چگونه سفری ارزان به جنوب داشته باشیم؟ + بلیط ارزان قشم

ژیوار

قشم از زیباترین و بکرترین جزیره‌های ایران است که در ایام مختلف سال پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می‌شود. مناطق زیبا و دیدنی و سواحل بی‌نظیری که مشابه آن را کمتر دیده‌اید، از جذابیت‌های قشم است. قشم سوغاتی‌های متنوعی نیز دارد که مسافران در سفر به این خطه از ایران می‌توانند تهیه کنند. همچنین به دلیل دسترسی به ساحل زیبا، آرامش وصف‌ناپذیر و بازارهایی با اجناس خارجی و ارزان‌قیمت یکی از مقاصد تفریحی است که طبیعت بکر و کشف نشده ساحلی و کویری آن طرفداران بی‌شماری دارد. با این حال همیشه دغدغه مسافرات تهیه بلیط ارزان قشم است که با جستجو در برخی سایت‌های خرید آنلاین بلیط قابل دسترسی است.

کاماپرس در این گزارش چند پرواز ارزان و همچنین اقامتگاه به‌صرفه در قشم را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بلیط ارزان قشم ؛ جمعه 5 مرداد

پرواز ایران ایر ساعت 16.05 دقیقه از تهران به مقصد قشم حرکت می‌کند. این پرواز بیزنسی است و 4 میلیون و 734 هزار تومان قیمت دارد.

بلیط ارزان قشم ؛ سه‌شنبه 9 مرداد

پرواز ایران ایر اکونومی ساعت 15.40 دقیقه به سمت قشم می‌رود. قیمت این پرواز 3 میلیون و 256 هزار تومان است.

دریان سفر امید

بلیط ارزان قشم ؛ جمعه 12 مرداد

ایران ایر یک پرواز در ساعت 16.05 دقیقه دارد که 3 میلیون و 256 هزار تومان است. این پرواز اکونومی است.

بلیط ارزان قشم ؛سه‌شنبه 16 مرداد

پرواز ایران ایر ساعت 15.40 دقیقه با قیمت 3 میلیون و 256 هزار تومان موجود است.

معرفی چند اقامتگاه‌ مقرون به صرفه در قشم

اجاره سوئیت دوخوابه آرامون قشم مناسب برای 6 نفر است. این اقامتگاه دارای آب و برق و گاز و دو سرویس ایرانی و فرنگی است. این اقامتگاه برای 7 شب 5 میلیون و 900 هزار تومان هزینه دارد.

اجاره آپارتمان دوخوابه سام ایسلند قشم، با ظرفیت 7 نفر است. در این اقامتگاه سرویس فرنگی و آب و برق و گاز و وسایل کامل آشپزی در اختیار مهمان قرار دارد. هزینه 7 شب اقامت 6 میلیون و 900 هزار تومان می‌شود.

اجاره سوئیت فلت آرامون 5 قشم، بدون اتاق ظرفیت مناسب برای 4 نفر است. این اقامتگاه با آب و برق و گاز و امکانات پذیرایی کامل برای 7 شب 4 میلیون و 340 هزار تومان هزینه دارد.

اجاره آپارتمان یک خوابه سام ایسلند قشم، مناسب برای 4 نفر است. این اقامتگاه همه امکانات پذیرایی را دارد و برای 7 شب 5 میلیون و 250 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : رویالسفرمارکتفلای تودی
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز