ساعت شیک و باکلاس کاسیو به مناسبت تولد 50 سالگی رونمایی شد

کاسیو جی‌شاک
ژیوار

وقتی بهترین ساعت‌های بازار را نگاه می‌کنیم، در بیشتر آنها دنبال میراثی همچون کیفیت می‌گردیم. کاسیو هم به‌همین دلیل پنجاهمین سالگرد تأسیس خود را بسیار جدی گرفته و دوباره سراغ مدل جی‌شاک 5600 کلاسیک با تولید محدود رفته است. این مدل مربعی دهه‌ها بخش مهمی از جامعه ساعت‌بازها بود و به‌خاطر اعتبار و قدرتش خاطرخواهان زیادی داشت.

به گزارش کاماپرس، طراحی این مدل کاسیو با رنگ‌ آبی فاخر و قابی طلایی بسیار زیباست و محفظه و بند فولادی ممتازی دارد که کیفیت آن را دوچندان می‌کند. دور قاب داخلی این ساعت طلایی و طرح آجری خاکستری‌رنگی هم دور صفحه اصلی‌اش طراحی شده است.

رونمایی از ساعت کاسیو جی‌شاک

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

این مدل ساعت زنگ‌ها و صداهای مدرنی دارد و به بلوتوث و اتصال رادیویی چندبانده مجهز است که باعث می‌شود ساعت شما تاحد ممکن دقیق باشد. بلوتوث این ساعت به تلفن هوشمند وصل می‌شود و ازطریق اینترنت زمان دقیق را نشان می‌دهد. اتصال رادیویی چندبانده هم برای نشان‌دادن زمان شش شهر مختلف، به برج‌های مخابراتی سراسر دنیا وصل می‌شود.

این مدل کاسیو، با قیمت 700 دلار (42میلیون تومان)، منبع تغذیه خورشیدی دارد که شارژ ساعت را با نور کم محیط تا مدتی طولانی نگه می‌دارد. این ساعت تا 200متر زیر آب هم مقاومت دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز