نظر مدیرعامل نتفلیکس درمورد جدایی نادر از سیمین

تد ساراندوس، یکی از 2 مدیرعامل نتفلیکس با اشاره به نقش پلتفرم‌های استریمر در همدلی بین مردم، فیلم جدایی نادر از سیمین را مثالی برای این موضوع دانست.

به گزارش کاماپرس، تد ساراندوس که در سال 2020 به سمت مدیرعاملی پلتفرم محبوب نتفلیکس رسید، اخیراً در یک پادکست حوزه تکنولوژی، از نقش پلتفرم‌های این‌چنینی در نزدیکی فرهنگ‌ها و ایجاد حس همدلی گفته است.

ساراندوس اخیراً گفته است که پلتفرم‌های پخش فیلم هم برای فرهنگ مفید هستند و هم دنیا را به مکانی کوچکتر و امن‌تر تبدیل می‌کنند، چرا که حس همدلی را در بین مردم ایجاد می‎‌کنند.

وی فیلم فرهادی را به‌عنوان مثالی ذکر کرده و افزوده است: فیلم جدایی نادر از سیمین که در سال 2011 ساخته شد و اسکار برد نمونه خوبی از این موضوع است. این فیلم قصه زوجی ایرانی از طبقه متوسط را نشان می‌دهد که برای زندگی بهتر مجبور به طلاق می‌شوند. تماشای چنین فیلم‌هایی کمک می‌کند که به اشتراکات زیادی که با هم داریم پی ببریم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

سریال جدید نتفلیکس نمونه‌ای از سلیقه مشترک مردم جهان

تد ساراندوس در ادامه به سریال جدید این پلتفرم به نام Baby Reindeer نیز اشاره کرده است. به گفته او، این‌که این سریال ابتدا تنها نظر مخاطبان بریتانیایی را به خود جلب کرده بود و اکنون الگوریتم‌های نتفلیکس آن را به مردم سراسر جهان نشان می‌دهند.

به عقیده ساراندوس وقتی چیزی در یک کشور این‌قدر بزرگ می‌شود یعنی در بیرون از آن کشور نیز مخاطبان زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : نتفلیکس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان