آشنایی با مزایای سفر با تور به برزیل

ژیوار

برزیل کشوری بزرگ و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری مانند کوه‌های پانتانال، جنگل‌های آمازون، شناوری در رودخانه آمازون و … بوده که با چشم‌اندازهای زیبا، فرهنگ غنی و طبیعت گرمسیر، مورد توجه مردم سراسر نقاط جهان قرار گرفته است. شهر ریودوژانیرو از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تور برزیل است که با کارناوال‌های خود و تماشای طبیعت خیره‌کننده، توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. همچنین فلوریانوپلیس سائوپائولو، ایگواسو و بلو هوریزونته نیز از دیگر شهرهای محبوب تور برزیل برای گردشگری هستند. انتخاب تور برزیل برای علاقه‌مندان به سفرهای ماجراجویانه و طبیعت‌گردی گزینه‌ای ایده آل خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌ها، مزایا و خدمات تور ارزان برزیل همچنین بهترین زمان سفر به آن می‌پردازد.

تور برزیل - کاماپرس

آشنایی با جاذبه‌های مختلف شهرهای توریستی تور برزیل

سائوپائولو: بزرگ‌ترین، پرجمعیت‌ترین و پایتخت برزیل بوده که دارای آثار باستانی بسیاری مانند موزه پیناکوتکا، موزه ایپیرانگا، خانه ژاپنی، تئاتر شهرداری، اوه بوروگودو، پارک ایبیراپوئرا، لارگو د سائو فرانسیسکو، ابی بندیکتین، ویلا دو سامبا و موزه فوتبال است.

ریودوژانیرو: این شهر برای افرادی که مایل به استراحت و بازدید از مناظر طبیعی زیبا هستند بسیار گزینه مناسبی است چراکه دارای سواحل جذابی است. ساحل کوپاکابانا علاوه بر مکان‌های توریستی فراوان، دارای یکی از مشهورترین اماکن دیدنی دنیا؛ مجسمه مسیح نجات‌‌دهنده است. ساحل ایپانما، کوه قند، باغ گیاه شناسی، منطقه سانتا ترزا، ولسوالی لاپا، پارک ملی تیجوکا، ورزشگاه ماراکانا و منطقه لاگوآ از دیگر جاذبه‌های آن است‌.

دریان سفر امید

سالوادور: شهری تاریخی محسوب شده که دارای اماکن گردشگری بسیاری مانند ساحل پورتو د بارا و استلا ماریس است. این شهر به علت فستیوال‌های متعدد معروف بوده و به آن شهر شادی نیز می‌گویند.

رسیف: این شهر ونیز برزیل بوده چراکه کانال‌ها و پل‌های آبی زیبایی مانند پل‌های ایتالیا دارد. از جاذبه‌های آن می‌توان به ساحل ویاژم بوآ، باغ برادری و باغ تئاتر اشاره کرد.

برازیلیا: این شهر شامل مکان‌های توریستی و مذهبی بسیاری شامل کلیسای جامع دایره‌ای، موزه بومیان و پارک ملی برازیلیا است.

تور برزیل - کاماپرس

بهترین زمان برای سفر با تور برزیل

برزیل، مقصد گردشگری متفاوتی در فصول تابستان و زمستان است. فاصله بین آذر تا بهمن بهترین زمان برای سفر با تور برزیل است اما هتل‌ها و مکان‌های گردشگری مملو از گردشگر بوده و هزینه‌ها کمی بالاتر هستند. در مقابل در بهار و تابستان به‌ویژه از خرداد تا مرداد می‌توانید به ریودوژانیرو بروید چراکه از دمای ملایمی برخوردار بوده و خلوت‌تر است.

تور برزیل - کاماپرس

مزایا و خدمات سفر با تور برزیل چیست؟

برنامه‌ریزی آسان: با خرید تور برزیل، به برنامه‌ریزی جزئیات سفر نیاز ندارید چراکه تمامی امور مربوط به رزرو هواپیما، هتل، ترانسفر و تورهای گردشگری به عهده آژانس مسافرتی است.

سهولت در اقامت: به راحتی می‌توانید در هتل‌های با کیفیت و معتبر اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید.

ترانسفر: از فرودگاه به هتل و از هتل به جاذبه‌های گردشگری، ترانسفر برای شما فراهم خواهد شد. از این طریق می‌توانید به راحتی به محض ورود به برزیل به اقامتگاه خود منتقل شوید و نگران جا‌به‌جایی نباشید.

بیمه مسافرتی: با خرید تور برزیل، در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر، تحت پوشش بیمه خواهید بود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: در صورت بروز مشکل در سفر، به صورت مداوم می‌توانید با پشتیبانی تور برای رفع مشکل در تماس باشید.

تماشای جاذبه‌های گردشگری مهم: با تور برزیل، به راحتی می‌توانید از دیدن جاذبه‌ های گردشگری مهم این کشور مانند ریودوژانیرو، سائوپائولو، ایگواسو، پانتانال، آمازون و… لذت ببرید.

تورلیدر محلی: با خرید تور برزیل، راهنمایان محلی هنگام بازدید شما را همراهی کرده و در برنامه‌ریزی بهتر برای بازدید از این جاذبه‌ها کمکتان می‌کنند.

آشنایی با فرهنگ و سنت برزیل: با خرید تور به برزیل، می‌توانید با فرهنگ، زبان، غذا، هنر و سنت‌های مردم برزیل آشنا شده و تجربه‌ای فرهنگی و جذاب در سفرتان داشته باشید.

تور برزیل - کاماپرس

خرید تور برزیل از آژانس مسافرتی “هرمس “

آژانس هرمس به طور تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به شکل گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. شما می‌توانید بسته‌ی تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملا مطابق با علاقه خود را دریافت کنید. این مجموعه به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشور امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارند. به همین خاطر می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتبانی ۲۴ ساعته به شماره 02126211000 در ساعات کاری تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز