جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 90 متری در مهرشهر کرج

رهن-اجاره-مهرشهرکرج
ژیوار

مهرشهر کرج جزو منطقه‌های آرام با دسترسی‌های خوب محلی است که معمولا برای اهالی ساکن در کرج یک گزینه خوب برای سکونت به حساب می‌آید. همچنین با وجود طولانی بودن تردد به تهران، مترو یکی از امکانات قابل استفاده برای این منطقه محسوب شده که کار را برای ساکنان این منطقه تسهیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش قصد دارد تا قیمت رهن و اجاره آپارتمان 90 متری در مهر شهر کرج را مورد بررسی قرار دهد.

فاز یک؛ از 900 میلیون رهن کامل تا 350 میلیون ودیعه

*یک آپارتمان 90 متری با دو اتاق خواب در فاز یک مهر شهر کرج برای رهن کامل آگهی شده. باتوجه به پنچره‌های بزرگ آن برای افرادی که به نور زیاد در محیط خانه علاقه دارند، کاملا مناسب است. از دیگر امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری و حیاط مشجر به همراه 500 متر زمین کل خانه در موقعیت محلی عالی اشاره کرد. چنین خانه‌ای را می‌توان با 900 میلیون تومان رهن کامل کرد.

*در همین فاز خانه‌ی سه سال ساخت دیگری با مساحت 90 متر، دو اتاق خواب و نورگیری کامل اجاره داده می‌شود. ساختمان این واحد نگهبان شبانه روزی دارد و می‌توان اجاره قرارداد دو ساله هم تنظیم کرد که برای بسیاری از مستاجرها یک مزیت مهم است. این خانه با دارا بودن پارکینگ، آسانسور و انباری، 350 میلیون تومان ودیعه و 9 میلیون تومان ماهیانه اجاره داده می‌شود.

اجاره-خانه-مهرشهر-کرج

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

فاز دو؛ اجاره با 300 میلیون ودیعه یا 500 میلیون رهن کامل

*آپارتمانی خوش نقشه در فاز دو مهرشهر کرج برای رهن و اجاره آگهی شده است. این خانه‌ی 90 متری و ده سال ساخت در طبقه آخر یک ساختمان سه طبقه قرار دارد که فاقد آسانسور بوده، اما پارکینگ و انباری دارد. این واحد با دو اتاق خواب، مناسب زوج‌های جوان یا خانواده‌های کم جمعیت است. برای اجاره این آپارتمان باید 300 میلیون ودیعه و ماهی 7 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت شود.

*خانه‌ی دیگری در همین فاز با 85 متر مساحت، در طبقه دو از پنچ یک ساختمان با چشم انداز باغ ارم اجاره داده می‌شود. این خانه دو خوابه با پارکینگ، آسانسور و انباری، به مبلغ 500 میلیون، رهن کامل داده می‌شود.

فاز سه؛ 400 میلیون ودیعه و 6 تا 12 میلیون اجاره

*واحدی 90 متری در فاز سوم مهر شهر کرج به چشم می‌خورد که دارای دو اتاق خواب است. این آپارتمان دارای انباری و آسانسور است اما پارکینگ ندارد و بنابراین برای خانواده‌های دارای ماشین مناسب نیست. از دیگر امکانات این خانه میتوان به نور پردازی کامل در خانه اشاره کرد. این واحد را با 400 میلیون ودیعه و 6 میلیون تومان ماهیانه می‌توان اجاره کرد.

*خانه‌ای یک خواب در همکف یک ساختمان دو طبقه، با یک اتاق خواب برای اجاره آگهی شده است. این آپارتمان ده سال ساخت که در لوکیشن خوب محلی قرار دارد را می‌توان با 400 میلیون ودیعه و ماهی 12 میلیون تومان اجاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز