5 شرکت بزرگ که در تیر ماه استخدام دارند

شرکت-معروف-کاماپرس
ژیوار

کار کردن در شرکت‌های بزرگ و معتبر معمولا مزایای بیشتری برای نیروهای آن به همراه دارد. حتی در آگهی‌های جذب کار هم می‌توان بخشی از مزایای آن را با شرکت‌های کوچک‌تر مقایسه کرد که شامل امکانات بیشتری خواهد شد.

کاماپرس در این گزارش 5 شرکت بزرگ که در تیر ماه استخدام دارند را مورد بررسی قرار داده است.

نیرو برای کانتر فروش بلیط در علی بابا

شرکت سفرهای علی بابا، شعبه اکباتان به نیروی کانتر فروش بلیط پرواز خارجی نیاز دارد. در این پوزیشن فرد باید احتمال تغییرات پروازی را بررسی کند و پیگیر شرایط مسافرین داخلی و خارجی باشد. طبق آگهی در صورت همکاری افراد با این شرکت از امکاناتی از قبیل تسهیلات گردشگری، دوره‌های آموزشی، باشگاه ورزشی و صبحانه، حتی میان وعده و کمک هزینه نهار برخورددار خواهند شد. بر اساس آگهی حقوق دریافتی این شرکت توافقی است.

نیاز ایرانسل لبز به کارشناس الکترونیک دیجیتال

ایرانسل لبز در ماه جاری برای جذب کارشناس الکترونیک دیجیتال، به دنبال یک نیروی متخصص است. این شرکت به فردی با مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی برق نیاز دارد که حدود 3 سال سابقه کار حرفه‌ای داشته باشد. همچنین نیاز است تا با سیستم های Embedded آشنا باشد و تا حدودی به  برنامه نویسی تسلط داشته باشد. یکی دیگر از نیازهای این شرکت آشنایی با زبان‌های توصیف سخت افزار مانند HDL و Verilog  و ابزارهای سنتز  FPGA  است. این شرکت نیاز به نیروی تمام وقت دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تپسی به یک اپراتور تطبیق نیاز دارد

در روزهای گذشته شرکت تپسی آگهی برای موقعیت اپراتور تطبیق منتشر کرده که با توجه به نیاز این شرکت، فرد مورد نظر باید دارای روابط عمومی موثر در شبکه‌های اجتماعی و توان ارائه ایده‌های نو باشد. طبق این آگهی، نیروی مورد نظر باید دارای مدرک حداقل فوق دیپلم و سن بین 22 تا 30 سال و با فضای نرم افزار آفیس کاملا آشنا باشد. حقوق دریافتی این نیرو به صورت وزارت کاری پرداخت می‌شود.

مدیریت امور مشتریان برای اسنپ فود

چند روز قبل این شرکت برای شیفت روز خود در منطقه باغ فیض اعلام نیرو کرد. جزو وظایف این نیرو به طور کلی مدیریت همه مسایل مربوط به مشتریان اعم از نظرات، انتقادات و پیگیری‌ها است. در واقع هر کدام از این پارامترها به مهارت ارتباطی با مشتریان نیاز دارد. از مزایای چنین موقعیت شغلی می‌توان به کمک هزینه‌های سفر، ورزش، خدمات روانشناسی و اینترنت اشاره کرد. طبق آگهی حقوق ماهیانه این پوزیش توافقی است.

همراه اول به کارشناس تحلیل داده نیاز دارد

همراه اول به افراد جوان بین 25 تا 35 سال نیاز دارد که بتوانند با استفاده از داده‌های کلی، امور مشتریان، بودجه و حتی همکاری‌ها را بررسی کنند. به طور مثال در این پوزیش باید  پیاده سازی روش‌های مکانیزه نظرسنجی مانند SMS و USSD شامل نظارت بر اجرای نظرسنجی و تحلیل داده‌ها صورت گیرد و در کنار آن تهیه گزارشات تحلیلی Ad-hoc انجام شود. همراه اول برای این پوزیشن شغلی به نیروی تمام وقت نیاز دارد و حقوق آن نیز هم به صورت توافقی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ فودایرانسلجاب ویژنجابینجاهمراه اول
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز