تهران آهن ، مقصد نهایی برای ارزان‌ ترین پروفیل‌ های بازار

قیمت پروفیل - کاماپرس
ژیوار

پروفیل یکی از مقاطع آهنی پرمصرف است که به ویژه در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. اهالی ساخت و ساز برای خرید این محصول پرکاربرد، همواره قیمت پروفیل را رصد می‌کنند تا آن را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

کاماپرس در این گزارش نحوه خرید ارزان‌ترین پروفیل‌های بازار را شرح داده است.

نحوه خرید آسان پروفیل

خرید پروفیل با قیمت و کیفیت مناسب برای فعالان حوزه ساخت و ساز اهمیت زیادی دارد، زیرا پروفیل یکی از بخش‌های مهم و پرکاربرد در ساختمان‌ها است. حال سوال اینجاست که این مصالح از کجا باید خریداری شود و چه درگاه‌هایی آن را به قیمت مناسب عرضه می‌کنند؟

با وجود گسترش اینترنت، پاسخ به این سوال راحت است. هم اکنون بازار اینترنتی با بخش سنتی در حال رقابت بوده و این رقابت به نوعی به نفع خریداران آهن آلات و دیگر محصولات تمام شده است؛ به طوری که هر فردی با داشتن اینترنت و چند کلیک امکان چک کردن قیمت پروفیل را دارد.

دو دهه پیش، خریداران پروفیل یا هر مقطع آهنی نیازمند مراجعه به بازار آهن آلات و سر زدن به تمامی عرضه کنندگان این محصولات بودند. این کار گذشته از گرفتن وقت زیاد، هزینه بیش از اندازه برای خریداران این محصولات در بر داشت، اما این روزها افراد نیازی به مراجعه حضوری به بازار آهن و صرف هزینه و وقت زیاد ندارند. متقاضیان کافی است که مراجع معتبر آنلاین آهن آلات و فولاد را بشناسند و سپس از طریق همان درگاه‌ها برای خرید اقدام کنند.

دریان سفر امید

مزایای خرید پروفیل از درگاه‌های آنلاین

خرید پروفیل از درگاه‌های آنلاین آهن و فولاد مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به تجمیع اطلاعات محصولات فولادی و آهنی اشاره کرد. در واقع در این درگاه برخلاف بازار سنتی، تمامی فروشندگان و برندها در دسترس هستند و به منظور بررسی آن‌ها نیازی به مراجعه به هر فروشنده به صورت تکی نخواهد بود.

همچنین خرید پروفیل از درگاه آنلاین به دلیل امکان مشاهده و مقایسه قیمت‌ها به مراتب بهتر از بازار سنتی است. در این روش برخلاف روش سنتی، نیازی به چانه زنی نیست و فرد با مقایسه قیمت درگاه‌های مختلف فعال در حوزه آهن آلات می‌تواند درگاهی که محصول را با قیمتی منصفانه ارائه می‌دهد، انتخاب و خرید کند.

کدام درگاه را برای خرید پروفیل انتخاب کنیم؟

با در نظر گرفتن این مزایا می‌توان به سراغ درگاه‌های آنلاین عرضه کننده انواع آهن آلات و فولاد رفت. مشتریان به منظور بررسی قیمت پروفیل یا خرید آن یا خرید هر نوع محصول آهنی دیگر باید مطمئن‌ترین و بهترین درگاه آنلاین را انتخاب کنند تا امکان سوءاستفاده و کلاهبرداری وجود نداشته باشد.

درگاه مطمئن برای خرید پروفیل، درگاهی است که هم محصولات باکیفیتی را به دست مشتری برساند و هم ضمانت و اصالت پروفیل را تضمین کند. همچنین جریان نقل و انتقال مرسوله را نیز به درستی و به خوبی انجام دهد.

قیمت پروفیل - کاماپرس

قیمت پروفیل در درگاه «تهران آهن»

درگاه تهران آهن متعلق به شرکت تهران آهن مهر راگا از ویژگی‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، برخوردار است.  این مجموعه از سال 1378 با پشتوانه سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در بازار آهن ایران فعالیت خود را آغاز کرد و همواره در تلاش است تا با به‌روزرسانی و شناخت دقیق نیازهای مخاطبان خود، مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای فعالان حوزه آهن آلات باشد.

مشتریان پروفیل با مراجعه به این درگاه می‌توانند این محصول را با قیمت مناسب و به مراتب ارزان‌تر از درگاه‌های دیگر خریداری کنند و نگران ارسال آن نباشند.

در حال حاضر قیمت پروفیل برند “به‌فلز” با ضخامت شش میلی‌متری به مرز 40 هزار و 909 تومان رسیده است. پروفیل Z سایز 16 با ضخامت دو میلی‌متری برند “بنگاه تهران” نیز 35 هزار و 909 تومان قیمت دارد. نرخ پروفیل “نیکان” با ضخامت 2.5 نیز 36 هزار و 181 تومان است.

اطلاع لحظه‌ای از قیمت پروفیل در تهران آهن

علاوه بر پروفیل، فروش انواع قوطی، لوله، سپری، تسمه، ورق‌های روغنی سیاه، تیرآهن، میلگرد و کلیه مستقلات سوله از جمله خدمات مجموعه تهران آهن است. پشتیبانی مشتریان در مراحل مختلف خرید، هماهنگی با باربری مطمئن، به‌روزرسانی قیمت محصولات فولادی با استعلام از کارخانه‌ها و بنگاه‌های سراسر کشور، ایجاد شبکه‌های اجتماعی کاربردی برای ارائه محصولات در آن و نظرسنجی از مشتریان از دیگر مزایای درگاه تهران آهن است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت  https://tehran-ahan.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02186073000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران آهن
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز