جدیدترین قیمت صفر و کارکرده تیگو 8 پرمیوم در بازار / تیر 1403

ژیوار

مدیران خودرو قیمت جدید خودرو تیگو 8 پریمیوم در تیرماه 1403 را اعلام کرده است. طبق اعلام مدیران خودرو، این خودرو 2 میلیارد و 470 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

کاماپرس در این گزارش سری به سایت‌های فروش خودرو زده و قیمت صفر و کارکرده خودرو تیگو 8 پرمیوم را بررسی کرده است.

قیمت تیگو 8 پرمیوم 1402

*قیمت‌های تیگو 8 پرمیوم در آگهی‌های امروز متفاوت است. برای مثال یکی از سایت‌ها قیمت صفر این خودرو را با گارانتی 7 ساله 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی کرده است. رنگ این خودرو نوک مدادی و داخل آن مشکی است.

*خودرو دیگر با همین شرایط اما با رنگ داخلی کرم به مبلغ 2 میلیارد و 791 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.  بدنه آن سالم و بی خط و خش است. با این حال فروشنده از گارانتی صحبتی نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت تیگو 8 با 17 هزار کیلومتر کارکرد

*تیگو 8 پرمیوم 17 هزار کارکرد با گیربکس اتوماتیک و رنگ بدنه مشکی و رنگ داخلی قهوه ای به مبلغ 2 میلیارد و 380 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. به گفته مالک، این خوردو بیمه بدنه دارد و برای خریدار واقعی و نقد، آپشن‌های قابل توجهی در نظر گرفته است.

قیمت تیگو 8 کارکرده با گارانتی فعال

*فروشنده دیگری در اصفهان خودرو تیگو 8 خود را با قیمت 2 میلیارد و 670 میلیون تومان برای فروش گذاشته است. این خودرو حدود 15 هزار کیلومتر کار کرده و داخل آن مارون است. آنطور که فروشنده مدعی شده این خودرو فول شرکتی، بدون خط و خش و با گارانتی فعال فروخته می‌شود.

قیمت توافقی برای تیگو 8 پرمیوم

در میان آگهی‌های منتشر شده در سایت‌های خرید و فروش، قیمت توافقی، زیاد دیده می‌شود.

به عنوان مثال یک تیگو 8 پرمیوم 4 هزار کارکرد که تا برج 10 بیمه دارد و روکش صندلی‌هایش ضد آب است، توافقی به فروش می‌رسد. فروشنده به دلیل مهاجرت حاضر است با پیشنهاد نزدیک به مبلغ مورد نظر با خریدار راه بیاید تا خرید خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

 

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز