شرایط فروش نقد و اقساط تیگو 8 پرومکس ویژه تیرماه

ژیوار

شرایط فروش نقد و اقساط تیگو 8 پرومکس برای آندسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اولویت بهار و تابستان ۱۴۰۳ به آن‌ها اختصاص یافته، اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، از بین تمام محصولات، دو خودروی آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو پرمیوم به دلیل عدم تولید، قابل انتخاب و خرید نیستند. مشتریان به جای این دو خودرو می‌توانند مدل‌های آریزو ۶ جی‌تی، فونیکس FX، تیگو ۷ پرمیوم و تیگو ۸ پرومکس را انتخاب کنند.

مدیران خودرو مدتی پیش از جدیدترین خودروهای پرچمدار چری یعنی تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو در ایران رونمایی کرد. مدتی پس از عرضه نسخه‌های پرو که در واقع نسل دوم چری تیگو 7 و تیگو 8 بودند، خودروساز چینی نسخه‌های پرومکس را روانه بازار کرد. تفاوت نسخه‌های پرومکس با نسخه‌های پرو در سیستم تمام چرخ محرک یا AWD‌ آن‌ها خلاصه می‌شود، علاوه برآن نسخه‌های پرو از موتورهای قوی‌تری نیز برخوردار هستند.

شرایط فروش نقد و اقساط تیگو 8 پرومکس

لیست کامل خودروهای قابل‌عرضه و جزئیات فروش آن‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

دریان سفر امید

قیمت و شرایط فروش نقد و اقساط تیگو 8 پرومکس

بر این اساس، تیگو ۸ پرو مکس IE  با قیمت قطعی۲.۸۰۹.۸۰۰.۰۰۰ تومان ارایه شده است. متقاضیان با پیش پرداخت 85 درصد باید حدود 2 میلیارد 388 میلیون تومان پرداخت کرده و طی 5 سال ماهانه 11 میلیون تومان قسط بپردازند.

همچنین اگر متقاضی پیش پرداخت 50 درصدی را انتخاب کند، باید ابتدا یک میلیارد و 400 میلیون بپردازد و سپس در اقساط 5 ساله ماهانه 39 میلیون تومان قسط بدهد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز