دریافت ویزای سورینام و سفر به این کشور چه شرایطی دارد؟

ژیوار

کشور سورینام یکی از ناشناخته‌ترین مناطق در آمریکای جنوبی است و به دلیل تفریحات و جاذبه‌های گردشگری، به میزان زیادی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرارگرفته است. سورینام دارای سواحل طولانی است و بااین‌حال در قسمت‌های جنوبی‌اش، جنگل‌های استوایی شگفت‌انگیزی وجود دارد. افراد برای سفر به این کشور و کاوش در جاذبه‌های شگفت‌انگیز آن، نیاز به دریافت ویزای گردشگری سورینام دارند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با اخذ ویزای سورینام و سفر به این کشور پرداخته است.

چرا دریافت ویزا سورینام دشوار است؟

اتباع ایرانی برای سفر تفریحی و گردشگری به سورینام، نیاز به ویزا دارند و بااین‌حال باید در نظر داشت که سورینام در ایران سفارتخانه ندارد. کشور سورینام صرفاً در برخی از کشورها مانند بلژیک، برزیل، فرانسه، چین، کوبا، اندونزی، ونزوئلا و هلند سفارت‌خانه دارد. به همین جهت امکان اقدام حضوری برای دریافت ویزا وجود ندارد. پس لازم است که افراد برای دریافت سریع‌تر و آسان‌تر ویزای سورینام، از طریق مجموعه‌های معتبر در این زمینه اقدام کنند.

ویزای سورینام - کاماپرس

مدارک لازم برای دریافت ویزای سورینام

افراد برای دریافت ویزای سورینام باید صفحه اول پاسپورت و جلد پاسپورت، برنامه سفر، رزرو اقامت، عکس 3×4  را آماده کنند. یکی از مهم‌ترین مدارکی که افراد برای دریافت ویزای سورینام نیاز دارند، دعوت‌نامه است. به این منظور گذرنامه افراد باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و 2 صفحه از آن، برای واردکردن مهر اداره مهاجرت خالی باشد. متقاضیان علاوه بر ارائه بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، باید برنامه سفر خود را به‌صورت کامل و دقیق توضیح دهند. همچنین لازم است که متقاضیان دارای توانایی مالی برای پرداخت هزینه‌های اقامت خود باشند. افراد با داشتن ویزای سورینام برای سفر و گردش نهایتاً می‌توانند تا  90 روز در این کشور اقامت داشته باشند.

دریان سفر امید

جاذبه های دیدنی که ویزا سورینام می‌ توان بازدید کرد

سورینام در مجاورت برزیل و اقیانوس اطلس قرار دارد و به جنگل‌های بکر بارانی خود شهرت دارد. این جنگل‌ها حدود 80 درصد از مساحت این کشور را تشکیل می‌دهند. قرار گرفتن سورینام در امتداد خط استوا باعث شده که دمای معتدلی داشته باشد و همچنین آب‌وهوا آن در طول سال خیلی تغییر نمی‌کند و نسبتاً ثابت است.

قلعه زیلاندیا یکی از مهم‌ترین آثار تاریخی این کشور است که در قرن هفدهم توسط هلندی‌ها ساخته‌شده و در گذشته به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری کاربرد داشته است. پارک جنگلی براونزبرگ در جنوب پاراماربیو نیز یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی است. تعداد بسیار متنوعی از انواع گونه‌های پرندگان در پارک جنگلی براونزبرگ وجود دارند که بسیاری از افراد را به این منطقه جذب می‌کنند. در امتداد پارک جنگلی براونزبرگ، آبشار لئو قرار دارد و افراد طی سفر می‌توانند از طریق پیاده‌روی از مسیرهای مشخص‌شده، از این آبشار شگفت‌انگیز و زیبا بازدید کنند.

مزیت های دریافت ویزای سورینام و سفر به این کشور

لازم به ذکر است که بسیاری از مردم سورینام، به زبان انگلیسی مسلط هستند و افراد با خیال راحت می‌توانند در طول سفر با مردم محلی ارتباط برقرار کنند. به‌طورکلی سورینام یکی از جدیدترین و منحصربه‌فردترین مقاصد گردشگری است و افراد با دریافت ویزای سورینام و سفر به این کشور می‌توانند بهترین خاطره‌ها رقم بزنند. هزینه‌های دریافت ویزای سورینام و سفر به این کشور نیز نسبتاً کم است. گردشگران با پرداخت 150 دلار برای هر شب می‌توانند در هتلی لوکس اقامت کنند. همچنین افراد می‌توانند با اقامت در هتل‌ آپارتمان‌ها و هتل‌های معمولی‌تر، هزینه‌ اقامت خود را به 35 دلار بابت هر شب کاهش دهند. یکی دیگر از مزیت‌های دریافت ویزای سورینام و سفر به این کشور، امنیت نسبی در این منطقه است.

دریافت ویزای سورینام از «سفر هالیدی»

سفر هالیدی یکی از معتبرترین مجموعه‌های گردشگری است که زیر نظر شرکت ندای سفر آریا فعالیت می‌کند. این مجموعه با هدف صرفه‌جویی در زمان افراد و از بین بردن ضرورت مراجعه حضوری، بسیاری از خدمات گردشگری و سفر و دریافت ویزا را به‌صورت اینترنتی ارائه می‌کند.

تیم سفر هالیدی از مجموعه‌ای از برنامه‌نویسان و افراد کارآزموده در حوزه گردشگری تشکیل شده و برای جلب رضایت متقاضیان تلاش می‌کند.

متقاضیان برای دریافت ویزای سورینام بدون نیاز به مراجعه حضوری، می‌توانند صرفا از طریق سایت این مجموعه اقدام کنند. سفر هالیدی اقدامات مربوط به دعوتنامه برای دریافت ویزای سورینام را نیز انجام می‌دهد و افراد با خیال راحت می‌توانند از سفر خود لذت ببرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://safar.holiday/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02121000140 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز