دلیل محبوبیت بابکت آلمانی دراج

بابکت - کاماپرس
ژیوار

بابکت، یکی از اصلی‌ترین تجهیزات و دستگاه‌هایی است که در شهرسازی و جنگلداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد کوچک بابکت در کنار قدرت عملیاتی بالا و راندمان زیاد در محیط‌های کوچک، از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن است. بابکت به دلیل مقاومت بسیار بالا و استفاده از مواد و متریال باکیفیت عملکرد خوبی در شرایط کاری سنگین و دشوار به اجرا می‌گذارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های بابکت آلمانی دراج و مزیت‌های خرید آن پرداخته است.

بررسی ویژگی‌­های ظاهری و فنی بابکت آلمانی دراج

این دستگاه 870 کیلوگرم وزن دارد و نسبت به سایر مدل‌های دیگر سبک‌تر است. نیروی این بابکت در حین انجام کار معادل 1700 کیلوگرم است. ظاهر این دستگاه به صورت اصولی و متناسب با نیازهای کاربران طراحی شده است. در ساخت این بابکت آلمانی از موتور 2011 DEUTZ FM استفاده شده که دارای 3100 سی‌سی ظرفیت است. موتور قدرتمند این بایکت دارای 50 کیلووات قدرت است و مخزن سوخت آن 112 لیتر ظرفیت دارد. موتور تعبیه شده در این دستگاه بر اساس آخرین تکنولوژی‌های موجود طراحی شده و به عنوان محرک اصلی بایکت آلمانی دراج 781 عمل می‌کند. سرعت حرکت این دستگاه 12 کیلومتر بر ساعت است که یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

تاندم پمپ بابکت آلمانی دراج با استفاده از نیروی هیدرولیکی پایدار و همچنین منتقل کردن این نیرو به قسمت‌های دیگر، عملکرد حرفه‌ای و بدون نقص این دستگاه را تضمین می‌کند. در ساخت بایکت آلمانی دراج از هیدروموتورهای  Danfoss 315 – Breviniدانمارکی و ایتالیایی استفاده شده است که به دلیل دقت بالا و کیفیت زیاد، منجر به بهترین عملکرد در دستگاه می‌شوند.

یکی از استثنایی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، داشتن قابلیت تنفس توربو شارژ است که به دفع کردن حرارت موتور کمک می‌کند. سیستم تنفس، علیرغم بهترین استفاده از انرژی موتور، دما و حرارت موتور را کاهش می‌دهد و بدین ترتیب باعث افزایش عمر مفید موتور بابکت آلمانی دراج می‌شود.

دریان سفر امید

بابکت - کاماپرس

کاربردهای بابکت آلمانی دراج

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف این دستگاه باعث شده که در بسیاری از صنایع به عنوان یک دستگاه نیمه‌سنگین چندکاره کاربرد داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای بابکت آلمانی دراج، در پروژه‌های ساخت‌وساز مختلف است که می‌تواند به خوبی وظایف سنگین مثل جابه‌جایی مصالح، حفاری و مسطح کردن زمین را انجام دهد. وزن کم و جثه نسبتا کوچک این دستگاه باعث شده که برای استفاده در فضاه‌های محدود، ایده‌آل باشد. بابکت آلمانی دراج برای استخراج مواد معدنی و جابه‌جایی سنگ‌ها در معادن نیز کاربرد بسیاری دارد. همچنین مقاومت بالای این دستگاه باعث شده که برای استفاده در شرایط دشوار کاری نیز مناسب باشد.

یکی دیگر از اصلی‌ترین کاربردهای بابکت آلمانی دراج، در صنایع کشاورزی و برای جابه­جایی خاک و بارهای سنگین است. این بابکت چندمنظوره در کشاورزی برای انجام وظایف مرتبط با زمین کاری و زراعت نیز قابل استفاده است و نقش زیادی در افزایش بهره‌وری کشاورزی دارد. سرعت بالا و دامنه اجرایی گسترده این بابکت آلمانی باعث شده که نقش پررنگی در بسیاری از پروژه‌های شهری برای افزایش سرعت راهبرد داشته باشد.

مزیت های خرید بابکت آلمانی دراج

این بابکت نسبت به مدل‌های سایر برندها دارای قیمت کمتر و همچنین کاربرد بیشتر است. افراد با خرید این بابکت می‌توانند از گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوند. از طرف دیگر در صورت خراب شدن دستگاه و نیاز به تعمیر، کاربران به راحتی می‌توانند آن را عیب‌یابی کنند و در صورت لزوم، قطعات و لوازم یدکی آن را تهیه کنند. با توجه به محدودیت‌های واردات، ممکن است لوازم یدکی سایر بابکت‌ها نایاب باشد، ولی لوازم یدکی این مدل به راحتی در دسترس و قابل تهیه است.

بابکت - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بابکتتارا بابکت
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز