن فعالیت‌های خود را از شهر تورنتو کانادا در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد و هم اکنون در دفاتر دبی و تهران خود نیز مشغول پاسخگویی به متقاضیان است. تخصص موسسه مهاجرتی دستیکن در برنامه های مهاجرتی موقت و دائم از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت نیروی متخصص، برنامه مهاجرتی استارت آپ، ثبت شرکت و خرید بیزینس، برنامه‌های استانی، برنامه خود اشتغالی، اسپانسرشیپ خانواده و ویزای توریستی است.

متقاضیان اخذ ویزای کاری و تحصیلی کانادا برای مهاجرت و اخذ اقامت در کانادا باید از مشاوران کاربلد و حرفه‌ای کمک بگیرند تا با مشکل ریجکتی و باطل شدن ویزا مواجه نشوند. مشاوران موسسه مهاجرتی دستیکن با داشتن سابقه و تخصص کافی در این زمینه و مسئولیت‌پذیری می‌توانند ویزای متقاضیان را به سرعت دریافت کنند.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌­توانند به وبسایت https://destican.ca مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191308032 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : دستیکن
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز