هزینه دو شب اقامت در دماوند چقدر تمام می‌ شود؟

ژیوار

مکان‌های دیدنی دماوند، متنوع و فراوان‌اند؛ تماشای منظره باشکوه قله سپید دماوند و رسیدن به دشت شکفته شقایق لحظات دلپذیری برای شما رقم می‌زند. دماوند از شهرهای نزدیک به تهران است که قله باشکوه دماوند را در دل خود جای‌داده است. از دیگر مناطق دیدنی این شهر آبسرد است که به سیب‌های درختی مرغوب و گل‌های شاخه بریده معروف است. این منطقه خوش آب‌وهوا با ویلاسازی‌های متعدد تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری ییلاقی در اطراف تهران شده است. با رزرو اقامتگاه یا خانه روستایی و ویلا در دماوند سفری خاص و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

کاماپرس در این گزارش با معرفی چند اقامتگاه، هزینه دو شب اقامت در این منطقه را بررسی می‌کند.

اجاره ویلا مبله در دماوند

یک ویلا مبله همکف در روستای بیدک در مکانی خوش آب‌وهوا، با 130 متر بنا را می‌توانید با شبی 1 میلیون و 500 هزار تومان اجاره کنید. این اقامتگاه مبله و دارای تجهیزات پخت‌وپز کامل است. دو اتاق‌خواب همراه با تخت خواب و سیستم گرمایشی مطلوب داشته و دسترسی مطلوبی به امکانات رفاهی از جمله سوپرمارکت، نانوایی و داروخانه دارد.

دماوند_کاماپرس

یک واحد تک خوابه با دسترسی عالی در منطقه واقع در طبقه دوم با 100 متر بنا مناسب برای 4 نفر شبی 1 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این ویلای مبله در طبقه دوم ساختمانی 2 طبقه در آبسرد، دماوند واقع‌شده است. سیستم سرمایش و گرمایش مطلوب بوده و دسترسی به تراس از اتاق پذیرایی است. حیاط همراه باغچه و جای پارک برای 1 خودرو از دیگر امکانات آن است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

هزینه اجاره ویلا 120 متری در دماوند

یک واحد مبله تک خواب در دشت مشا با 120 متر بنا مناسب برای 8 نفر شبی 1 میلیون و 422 هزار تومان قیمت دارد. این اقامتگاه در یک ساختمان 5 طبقه 1 واحدی در آبعلی 10 کیلومتری دماوند واقع‌شده است. واحد مذکور دارای یک اتاق‌خواب با یک‌تخت دونفره، سرویس کف‌خواب و سیستم گرمایشی مطلوب است. اتاق پذیرایی این واحد، مبله و مجهز به تلویزیون است. این اقامتگاه همچنین دارای پارکینگ روباز با 2 جای پارک خودرو است.

یک سوئیت نقلی با آلاچیق و باربیکیو با 50 متر بنا در طبقه دوم یک ساختمان قرار دارد. ظرفیت برای 4 نفر است و 1 میلیون و 100 هزار تومان برای هر شب قیمت دارد. این واحد در طبقه اول یک ساختمان 2 طبقه دارای 4 واحد مجزا و مبله واقع‌شده است. حیاط این اقامتگاه فضاسازی شده و بسیاردلنشین است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز