5 موقعیت شغلی در تهران برای استخدام مترجم با حقوق تا 30 میلیون تومان

استخدام-مترجم-کاماپرس
ژیوار

این روزها شرکت‌ها و مجموعه‌های بسیاری برای توسعه کار خود روابط بین المللی برقرار می‌کنند و برای همین به مترجم‌ زبان‌های مختلفی نیاز دارند. در همین میان شرایط متفاوتی برای جذب مترجم مطرح می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 شرکت که در تهران مترجم استخدام می‌کند را مورد بررسی قرار داده است.

جذب مترجم انگلیسی برای امور بازرگانی

شرکتی در زمینه نرم افزار و سخت افزار برای امور بازرگانی خود به یک مترجم زبان انگلیسی نیاز دارد. لازم است که این نیرو علاوه بر تسلط کامل بر زبان انگلیسی با فناوری اطلاعات و شیوه‌های حمل کالا در بازرگانی بین‌المللی آشنا باشد. برای شروع این کار فرد مورد نظر باید دوره آزمایشی یک ماهه را بگذراند.

استخدام-مترجم-کاماپرس

استخدام مترجم زبان آلمانی با حقوق 15 میلیونی

یک شرکت کاریابی بین المللی در تهران، برای مترجم زبان آلمانی اعلام نیاز کرده است. این مجموعه به فردی نیاز دارد تا بتواند روابط تجاری خود را به صورت تلفنی و از طریق ایمیل با کشور آلمان گسترش دهد. از طرفی امور اقامتی افراد را هماهنگ کند و توان اصلاح و نگارش رزومه کارجویان را داشته باشد. برای این کار تمام وقت 15 میلیون تومان به علاوه پورسانت، بیمه و سنوات در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

استخدام مترجم زبان عربی

یک شرکت صادر کننده و تولید کننده بازی‌های کودک برای تکمیل کادر خود به مترجم زبان عربی و عراقی نیاز دارد که به صورت روان عربی صحبت کند و البته روابط عمومی خوبی هم داشته باشد. این مترجم باید توان نوشتن محتوای عربی عراقی به صورت محاوره برای اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین را داشته باشد. محدوده شرکت برای این نیروی تمام وقت شهرک غرب است و حقوق تعیین شده  20 میلیون خواهد بود.

استخدام مترجم زبان ایتالیایی با حقوق 30 میلیون

یک شرکت مهاجرتی در حوزه اعزام دانشجو به ایتالیا، برای تکمیل کادر تخصصی خود اعلام نیاز کرده است. این مجموعه به مترجم و مدرس زبان ایتالیایی نیاز دارد. فرد مورد نظر باید ترجمه متون ایتالیایی تا سطح C1 را به راحتی انجام دهد و حتما سابقه ترجمه داشته باشد. چنین نیرویی می‌تواند به صورت پاره وقت هم در مجموعه فعال باشد و حقوق 30 میلیون برای این پوزیشن  در نظر گرفته شده است.

استخدام مترجم زبان عربی

انتشاراتی واقع در اطراف میدان آزادی به دنبال مترجم عربی خانم که متولد یکی از شهرهای عربی باشد است. این مجموعه نیاز دارد تا نیروی مورد نظر به تجارت بین‌المللی علاقه مند باشد و تا حدی کار با نرمافزار و اینترنت را بداند.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز