ارزانترین و گرانترین آپارتمان های 100 متری در کرج چند؟

ژیوار

قیمت آپارتمان های ۱۰۰ متری در کرج از حدود یک میلیارد تومان شروع شده و تا ۱۳ میلیارد تومان هم بالا می‌رود اما حداقل قیمت یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در کرج رقمی حدودی بین یک میلیارد و۵۰۰ تا ۴ میلیارد تومان است. اما اگر بخواهید خانه‌ای ۱۰۰ متری در یک محله متوسط در کرج بخرید باید مبلغی بین دو تا پنج میلیارد تومان را کنار بگذارید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی امکانات و محله‌های مختلف واحدهای آپارتمانی ۱۰۰ متری در کرج پرداخته است.

خرید آپارتمان ارزان در کرج

قیمت یک آپارتمان تک واحدی دو خوابه ساخت سال ۸۸ واقع در کمال شهر یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. این واحد دارای کابینت تمام MDF، کمد دیواری، درب ضدسرقت و انباری است اما آسانسور ندارد. این واحد در طبقه اول از یک واحد سه طبقه قرار دارد. 

قیمت یک واحد دو خوابه ساخت سال ۱۴۰۲ و نوساز و کلیدنخورده در محله گلشهر نیز دو میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان است. این واحد در طبقه سوم از آپارتمان 6 طبقه قرار دارد. واحد مذکور انباری و آسانسور و بالکن دارد اما پارکینگ ندارد. 

قیمت یک واحد دو خوابه ساخت سال ۹۸، واقع در بلوار ایمان نیز ۳ میلیارد تومان است. این واحد در طبقه چهارم از هفت طبقه قرار دارد. واحد مذکور آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 100 متری در کرج تا 5 میلیارد تومان

قیمت یک آپارتمان فول بازسازی‌شده دو خوابه ساخت سال ۱۳۹۸ که پارکینگ، آسانسور و انباری دارد، سه میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت یک واحد دو خوابه ساخت سال ۹۲ واقع در محله لاله شرقی نیز 4 میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. این واحد در طبقه آخر یک آپارتمان ۵ طبقه سه واحدی قرار دارد. کف سرامیک، دو اتاق خواب کمدبندی شده که هر دو هم دارای بالکن هستند، ویو ابدی، سرمایش اسپیلیت LG، جارو مرکزی، دارای پارکینگ مهمان و فاصله ۷ دقیقه‌ای تا دهکده توریستی، از جمله امکانات این واحد به شمار می‌رود.

قیمت یک واحد دو خوابه ساخت سال ۱۴۰۱ نیز ۵ میلیارد تومان است. این واحد در طبقه سوم از چهار طبقه قرار دارد و دارای آسانسور، پارکینگ، انباری، دو عدد کولر گازی پکیج و دو اتاق خواب کمددار است.

آپارتمان کرج-کاماپرس

قیمت آپارتمان 100 متری فول بازسازی شده در کرج

قیمت یک آپارتمان فول بازسازی‌شده دو خوابه ساخت سال ۸۸ در بلوار شهید بهشتی کرج 6 میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. این آپارتمان در طبقه دوم از چهار طبقه قرار دارد. از امکانات این واحد می‌توان به تراس بزرگ و باربیکیو، سیستم سرمایشی کولر آبی و گازی در اتاق‌ها و سالن‌ها، انباری، آسانسور، پارکینگ دارای دو پارکینگ با سند، شوفاژ و موتورخانه اشاره کرد.

قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری دو خوابه ساخت سال ۹۳ در کرج نیز 8 میلیارد تومان است. این آپارتمان که در طبقه دوم قرار دارد دارای امکاناتی نظیر انباری، پارکینگ، تراس، آسانسور، سرایدار مقیم است.

قیمت آپارتمان‌ 100 متری لوکس در کرج

قیمت یک واحد ۱۰۰ متری نوساز دو خوابه در محله بلوار ملت کرج ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. تمامی متریال به کار برده شده در ساخت این واحد از صفر تا ۱۰۰ برند است. این آپارتمان در طبقه اول از واحد ۵ طبقه قرار دارد و شامل امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن سینما، سالن جلسات، سالن اسکواش، سالن بیلیارد، کافه کتاب، لابی‌من‌ و نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن جیم مجهز، دو لاین آسانسور و محوطه‌سازی باغ مدرن است.

محله عظیمه یکی از محلات گران‌قیمت کرج است. قیمت یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز ساخت سال ۱۴۰۳ دو خوابه در این محله ۱۲ میلیارد تومان است. از امکانات این واحد که در طبقه چهارم از پنج طبقه قرار دارد می‌توان به دو پارکینگ سندی، دو لاین آسانسور، انباری، نمای بسیار شیک رومی، لابی مجلل با ارتفاع ۴ متری و دیزاین‌شده، سالن اجتماعات و سالن ورزش، استخر، سونا و جکوزی به صورت مشاع اشاره کرد.

قیمت یک واحد ۱۰۰ متری در بلوار شهرداری کرج نیز ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. از امکانات این واحد که در طبقه اول از سه طبقه قرار دارد می‌توان به دو اتاق خواب مستر(دارای حمام ودستشویی)،استخر، سونا،جکوزی به صورت مشاع، لابی مجلل، تراس بزرگ، روف گاردن، واحد سرایداری، کف‌پوش لمینیت، سرمایش و گرمایش داکت اسپیلیت اشاره کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز