سفر ماجراجویانه با دریافت ویزای بوروندی

ژیوار

بوروندی یکی از کشورهای بسیار کوچک در قاره آفریقا است و یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سرگرمی و مواجهه با چالش است. این کشور تفریحی عجیب با فرهنگ‌های متعدد و متفاوت، در سال‌های اخیر به میزان زیادی مورد استقبال گردشگران قرارگرفته است. طبیعت بکر و ناشناخته بوروندی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این کشور نزد گردشگران و مسافران است. بااین‌حال باید در نظر داشت که اتباع ایرانی برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا بوروندی دارند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه ویزای بوروندی و سفر به این کشور پرداخته است.

 مدارک لازم برای دریافت ویزای بوروندی

کشور بوروندی در ایران سفارتخانه ندارد و به همین جهت لازم است که افراد از طریق موسسه‌های مهاجرتی و اخذ ویزا اقدام کنند. لازم است که گذرنامه افراد برای اخذ ویزای بوروندی بیش از شش ماه اعتبار داشته باشد و یک صفحه خالی در آن وجود داشته باشد. رزرو بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، شرح برنامه سفر، رزرو هتل و محل اقامت از سایر مدارکی است که افرادی برای دریافت ویزای بوروندی باید آماده کنند. مدارک هویتی و عکس شناسنامه‌ای نیز برای دریافت ویزای بوروندی ضروری هستند. یکی از مهم‌ترین مدارک برای اخذ ویزای بوروندی، ارائه گواهی تمکن مالی و کپی گردش حساب در بازه زمانی سه‌ماهه اخیر است. به‌منظور تائید تمکن مالی متقاضیان، حداقل میزان گردش حساب افراد باید 50 میلیون تومان باشد.

تجربه سفر متفاوت با اخذ ویزای بوروندی

کشور بوروندی دارای آب‌وهوای گرم است و به همین جهت یکی از مناسب‌ترین و ایده‌آل‌ترین مقاصد برای سفر در فصل زمستان است. پارک ملی روسیزی در شهر بوجومبورا در بوروندی، یکی از جذاب‌ترین شگفتی‌های این کشور است و زیستگاه طیف متنوعی از جانداران محسوب می‌شود. اسب آبی، بز کوهی و تعداد زیادی از گونه‌های پرندگان در پارک ملی روسیزی زندگی می‌کنند. بوجومبورا یکی از شهرهای بوروندی است که در گذشته به عنوان  مستعمره فرانسه شناخته می‌شد و در حال حاضر بهترین غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی و زندگی شبانه در این شهر جریان دارد. موزه زنده بوجومبورا یکی از بهترین مکان‌هایی است که افراد با ویزای بوروندی می‌توانند بازدید کنند. در این موزه تعداد زیادی از صنایع دستی باستانی و مدرن آفریقا به نمایش گذاشته شده است.

دریان سفر امید

دریاچه تانگانیکا به عنوان طولانی‌ترین دریاچه در جهان شناخته می‌شود و بیش از هزار و 300 گونه گیاهی و جانوری متنوع در این مکان زندگی می‌کنند. دریاچه تانگانیکا همچنین به عنوان دومین مخزن برزگ آب شیرین در جهان نیز شناخته می‌شود و دارای زیباترین مناظر است.

رومونگه یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در قسمت‌های جنوبی بوروندی است و خیره‌کننده‌ترین مناظر را در اخیتار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. حومه زیبایی با خانه‌های سفید بزرگ در اطراف رومونگه وجود دارد که قدمت آن‌ها به دوران قبل از استعمار بلژیک باز می‌گردد. گیشورا یکی از هیجان‌انگیزترین و مهیج‌ترین مناطق برای سافاری است و طبل‌نوازی جزو سنت‌های رایج این منطقه است.

آب‌های گرم ساحل ساگا یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این منطقه نزد بازدیدکنندگان است. محیط طبیعی این ساحل جذابیت آن را دو چندان کرده است و حضور مردم محلی در تعطیلات آخر هفته باعث سرزنده شدن این محیط می‌شود. پارک جنگلی رووبو یکی از گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین مناطق در بوورندی است که حمل و نقل و دسترسی به این پارک آسان است. گردشگران با دریافت ویزای بوروندی می‌توانند کمپینگ در این پارک جنگلی را تجربه کنند. آبشار کاررا یکی دیگر از جذابیت‌های چشم‌نواز بوروندی است که علاوه بر مناظر زیبا، به دلیل خاصیت‌های درمانی و تسکین‌بخش خود مورد استقبال قرار گرفته است.

دریافت ویزای بوروندی و سفر هیجان‌انگیر با «سفر هالیدی»

سفر هالیدی یکی از معبترترین مجموعه‌های گردشگری است که زیر نظر شرکت ندای سفر آریا فعالیت می‌کند. این مجموعه با هدف صرفه‌جویی در زمان افراد و از بین بردن ضرورت مراجعه حضوری، بسیاری از خدمات گردشگری و سفر و دریافت ویزا را به صورت اینترنتی ارائه می‌کند. تیم سفر هالیدی از مجموعه‌ای از برنامه‌نویسان و افراد کارآزموده در حوزه گردشگری تشکیل شده و برای جلب رضایت متقاضیان تلاش می‌کند. افراد می‌توانند به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق سایت سفر هالیدی و با ارسال مدارک ضروری برای دریافت ویزای بوروندی اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://safar.holiday و یا شماره تلفن 02121000140 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز