5 فرصت شغلی کارشناس فروش در تهران با حقوق بالای 30 میلیون تومان

استخدام_کاماپرس
ژیوار

ازجمله مشاغلی که در این روزها تقاضا و بازار کار خوبی دارد، کارشناس فروش است. شرکت‌های مختلفی در این حوزه نیرو جذب می‌کنند که البته با توجه به شرکت مربوطه حقوق و مزایای آن متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش، 5 شرکت که در این حوزه با حقوق بالای 30 میلیون تومان نیرو استخدام می‌کنند را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس فروش و بازاریابی با حقوق بالای 30 میلیون تومان

شرکت ایلیا فولاد پارسیان برای این سمت جذب نیرو دارد. افراد جذب شده در این شغل 2 الی 5 روز در ماه سفرهای کاری خواهند داشت. ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 است. 5 سال سابقه کار در صنعت تجارت و بازرگانی از نیازمندی‌های این شغل بوده و حقوق پرداختی 20 تا 30 میلیون تومان است.

استخدام کارشناس فروش در هلدینگ سهند

این شرکت برای سمت کارشناسی فروش نیروی کار خانم استخدام می‌کند. روز و ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17 و پنج‌شنبه‌ها پاره وقت است. سابقه کاری در صنعت تجهیزات پزشکی و سن 20 تا 36 سال موردنیاز این شرکت بوده و حقوق این سمت 25 تا 35 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

استخدام_کاماپرس

استخدام دستیار ارشد فروش

شرکت پدیدار نت یک نفر نیروی خانم استخدام می‌کند. سفرهای کاری 1 روز در هفته خواهد بود و ساعت کاری شناور است. 5 سال سابقه کاری و آشنایی با ورد و اکسل از نیازمندی‌های این شغل بوده و حقوق پرداختی 25 تا 35 میلیون تومان است.

شرکت عمده کام کارشناس فروش استخدام می کند

شرکت عمده کام برای پوزیشن کارشناس فروش یک نفر نیروی خانم استخدام می‌کند. ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18 بوده و 2 سال سابقه کاری در این حوزه موردنیاز است. پرداخت پاداش و مزایا ماهیانه از جمله خدمات شرکت بوده و همچنین حقوق پرداختی 18 تا 25 میلیون تومانی برای آن درنظر گرفته شده است.

کارشناس فروش و بازاریابی

شرکت لیپر از یک نفر نیروی آقا دعوت به همکاری می‌کند. ساعت کاری 9 تا 17 و پنج‌شنبه‌ها پاره وقت است. سن 25 تا 36 نیاز است. 2 سال سابقه کار در صنعت ساختمان و مصالح و تجهیزات ساختمانی از نیازمندی‌های شرکت است. حقوق پرداختی 35 تا 45 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز