۵ نکته ضروری رزرو تور لحظه آخری مشهد

ژیوار

مشهد پس از تهران دومین کلانشهر ایران محسوب می‌شود که در تمامی طول سال، پذیرای گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور است. بزرگترین عاملی که مشهد را به یک شهر توریستی تبدیل کرده، وجود حرم امام رضا (ع) است و بسیاری از افراد تنها جهت زیارت تور مشهد را انتخاب می‌کنند. استفاده از تور لحظه آخری مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه‌های سفرتان است. بدین معنا که هواپیما، قطار یا هتل تور انتخابی شما ظرفیت خالی داشته و اکنون با پایین‌ترین نرخ ممکن قصد تکمیل آن را دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ۵ نکته درباره خرید تور لحظه آخری مشهد می‌پردازد.

تور لحظه آخری مشهد برای چه افرادی مناسب است؟

تور لحظه آخری مشهد مانند تور عادی مشهد بوده اما زمان برگزاری آن‌ها به روز رزرو تور بسیار نزدیک است و دقیقا به همین دلیل از قیمت پایین‌تری برخوردار است. اگر چمدان‌تان را بستید و همیشه آماده سفر هستید، تور لحظه آخری مشهد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود چراکه برای سفر با تورهای لحظه آخری فرصت کمی دارید. به عبارت دیگر اگر شرایط کاری شما به گونه‌ای بوده که نمی‌توانید خود را به سرعت برای سفر به مشهد آماده کنید، تور لحظه آخری مشهد برای شما مناسب نخواهد بود.

خرید تور لحظه آخری مشهد در ایام شلوغ، امکان‌پذیر است؟

برای ایام شلوغ مشهد، بهتر است با برنامه از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنید چراکه تقریبا ظرفیت خالی قطار، هواپیما یا هتل در این ایام وجود نخواهد داشت. اگر با محدودیت‌ مالی روبه‌رو هستید و توان خرید تور لحظه آخری مشهد را دارید بهتر است سفر خود را به زمان خلوت این شهر موکول کنید.

تور لحظه آخری مشهد - کاماپرس

دریان سفر امید

بیشترین تور لحظه آخری مشهد در چه زمانی پیدا می‌شود؟

در مهر ماه به علت شروع مدارس، دی ماه به علت زمان امتحانات دانشجویان و دانش‌آموزان، اواخر اسفند ماه به علت شلوغی قبل از آغاز سال جدید، اواخر فروردین ماه به دلیل شروع به کار مدارس و ادارات پس از تعطیلات طولانی مدت نوروز و اواخر اردیبهشت و خرداد ماه به علت شروع امتحانات پایان ترم مدارس و دانشگاه‌ها بهترین فرصت برای سفر با تور لحظه آخری مشهد خواهد بود. به علاوه باید حواستان به مناسبت‌ها و تعطیلات رسمی نیز باشد؛ به عنوان نمونه اگر در زمان ولادت امام رضا، شاهد گران‌ترین تورهای مشهد خواهیم بود و نباید به دنبال تور لحظه آخری مشهد باشید.

چگونه سودجویان از واژه تور لحظه آخری مشهد سواستفاده می‌کنند؟

برخی افراد بدون دانستن معنای تور لحظه آخری مشهد تنها به دنبال هر تور ارزانی هستند؛ افراد سودجو از این ناآگاهی استفاده کرده و به جای تور لحظه آخری مشهد که باید کیفیت مطلوب تور عادی مشهد اما با قیمت مناسب را داشته باشد، تورهای ارزان با کیفیت بسیار پایین را به نام تور لحظه آخری مشهد برای مسافران رزرو می‌کنند. بدین جهت مراقب این رفتار سودجویان باشید و از تنها آژانس‌های مسافرتی معتبر تور لحظه آخری مشهد را خریداری کنید.

تور لحظه آخری مشهد - کاماپرس

بهترین زمان برای سفر با تور لحظه آخری مشهد

تور هوایی: بهترین ساعت رفت با تور لحظه آخری مشهد 9 تا 12 صبح و بهترین ساعت برگشت بین ساعت 14 تا 18 بعدازظهر است چراکه معمولا ساعت 12 باید اتاق خود را تحویل داده و یک ساعت قبل از پرواز نیز در فرودگاه مشهد حاضر باشید.

تور زمینی با قطار: با توجه به ساعت حرکتی قطارهای مشهد، بهتر است قطارهای شبرو را انتخاب کنید که حدود ظهر و در زمان تحویل اتاق به مشهد برسید. لازم به ذکر است قطار پردیس، سریع‌ترین قطار مشهد بوده که مسیر تهران مشهد را 8 ساعته پیموده و معمولا ساعت 15 تا 16 بعدازظهر به مشهد می‌رسد.

خرید تور لحظه آخری مشهد از “راز آسمان پایتخت”

راز آسمان پایتخت، شرکت خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی بوده که از ابتدای فعالیت خود، تسهیل فرآیند حمل و نقل و اقامت گردشگران را در سراسر ایران و جهان در دستورکار خود قرار داده است. ارتباط مداوم با ایرلاین‌های داخلی و خارجی، کسب نمایندگی فروش بلیط قطارهای مسافرتی، داشتن گارانتی هتل در سراسر ایران، ارتباط مستقیم با هتل‌های خارجی در تمامی نقاط جهان در کنار تیم پشتیبانی حرفه‌ای دلیل موفقیت این آژانس بوده است. شما براي رزرو تور لحظه آخری مشهد می‌توانید به نشانی تهران،خیابان شریعتی، ابتدای خیابان بهشتی، پلاک32 مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل فرآیند خرید خود می‌توانید از طریق نشانی اینترنتی https://www.asemanpaytakht.com/ اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز