آن چه در مورد ویزا اندونزی و سفر به این کشور باید بدانید

ژیوار

کشور جزیره‌ای اندونزی با داشتن متنوع‌ترین جاذبه‌های گردشگری و سواحل شنی به میزان زیادی مورد استقبال گردشگران قرارگرفته است. آتش‌فشان‌های جزیره بالی  در جاکارتا باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال اخذ ویزا اندونزی برای سفر به این کشور باشند.

گردشگران برای سفر به جزایر اندونزی نیاز به دریافت ویزا توریستی دارند. برای صدور ویزا اندونزی سخت‌گیری‌های چندانی وجود ندارد اما بااین‌حال افراد قبل از سفر باید اقدامات لازم را انجام بدهند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با اخذ ویزا اندونزی و دانستنی‌های سفر به این کشور پرداخته است.

انواع ویزای اندونزی

گردشگران برای سفر گردشگری و تفریحی به بالی و یا سایر جزیره‌های اندونزی باید اقدام به دریافت ویزا توریستی اندونزی کنند. ویزا اندونزی برای گردشگران با اعتبار 30 روزه و یا 60 روزه صادر می‌شود و افراد از طریق این ویزا می‌توانند هر سه ماه یک بار به مدت 14 روز در این کشور اقامت داشته باشند. ویزا اندونزی به صورت یک بار ورود و یا چند بار ورود صادر می‌شود. متقاضیان از طریق دریافت ویزا چند بار ورود اندونزی می‌توانند به مدت 60 روز در این کشور اقامت داشته باشند و همچنین امکان تمدید آن تا 30 روز نیز وجود دارد.

گردشگران برای اخذ ویزا توریستی اندونزی از دو روش ویزا لیبل و یا ویزا الکترونیک می‌توانند اقدام کنند. در ویزا لیبل تمبر ویزا داخل پاسپورت مسافر الصاق شده و فرآیند دریافت آن طولانی‌تر است. در مقابل ویزا الکترونیک افراد می‌توانند فقط با اسکن پاسپورت و عکس ویزا خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی دریافت کنند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های دریافت ویزا الکترونیک اندونزی، عدم نیاز به حضور در سفارت است و افراد می‌توانند همه مراحل را به صورت اینترنتی انجام دهند.

دریان سفر امید

چه مدارکی برای دریافت ویزا اندونزی لازم است؟

افراد برای اخذ ویزا اندونزی باید اسکن گذرنامه و پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، عکس پرسنلی، شناسنامه و کارت ملی را آماده کنند. همچنین یکی از مهم‌ترین شرایط برای دریافت ویزا اندونزی پرینت گردش حساب بانکی با حداقل مبلغ 2 هزار دلار است. فرآیند دریافت ویزا لیبل طولانی‌تر است و ممکن است حداقل 14 روز طول بکشد.

دریافت ویزا الکترونیکی بسیار ساده‌تر و کوتاه‌تر است و ممکن است طی پنج روز ویزا صادر شود. برای درخواست ویزا الکترونیک نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر مهاجرتی و یا سفارت نیست و افراد به‌صورت اینترنتی می‎‌توانند همه مراحل را انجام دهند. بااین‌حال ممکن است به مدارک بیشتری مانند بلیط هواپیما رفت‌وبرگشت، رزرو هتل و محل اقامت و اعلام تاریخ آغاز و پایان سفر نیاز باشد.

سفر به جاکارتا با ویزا تجاری اندونزی

در حال حاضر افراد نمی‌توانند با ویزا توریستی اندونزی به جاکارتا پایتخت اندونزی سفر کنند. به همین منظور باید در نظر داشته باشند که از قبل اقدام به دریافت ویزا تجاری کنند. ویزا تجاری اندونزی برای شرکت در جلسه‎‌ها و کنفرانس‌ها و همایش‌های مربوط به کسب‌وکار صادر می‌شود. درصورتی‌که افراد قصد دریافت ویزا تجاری اندونزی را داشته باشند، باید از طریق روش ویزا لیبل اقدام کنند و دریافت ویزا الکترونیک تجاری امکان‌پذیر نیست. برای دریافت ویزا اندونزی برای مقاصد تجاری، افراد نیاز به فرم درخواست ویزا تجاری، 2 قطعه عکس، پاسپورت معتبر، رزرو بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، بیمه مسافرتی و اثبات محل اقامت در اندونزی دارند. همچنین مدارک مالی، نامه تمکن مالی و نامه حمایتی از سایر مدارکی هستند که افراد برای سفر تجاری به جاکارتا نیاز دارند.

آسان ترین راه دریافت ویزای اندونزی از «سفر هالیدی»

سفر هالیدی یکی از معتبرترین مجموعه‌های گردشگری است که زیر نظر شرکت ندای سفر آریا فعالیت می‌کند. این مجموعه با هدف صرفه‌جویی در زمان افراد و از بین بردن ضرورت مراجعه حضوری، بسیاری از خدمات گردشگری و سفر و دریافت ویزا را به‌صورت اینترنتی ارائه می‌کند. تیم سفر هالیدی از مجموعه‌ای از برنامه‌نویسان و افراد کارآزموده در حوزه گردشگری تشکیل‌شده و برای جلب رضایت متقاضیان تلاش می‌کند. افراد برای دریافت ویزا اندونزی بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزا خود را دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://safar.holiday/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02121000140 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز