معرفی معروف ترین پارک های مسکو + تصاویر

ژیوار

پارک ­های مسکو با طبیعتی بکر و در عین حال بناهای تاریخی زیبا از بهترین جاهای دیدنی روسیه به حساب می‌آیند. این پارک‌ها اغلب آب و هوایی فوق العاده دارند و دسترسی به آنها نیز بسیار آسان است؛ به طوری که بیشترشان به ایستگاه­‌های مترو نزدیک هستند.

کاماپرس در این گزارش معروف‌ترین پارک­ های مسکو را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.

پارک گورکی

گورکی یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین پارک ‌های مسکو بوده که در سال 1928 ساخته شده است. این پارک زیبا که در کنار رودخانه مسکو واقع شده، هنوز با همان طرح اولیه خود پابرجاست و تغییری در شکل اولیه آن ایجاد نشده است. پارک گورکی با فضایی سرسبز و شلوغ امکان گردشی متفاوت و خاص را فراهم کرده و در آن می‌توان از قایق سواری و قدم زدن در بین گل‌های زیبا لذت برد.

این پارک معروف امکانات رفاهی و تفریحی زیادی داشته و حتی در ماه‌های سرد سال امکان اسکی سواری در آن وجود دارد. در بخش جنوبی این پارک، باغی موسوم به Neskuchny قرار دارد که بسیاری از گردشگران، آن را نادیده می‌گیرند. این باغ زیبا با شیوه معماری ایتالیایی بنا شده و یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های روسیه به حساب می‌آید.

دریان سفر امید

حفاظت گاه طبیعی تزاریتسینو

تزاریتسینو (Museum-Reserve Tsaritsyno) از دیگر پارک های مسکو است که به عنوان یک حفاظت‌گاه طبیعی اهمیت زیادی دارد. این جاذبه طبیعی و در عین حال فرهنگی در بخش‌های جنوبی مسکو واقع شده و در آن چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی وجود دارد. قصری باشکوه در دل این پارک بنا شده و سه استخر مختلف نیز اطراف آن به چشم می‌خورد.

پارک تزاریتسینو در سال 1775 به دستور ملکه کاترین دوم ساخته شده و بعد از مرگ ملکه نیز تکمیل شده است. در این مجموعه کاخی از معماری گوتیک بنا شده و در آن امکاناتی برای اسب سواری نیز تدارک دیده شده است.

پارک ایزمایلوفسکی

در سال 1931 پارکی به نام ایزمایلوفسکی (Zmaylovsky Park) در مسکو تاسیس شد. این پارک یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنفس هوای تمیز و دل انگیز است و در آن می‌توان خانواده‌های روسی زیادی را دید که به سنت دیرین خود یک روز زیبا را در آن می‌گذرانند.

این پارک ظاهری جنگلی دارد و یکی از بزرگ‌ترین پارک های مسکو به حساب می‌آید. همچنین رودخانه سربریانکا در کنار آن قرار گرفته و در این پارک می‌توان در بین سرسبزترین درختان روسیه قدم زد.

تپه اسپارو یا پارک واروبیووی گوری

پارک Vorobyovy Gory از بهترین پارک های مسکو است که بر بالای تپه اسپارو قرار گرفته و دارای بهترین چشم انداز 360 درجه پاناروما است. در این پارک مرتفع می‌توان از تماشای شهر لذت برد و بهترین گزینه برای برگزاری پیک نیک خانوادگی است. این پارک دارای سکویی برای پرش است و انواع امکانات رفاهی و تفریحی نیز در آن وجود دارد.

بیشتر گردشگران در این منطقه محو تماشای فضای زیبای آن می‌شوند و حتی دوربین‌هایی برای تماشای مناطق دورتر در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

سفری متفاوت به روسیه با «طاهاگشت»

آژانس مسافرتی «طاهاگشت» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای خارجی و داخلی است که حدود 30 سال تجربه دارد و علاوه بر ارائه تور، در زمینه‌های دیگری مانند رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز فعال بوده و خدمات با کیفیتی ارائه می‌دهد. تنوع بالای انتخاب‌ در سفر باعث شده که افراد مختلف با هر سلیقه‌ای بتوانند سفری منحصر به فرد را با «طاهاگشت» تجربه کنند.

علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای روسیه می‌توانند به وبسایت www.tahagash.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز