5 اقامتگاه ارزان‌ قیمت در ماسوله برای خوشگذرانی در تابستان

ماسوله_کاماپرس
ژیوار

ماسوله در استان گیلان از مهم‌ترین روستاهای گردشگری ایران است و سالانه میلیون‌ها گردشگر ایرانی و بین‌المللی به دیدن آنجا می‌روند. این روستا از مراکز توریستی ایران بوده و دارای جاذبه‌های منحصربه‌فرد تاریخی، معماری و طبیعی است. ماسوله در لیست معروف‌ترین نمونه‌های معماری پلکانی در دنیا قرار دارد. در زمان سفر به این منطقه، مسیر زیبای ماسوله نیز می‌تواند شما را جذب زیبایی خود کند.

کام پرس در این گزارش چند اقامتگاه برای شب مانی در ماسوله را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

5 اقامتگاه ارزان‌ قیمت در ماسوله

سوییت تک خواب با چشم‌انداز کوه‌های ماسوله،50 متر بنا مناسب برای 5 نفر را می‌توانید با شبی 500 هزار تومان اجاره کنید. این اقامتگاه در مسیر روستای ماجلان در ماسوله قرار دارد و دارای چهار سوییت 60 متری با امکانات یکسان است. از امکانات کلی سوییت‌های این اقامتگاه می‌توان از یک اتاق‌خواب، تخت خواب، سرویس کف‌خواب در صورت درخواست، سرویس مبلمان (تخت سنتی نشیمن)، آشپزخانه به همراه ملزومات پخت‌وپز، یک پشت‌بام (مشترک با دیگر مهمانان) نام برد. امکان تردد با ماشین تا در اصلی اقامتگاه مقدور نیست اما پارک ماشین در پارکینگ عمومی نزدیک اقامتگاه ممکن است.

دریان سفر امید

اقامتگاه خانه آرامش ؛ شبی 900 هزار تومان

خانه باغ آرامش با حیاط بزرگ و دربست بنای 90 متری مناسب برای 11 نفر است. این واحد اقامتی به‌دوراز شلوغی شهر واقع‌شده است. ویلا دارای حیاط بزرگ برای استراحت، آرامش و بازی بچه‌ها است و دسترسی مناسب و سریعی به مناطق گردشگری دارد. جاده تا در ویلا آسفالت و کاملاً صاف است. اقامتگاه ١٠٠٠ مترمربع حیاط بزرگ و مستقل دارد که در اختیار مهمان‌ها قرارمی گیرد. 2 اتاق‌خواب دارد که داخل هر خواب 2 تخت یک‌نفره موجود است و 4 عدد سرویس کف‌خواب سنتی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. سیستم سرمایش، کولر اسپلیت به همراه پنکه‌های سقفی است و سیستم گرمایش بخاری گازی است. حیاط همراه با منقل به‌طور کامل در اختیار مهمانان خواهد بود.  این ویلا شبی 900 هزار تومان است.

اجاره سوییت سنتی تراس دار

سوییت سنتی تراس دار ماسوله 85 متر بنا در طبقه دوم واقع‌شده است. این ویلا مناسب برای 5 نفر است. این خانه روستایی در طبقه دوم یک ساختمان دوطبقه واقع‌شده و دارای در ورودی مستقل است. موقعیت ویلا در فاصله ۳۰ متری از محل پارک خودروها است و با طی کردن ۶۰ پله از پارکینگ قابل‌دسترسی است. سوخت این اقامتگاه از طریق کپسول گاز و برق است و دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی با حدود ۵ دقیقه از اقامتگاه مقدور است. این ویلا شبی 1 میلیون تومان قیمت دارد.

کلبه چوبی (جنگلی)، با 80 متر بنا در طبقه دوم یک ساختمان واقع‌شده است. مناسب برای 8 نفر است. این ویلای جنگلی در روستای زردلجه، ماسوله واقع‌شده است. اقامتگاه 2 اتاق‌خواب دارد که داخل یکی از اتاق‌خواب‌ها 1 تخت دونفره و در دیگری تعدادی سرویس کف‌خواب سنتی قرار دارد. سیستم سرمایش و گرمایش مطلوب بوده و دسترسی به تراس مبله و دل‌باز از ورودی اقامتگاه ممکن است. حیاط همراه فضای سبز و جای پارک برای 3 خودرو مشترک است. حمام و سرویس ایرانی به‌صورت مجزا در داخل واحد قرار دارد.. ظروف و سرویس کف‌خواب مناسب ظرفیت استاندارد است. این ویلا شبی 700 هزار تومان قیمت دارد.

ماسوله_کاماپرس

مجتمع اقامتی فانوس 4 در ماسوله

مجتمع اقامتی فانوس 4 دارای 30 متر بنا در طبقه اول و بدون اتاق است. ظرفیت خانه مناسب برای 5 نفر است. این مجتمع در کیلومتر ۱۴ جاده فومن در شهرماکلوان مسیر اصلی شهر تاریخی ماسوله قرارگرفته است. ویلا در مکانی سرسبز و خوش آب‌وهوا در کنار رودخانه ماسوله با نمای کوهستانی قرار دارد. این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مشتمل بر ۸ واحد اقامتی درجه‌یک با کلیه امکانات رفاهی است که هر واحد شامل آشپزخانه و سرویس بهداشتی (ایرانی یا فرنگی) و حمام به‌صورت مجزا، کولر اسپلیت، تلویزیون ال سی دی، دو دست تختخواب دونفره و کمد بندی با میز نهارخوری چهار نفره است. این اقامتگاه شبی 1 میلیون و 100 هزار تومان اجاره می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اقامت 24جاجیگا
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز