جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در سعادت آباد / تیر 1403

خرید-خانه-سعادت-آباد-کاماپرس
ژیوار

سعادت آباد، جز محلات پرتقاضای و پرمعامله تهران محسوب می‌شود، چراکه علاوه بر دسترسی خوب، از کلیه امکانات رفاهی، درمانی و تفریحی نیز برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در سعادت آباد را در تیر1403 مورد بررسی قرار داه است.

قیمت آپارتمان 70 متری در سعادت آباد؛ 13 میلیارد و 600 میلیون تومان

در تازه ‌ترین آگهی‌های فروش خانه، آپارتمانی 72 متری در نزدیکی میدان کاج سعادت آباد به فروش می‌رسد. این خانه‌ی غرق در نور طبقه چهارم از پنچم یک ساختمان با نمای مجلل و لابی مناسب است. این واحد دارای یک اتاق خواب و دو لاین آسانسور و پارکینگ و انباری، بیشتر به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود. ارزش کل این خانه، 13 میلیارد و 600 میلیون تومان خواهد بود.

10 میلیارد و 800 میلیون ؛ قیمت آپارتمان 70 متری در سعادت آباد

خانه‌ای دیگر در همین منطقه با متراز 75 متر، از شمال و جنوب خانه دارای نورگیر کامل، برای فروش آگهی شده است. این واحد مسکونی با دو اتاق خواب در طبقه سوم یک ساختمان پنچ طبقه قرار دارد. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به انباری، پارکینگ و آسانسور آن اشاره کرد. ارزش این خانه در حال حاضر 10 میلیارد و 800 میلیون است.

خرید-خانه70متری-سعادت-آباد-کاماپرس

دریان سفر امید

آپارتمان 70 متری با سونا و جکوزی ؛ 13 میلیارد و 200 میلیون

یک خانه‌ی دیگر با 70 متر مساحت، واقع در سعادت آباد فروخته می‌شود. این واحد با طراحی مدرن و خوش نقشه دو اتاق خواب دارد. امکانات دیگر این خانه 15 ساله و بازسازی شده، سونا و جکوزی و سالن اجتماعات معرفی شده که یک گزینه خوب برای خانواده‌های کم جمعیت خواهد بود. این خانه با 13 میلیارد و 200 میلیون فروخته می‌شود.

قیمت خانه 65 متری در سعادت آباد ؛ 7 میلیارد و 650 میلیون

در همین منطقه و در نزدیکی بلوار سرو غربی، خانه‌ای 65 متری با یک اتاق خواب، انباری و آسانسور آگهی شده است. همسایه‌های این ساختمان بسیار آرام و قابل اعتماد هستند، اما این خانه فاقد پارکینگ است و شاید برای افراد دارای خودرو مناسب نباشد. قیمت این واحد مسکونی 7 میلیارد و 650 میلیون تومان ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 70 متری در سعادت آباد ساخت 97

نزدیک به خیابان سپیدار، خانه‌ای 70 متری در طبقه سوم از ششم یک آپارتمان مسکونی قرار دارد. این خانه‌ی شش سال ساخت، با دو اتاق خواب و یک بالکن کاربردی، نورگیر بسیار خوبی دارد. پارکینگ، انباری و آسانسور از امکانات این آپارتمان است و قیمت کل آن حدود 11 میلیارد و 600 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

خانه‌ای 70 متری در سعادت آباد؛ 7 میلیارد و 500

خانه‌ی 70 متر دیگری در همین محله برای فروش آگهی شده، این خانه‌ی خوش ساخت، با یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری، در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد. ساختمان این واحد با یک نگهبان شبانه روزی دارای امنیت کامل است. این خانه 7 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد.

11 میلیارد و 800 میلیون تومان ارزش 77 متر خانه در سعادت آباد

در سعادت آباد بین خیابان پاکنژاد و شهرداری، خانه‌ای 77 متری آگهی شده که به دلیل واقع شدن در یک کوچه بن‌بست علاوه بر جای پارک کافی، امنیت بالایی هم دارد. این خانه با دو اتاق خواب، انباری، آسانسور و پارکینگ، در طبقه سوم یک ساختمان هشت طبقه قرار دارد. ساختمان به طور شبانه روزی دارای لابی‌من است. چنین خانه‌ای با 11 میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز