تماشای ۹ جاذبه‌ شگفت‌ انگیز با تور ژاپن

ژیوار

ژاپن یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری است که نه تنها زیبایی‌ها و جاذبه‌های طبیعی بسیاری را در دل خود جای داده، بلکه با سنت‌های چند صد ساله و صنعت پیشرفته‌اش، توانسته مورد توجه جهانیان واقع شود. با رزرو تور ژاپن می‌توان تعطیلات را در یکی از بهترین کشورهای آسیایی به بهترین شیوه ممکن گذراند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ۹ جاذبه‌ شگفت‌انگیز ژاپن و همچنین بهترین زمان سفر با تور ژاپن اقساطی ‌پرداخته است.

جاذبه‌‌های گردشگری ژاپن

معابد و قصرها: در قصرهای ژاپن همه چیز به شکل شکوهمندانه‌ای به تصویر کشیده شده و اقتدار ژاپنی‌های آن زمان را نشان می‌دهد. قلعه ماتسوموتو، هیروساکی، شوری‌شوریجو و همچنین معبد سانجو سانگن دو، هوریوجی، سنسوجی، میجی، دایگو جی و نانزن جی از دیدنی‌ترین‌ها هستند.

درخت آسمان توکیو: درخت آسمان یک برج مخابراتی به ارتفاع 634 متر است که عظمت این مکان را به رخ می‌کشد و به همین خاطر به دومین برج بلند جهان شهرت یافته است. این برج دارای دو تراس است و از هر کدام از آنها می‌توان توکیو و زیبایی‌هایش را تماشا کرد.

دریان سفر امید

کاخ امپراتوری توکیو: قدمت این کاخ به قرن 17 بازمی‌گردد. این کاخ دارای باغ زیبایی است که کاخ را احاطه کرده و بر جذابیت‌هایش افزوده است. البته از تمامی قسمت‌های کاخ نمی‌توان بازدید کرد؛ چراکه خانواده سلطنتی ژاپن در آن اقامت دارند.

جنگل بامبو اراشیاما: این جنگل مملو از گیاه بامبو است و در دامنه کوه‌های اراشیاما که به کوه طوفان شناخته شده، قرار دارد. قدم زدن در میان درختان سر به فلک کشیده این جنگل و تماشای بامبوهای طبیعی، آرامش بی نظیری خواهد داشت.

تور ژاپن - کاماپرس

موزه یادبود صلح هیروشیما: از اتفاقات ناگوار در تاریخ ژاپن می‌توان به بمباران هیروشیما اشاره کرد که اکنون موزه‌ای به یاد این اتفاق در توکیو وجود دارد و از آن به عنوان موزه یادبود صلح هیروشیما نام می‌برند. این موزه دارای بخش‌های متعددی مانند گور خالی، آتش صلح و گنبد بمب اتمی است.

منطقه روپونگی: ناحیه‌ای لوکس و مرفه‌نشین به نام روپونگی هیلز در روپونگی بوده که دارای تفریحات شبانه متعددی است. به علاوه در این منطقه امکان رفتن به انواع کافه، رستوران و مراکز سرگرمی نیز وجود دارد. گردشگران همچنین می‌توانند در کارناوال‌های زیبا، نمایشگاه‌های ربات و انواع جشنواره‌های هنری برگزار شده در این منطقه شرکت کنند.

پارک گل‌های آشیکاگا: این پارک مسحورکننده در استان توچیگی واقع شده و شکوفه‌های گیلاس بسیار زیبای آن معروف است، اما علاوه بر آن می‌توان به گل‌های دیگر این پارک اشاره کرد که به صورت خوشه‌ای از جای جای آن آویزان شده و منطقه‌ای بی‌نظیر و خیره‌کننده را به وجود آورده است.

پارک و باغ وحش اوئنو: این پارک در سال ۱۸۸۲ با فضای طبیعی و زیبا و همچنین حیوانات متعدد به ویژه پانداهای دوست داشتنی ساخته شد. با ورد به این پارک می‌توان موزه‌ها و معابد آن را نیز تماشا کرد.

چهارراه شیبویا: این چهارراه نبض تپنده توکیو و نمادی مهم برای این شهر است؛ به طوریکه در بسیاری از فیلم‌های ژاپنی، شاهد نمایش آن هستیم. شهر شیبویا دارای کافه‌ها و رستوران‌های جذاب است و همچنین می‌توان به تماشای مراکز مد و فشن، سالن‌های تئاتر، برج اسکای، کنسرت و پارک فرا نیز پرداخت.

بهترین فصل سفر با تور ژاپن

از نظر گردشگران، بهترین زمان سفر با تور ژاپن، فصل بهار است؛ چراکه با انتخاب تور ژاپن در بهار، با شمار بالایی از شکوفه‌های گیلاس روبه‌رو خواهید شد که درختان گیلاس را کاملا پوشانده‌اند. به علاوه، در این فصل باران‌های پراکنده‌ای می‌بارد که بسیار لذت‌بخش است. در فصل بهار در ژاپن چهار روز تعطیل ملی وجود دارد که می‌توان آنها را به هم متصل کرد و چند روز کامل را به گردش و تفریح پرداخت. ژاپنی‌ها از این فرصت به عنوان هفته طلایی برای خوش‌گذرانی یاد می‌کنند. علاوه بر تمامی اینها، در فصل بهار هوا معتدل‌تر از هر زمان دیگری بوده و میزان رطوبت هم، کمتر است. همچنین فستیوال نمایش‌های عروسکی که به مناسبت روز دختر در ماه مارس برگزار می‌شود و همین‌طور جشنواره شینتو مخصوص افرادی که ازدواج کرده‌اند، در ماه می از دیگر بهانه‌های سفر با تور ژاپن در فصل بهار است.

رزرو تور ژاپن از «آژانس هرمس »

مجموعه‌ هرمس ۷۲۴ مجری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی است که امکان درخواست سفر سفارشی را با خدمات دلخواه برای مسافران خود فراهم کرده است. هرمس ۷۲۴ به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را نیز دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور ژاپن می‌توانند به وبسایت www.hermes724.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن  02126211000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز