تور رفتینگ وی آی پی زاینده رود چقدر هزینه دارد؟

ژیوار

رفتینگ در رودخانه زاینده‌رود یک تجربه  هیجان انگیز از ورزش های آبی در ایران است. این رودخانه در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و مسیر رفتینگ آن تقریبا 17 کیلومتر طول دارد که از روستای سوادجان آغاز می‌شود و تا پل زمانخان ادامه پیدا می کند.

به گزارش کاماپرس قیمت تورهای رفتینگ زاینده‌رود  به عوامل مختلفی مانند مقصد، تعداد روزهای اقامت و خدمات ارائه‌شده  بستگی دارد و متفاوت است. معمولا تورهای یک روزه رفتینگ زاینده‌رود با سرویس حمل‌ونقل و غذا در محدوده 2 تا 3 میلیون تومان هزینه دارند.

بیشتر بخوانید:

برای تجربه رفتینگ در زاینده‌رود، سفر با تور بهترین گزینه است. این تورها همه تجهیزات موردنیاز  مانند قایق، لباس و لوازم جانبی را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند و با لیدرهای حرفه‌ای لذت از این ورزش هیجان‌انگیز در حین حفظ امنیت، مهیا می‌‌شود.

بهترین زمان تور رفتینگ

بهترین فصل برای رفتینگ در زاینده‌رود فصل بهار و تابستان است،در این زمان  آب رودخانه پر است و جریان آب تند و پرخروش می‌شود. معمولاً از اواخر اردیبهشت شرایط  برای رفتینگ در زاینده‌رود مناسب است.

دریان سفر امید

در این فصل، آب رودخانه به دلیل ذوب شدن برف‌های کوهستان‌های اطراف پرمی‌شود و جریان آب قوی و پرشور است؛ بنابراین، تجربه رفتینگ در این زمان بسیار هیجان‌انگیزتر و پرماجراتر خواهد بود. البته بسته به میزان بارش‌های سالانه، ممکن است زمان اوج جریان آب در زاینده‌رود کمی زودتر یا دیرتر از این محدوده زمانی اتفاق بیافتد؛ اما اصولا، فصل بهار و ابتدای تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از رفتینگ در این رودخانه زیبا و پرآب است.

رفتینگ_کاماپرس

تور رفتینگ وی آی پی زاینده فول‌برد

مدت سفر 1 روز  و تاریخ رفت 28تیر ماه است.این تور از مبدا تهران میدان آرژانتین حرکت می کند و مقصد به شهرکرد می رسد. اتوبوس مخصوص این سفر 32 نفره و وی آی پی است. این تور برای رده سنی 8 تا 50سال مناسب بوده و درجه سختی تور نیز 1 از 5 است و تقریبا برای همه مناسب است. وعده‌های غذایی صبحانه و ناهار و میان وعده است که توسط تور تهیه می شود.

خدمات تور: صبحانه چند ایتم،ناهار چلو جوجه با مخلفات،اتوبوس vip مجهز،دو سری پذیرایی میان وعده،راهنمای رسمی میراث فرهنگی و گردشگری،بیمه کامل حوادث،بیمه مجزا هر قایق،کلیه تجهیزات رفتینگ،آموزش اولیه زیر نظر مربی،عکاسی و فیلم برداری بدون دریافت هیچ هزینه اضافی،عکاس همراه در مسیر رفتینگ، پذیرایی چای و نسکافه و شام بین راه

هزینه این تور نفری 2میلیون و 590 هزار تومان است.

رفتینگ_کاماپرس

تور رفتینگ وی آی پی زاینده رود فول‌برد ؛ ۴ تا ۵ مرداد

مدت این سفر 1 روزه و تاریخ حرکت 4 مرداد از مبدا تهران میدان بیهقی است. مقصد این تور رفتنیگ نیز شهر کرد است. این تور ویژه افراد 10سال به بالا است و 31 نفر اعضای این گروه هستند. تور با درجه سختی 1 از 5 مناسب برای عموم افراد است و پیاده روی ان در مسیر صاف و هموار انجام می‌شود.

خدمات تور: روز اول: صبحانه، نهار، میان وعده،اتوبوس وی ای پی، صبحانه، ناهار (جوجه کباب با مخلفات)، میان وعده سبک در ماشین، پذیرایی چای و نسکافه در ماشین، پذیرایی میوه در ماشین، ولکام ورودی، بیمه مسافرتی، تجهیزات رافتینگ، راهنمای گردشگری و غیره است.

هزینه این تور 2 میلیون و 490 هزار تومان عنوان شده است.

تور رفتینگ وی آی پی زاینده رود ؛ ۴ تا ۵ مرداد

مدت سفر 1روز از 4 تا 5 مرداد است. مبدا از تهران میدان آرژانتین پایانه بیهقی به سمت مقصد شهرکرد خواهد بود. رده سنی این تور از 10 تا 50 سال و درجه سختی 1 از 5 است. این تور مناسب برای  عموم افراد است و  پیاده‌روی آن در مسیر صاف و هموار خواهد بود.

خدمات تور: وعده غذایی، روز اول: صبحانه، نهار، میان وعده صبحانه سلف،ناهار (زرشک پلوبامرغ)، پک میوه، پذیرایی چای و نسکافه در ماشین، بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری، پذیرایی آش

هزینه این تور 2 میلیون و 290 هزار تومان است.

گفتنی است برای بررسی جزییات این تورها می‌توانید به آژانس‌های برگزاری تور همچون یوتوپین و دالاهو مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهویوتوپین
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز