معروف ترین جزایر اروپا کدامند؟

ژیوار

جزایر اروپا از مهم‌ترین دیدنی‌های این قاره شگفت‌انگیز هستند و تقریبا در اکثر کشورهای محبوب آن می‌توان سراغ این مناطق سرسبز رفت. معروف‌ترین جاهای دیدنی اروپا در فرانسه، ایتالیا، نروژ، پرتغال، یونان، اسکاتلند و تعدادی دیگر از کشورها قرار دارد که با سفر به آنها می‌توان گردشی شگفت‌انگیز را تجربه کرد.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین جزایر اروپا را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی ‌کرده است.

جزیره بورا بورا در فرانسه

از مهم‌ترین جزایر اروپا که فرصت بازدید از آن را نباید از دست داد، جزیره‌ای به نام بورا بورا است که در منطقه پلینزی فرانسه قرار دارد. این جزیره آتشفشانی، آب و هوایی دوست داشتنی و فضایی سرسبز دارد و در آن مکان‌های جذابی مانند تالابی فیروزه‌ای قرار گرفته است. در جزایر کوچک این تالاب امکان شنا کردن فراهم شده و در آن می‌توان انواع آبزیان مانند ماهی‌ها، کوسه‌ها و لاک پشت‌ها را دید.

در جزیره بورا بورا کلبه‌های کوچکی روی دریا ساخته شده‌اند که به گردشگران اجاره داده می­شود. همچنین امکانات رفاهی و تفریحی دیگری مانند غواصی و برخی از تفریحات آبی در این منطقه وجود دارد.

دریان سفر امید

جزیره کاپری در ایتالیا

جزیره کاپری حدود 20 کیلومتر با سواحل آمالفی فاصله دارد و یکی از پر زرق‌وبرق‌ترین جزایر اروپا به حساب می‌آید. این جزیره زیبا مناطق توریستی متعددی را در خود جای داده که غار آبی، یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. در این غار مردم با قایق‌های کوچک در حال تفریح هستند و فضای آن نیز آکوستیک است؛ به طوری که خیلی وقت‌ها صدای خواندن اپرا از آن به گوش می­‌رسد.

در بخش شهری این جزیره می‌توان به قلب تمدن اروپایی نزدیک شد و با مردم محلی در بازارها گفت‌وگو کرد. لباس‌ها و عطرهای این جزیره خاص بوده و بسیاری از گردشگران، آن‌ها را به عنوان یادگاری با خود به همراه می‌برند. مرتفع‌ترین بخش این شهر نیز آناکاپری نام دارد که چشم‌اندازی فوق‌العاده از جزیره و دریا را به نمایش می‌گذارد.

جزایر لوفوتن در نروژ

یکی دیگر از جزایر اروپا که در نروژ قرار گرفته و اهمیت زیادی در بین طرفداران دارد، لوفوتن است. این مجموعه جزایر در دایره قطب شمال قرار دارند و به همین جهت جزو مناطق سردسیر به حساب می‌آیند. قله‌های دندانه دار و دیوارهای صخره‌ای ناب در این جزایر معروف بوده و در آن‌ها می‌توان تصاویری بسیار زیبا و رویایی از جمله شفق قطبی را تماشا کرد. لوفوتن از جمله جزایری است که در آن افسانه‌های بومی مردم نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند. البته با اینکه این جزایر در قطب شمال قرار دارند، نمی‌توان آنجا را برای اسکان، زیاد سرد دانست، زیرا با امکانات ویژه‌ گرمایشی، این مشکل برطرف شده است. از جمله تفریحات این منطقه می‌توان به کایاک سواری، موج سواری، قایق سواری و تماشای نهنگ‌ها اشاره کرد.

جزیره سانتورینی در یونان

جزیره سانتورینی یکی از جزایر خاصی است که می‌تواند حسی متفاوت را در افراد ایجاد کند. این جزیره دارای خانه‌ها و عمارت‌هایی به رنگ سفید است که از بین صخره‌های آتشفشانی سر بیرون آورده‌اند. علاوه بر آن، کلیساهایی با گنبد آبی در مقابل دریایی درخشان می‌تواند منظره‌ای خاص ایجاد کند. از جمله دیدنی‌های محبوب این جزیره می‌­توان به ساحل شنی سیاه، غروب‌های تماشایی جزیره، منطقه باستان شناسی آکروتیری و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

از دیگر تفریحاتی که در جزیره سانتورینی طرفداران زیادی دارد، قایق رانی در بین صخره‌های سر به فلک کشیده آن است. این سفر خیال انگیز تجربه‌ای متفاوت برای علاقه­‌مندان خواهد بود.

جزیره فلورس در پرتغال

برای کسانی که به فضاهای سرسبز علاقه دارند، جزیره فلورس می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این جزیره که در مجمع الجزایر آزور در غرب پرتغال واقع شده، دره‌هایی عمیق و قله‌هایی مرتفع داشته و در آن می‌توان ماجراجویی متفاوتی را تجربه کرد. این جزیره زیبا برای قایقرانی، کوهنوردی و موج سواری انتخابی مناسب است و در آن می‌توان به تماشای پرندگان و وال‌ها پرداخت.

جزیره فلورس برای سفرهای تابستانی انتخابی فوق العاده است و طبیعتی بکر و دست نخورده دارد.

سفر به جزایر اروپا با «طاهاگشت»

طاهاگشت یکی از معتبرترین مجموعه‌های گردشگری در ایران است که همه ساله تورهای گردشگری داخلی و خارجی متعددی را برگزار می‌کند. این آژانس مسافرتی با تجربه، امکان رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را نیز فراهم کرده و بهترین قیمت ممکن را پیشنهاد می‌دهد. از جمله محبوب‌ترین تورهای این آژانس مسافرتی، تورهای اروپای آن است که اغلب با تنوع بالایی عرضه و شامل اکثر مناطق مهم اروپا می­‌شود.

علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای این مجموعه می‌­توانند به وبسایت www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز