شرایط ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک سینا با اقساط 7 میلیونی

وام 20 میلیونی تا 700 میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟-کاماپرس
ژیوار

بانک سینا برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلات 300 میلیون تومانی را تحت عنوان «نارون» تدارک دیده است. افراد به منظور دریافت وام مذکور باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید بتوانند حداقل یک ماه یا حداکثر 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. متقاضیان دریافت این وام باید اعتبار شغلی به علاوه جواز کسب و پروانه اشتغال ارائه بدهند. سود این تسهیلات که در بازه 10 تا 23 درصدی است، با توجه به دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.

وام گیرندگان بعد از دریافت وام این امکان را دارند که اصل مبلغ تسهیلات و سود آن را یکجا پرداخت کرده یا قسط بندی کنند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تا 48 ماه خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

با در نظر گرفتن مبلغ وام، سقف نرخ سود و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 7 میلیون و 608 هزار و 775 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 65 میلیون و 221 هزار و 201 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 365 میلیون و 421 هزار و 201 تومان می‌رسد.

بانک سینا چه مزایایی دارد و چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک سینا یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 آغاز کرد. این مجموعه به دلیل در اختیار داشتن کارکنانی سریع، مشتری مدار و درست کار، پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک توانسته اعتماد مشتریان را جلب کرده و در قالب افتتاح انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات کارتی، سامانه‌های بانکی، مبارزه با پولشویی، سامانه دریافت خدمات مشتریان حقوقی، خدمات نوین و… خدمات خوبی را به آن‌ها ارائه بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز