برای تعمیرات سرفیس به کجا مراجعه کنیم؟

ژیوار

سرفیس یکی از بهترین برندهای تبلیت و لپتاپ است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و به بازار عرضه می‌شود. به دلیل طرفداران زیاد این محصول الکترونیکی در بازار و هزینه بالای خرید و تعمیرات سرفیس که نیازمند تبحر و تخصصی خاصی است، نیاز به شرکت‌های متخصص در این زمینه نیز بیش از پیش احساس می‌شود.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های بهترین مرکز تعمیرات سرفیس را برای تعمیر و گارانتی این محصول مایکروسافت بررسی کرده است.

لزوم مراجعه به مراکز  تخصصی تعمیر سرفیس

سرفیس یکی از ظریف‌ترین محصولات الکترونیکی است که توسط Microsoft تولید شده است. به همین دلیل اصلی‌ترین دغدغه خریداران این محصول از بابت نحوه تعمیرات آن خواهد بود. بسیاری از صاحبان سرفیس تعمیر محصول خود را به تعمیرکاران عمومی محصولات الکترونیکی می‌سپارند. این در حالیست که بهتر است این نوع از تبلت یا لپتاپ توسط مراکز تخصصی تعمیرات سرفیس، مورد بررسی قرار گیرد.

این نوع از مراکز معمولا دارای تعمیرکاران آموزش دیده و با تجربه در زمینه تعمیر سرفیس هستند و می‌توانند بهترین تشخیص و تعمیر را در این زمینه داشته باشند تا شما با خیال راحت سرفیس خود را به دست تعمیرکار بسپارید.

ارائه خدمات تخصصی نرم افزاری در کنار خدمات تعمیر سخت افزاری

از جمله ویژگی‌های بهترین مراکز تعمیرات سورفیس می‌توان به ارائه خدمات تخصصی نرم افزاری در کنار خدمات سخت افزاری اشاره کرد. اینگونه از مراکز می‌توانند تعمیرات انواع سورفیس را با هر نوع ایراد انجام داده و نیازی نیست که پس از تعمیر سخت افزاری، وقت و هزینه بیشتری صرف آپدیت و رفع ایرادات نرم افزاری داشته باشید.

دریان سفر امید

در واقع در این نوع مراکز صفر تا صد تست نرم افزاری و سخت افزاری و تعمیر کامل سرفیس بدون نیاز به هرگونه مراجعه و یا کار دیگری انجام می‌شود.

تعمیرات سرفیس

تامین و تعویض قطعات آسیب دیده با قطعات اصل

مایکروسافت سرفیس یکی از محصولات گران قیمت و لوکس در بازار محسوب می‌شود و در صورت استفاده از قطعات غیر اصل در حین تعمیر ممکن است که کارایی لازم و کیفیت قبلی را در استفاده از این ابزار الکترونیکی شاهد نباشید.

بر همین اساس، بهتر است به مراکز خوشنامی مراجعه کنید که گارانتی استفاده از قطعات اصلی برند را به شما می‌دهند. تامین قطعات اصل مایکروسافت در کشور ایران کار آسانی نیست و فقط شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های تخصصی تعمیرات سرفیس قادر به انجام این کار هستند.

هزینه مقرون به صرفی تعمیر سرفیس

برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیرات تبلت و لپتاپ، هزینه‌های بسیار زیاد و سرسام آوری را برای تعمیر و تعویض قطعات به مشتری ارائه می‌کنند. به همین دلیل باید به شرکت‌هایی مراجعه کنید که هزینه تعمیر سرفیس را معقول و بر اساس کار انجام شده و نوع قطعه تعویض شدهبه مشتری عنوان می‌کنند.

شرکت‌های تخصصی تعمیر سرفیس معمولا هزینه‌ها را به صورت جداگانه به مشتری ارائه می‌کنند و هزینه تعمیر از هزینه قطعات تفکیک شده و مشخص است. هزینه تعمیر نیز بر اساس میزان زمان مورد نیاز و کار انجام شده محاسبه و اعلام می‌شود.

ارائه گارانتی برای قطعات تعویض شده

شرکت‌هایی در زمینه تعمیرات سرفیس حرف اول را می‌زنند که برای قطعاتی که تعویض می‌کنند، گارانتی نیز ارائه کنند. این گارانتی می‌تواند گارانتی اصل و اورجینال بودن قطعه باشد و گارانتی دیگری که باید ارائه شود، گارانتی کارکرد قطعه کار گذاشته شده  و تعویض آن در بازه زمانی گارانتی است.

ارائه محصول بدون گارانتی می‌تواند به معنی عدم اطمینان تعمیرکار از تعمیر و تعویض قطعه‌ای باشد که انجام داده و نمی‌تواند از دیدگاه یک مشتری نیز مناسب باشد. به دلیل قیمت بالای سرفیس ارائه چنین گارانتی‌هایی ضروری به نظر می‌رسد.

تعمیر سرفیس در کمترین زمان

خوش قولی و انجام تعمیرات سرفیس در کمترین زمان ممکن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیر این محصول است. عیب یابی سریع، دادن اطلاعات لازم به مشتری در اسرع وقت و تعمیر و تعویض قطعات در کمترین زمان ممکن، برای بسیاری از مشتریان که کارهای حرفه‌ای خود را با این تبلت یا لپتاپ انجام می‌دهند، بسیار ضروری است.

گارانتی و تعمیرات سرفیس با «آروند گارانتی»

شرکت آروند فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه واردات انواع محصولات الکترونیکی و گارانتی این محصولات آغاز کرد. این شرکت هم اکنون یکی از با سابقه‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌ها در زمینه تعمیر و ارائه گارانتی برای محصولات برند سرفیس شرکت مایکروسافت است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات می‌توانند به سایت رسمی آروند به آدرس www.arvandguarantee.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02142528000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آروند
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز