هرآنچه باید درباره وام جدید 300 میلیون تومانی بانک تجارت بدانید + مبلغ اقساط

ژیوار

طرح تسهیلاتی «تسریع» طرحی از بانک تجارت است که به منظور کمک به مشتریان تدارک دیده شده است. سقف وام این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و سود متغیری دارد. سود این تسهیلات با توجه به توان بازپرداخت مشتریان و ضریب تسهیلات سود وام دریافتی آن‌ها تعیین شده و در بازه چهار یا شش تا 23 درصدی است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، طرح تسهیلاتی تسریع برای افراد حقوقی تبیین شده و این گروه به منظور درخواست وام مذکور باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده جاری افتتاح کنند. لازم به ذکر است نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از شرایط ضروری دریافت وام محسوب می‌شود.

ضمانت تسهیلات مذکور فیش حقوقی صادره از شرکت مشتری بانک صادرات و سفته و همچنین ضامن مورد پذیرش بانک است. دوره بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات نیز با توجه به نوع قرارداد وام تغییر پیدا می‌کند. اگر فرد وام را تحت قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، باید اقساط آن را حداکثر طی 18 ماه بپردازد. اما در صورتی که شخصی با قرارداد مرابحه و تعیین سود شش درصدی وام را بگیرد، مدت زمان بازپرداخت برای وی 24 ماه خواهد بود. همچنین اگر قرارداد مرابحه باشد و سود 23 درصد تعیین شود، مدت زمان پرداخت اقساط به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

میزان اقساط و سود کل وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به 18 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 13 میلیون و 875 هزار تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز  314 میلیون و 75 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز