7 گام مهم برای شرکت در حراج سکه + زمان ثبت نام

قیمت سکه بهار آزادی به زودی کاهش می یابد؟/ سکه های جدید حباب را می‌ ترکانند-کاماپرس
ژیوار
پانزدهمین حراج سکه امروز دوشنبه ۱۸ تیرماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود که برای شرکت در آن باید نکاتی را درنظر داشت.

به گزارش کاماپرس، پانزدهمین جلسه حراج سکه از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع پانزدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است که حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع 5 قطعه سکه است؛ به گونه‌ای که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه باشد که جمع آن‌ها نباید بیش از پنج قطعه باشد.

دریان سفر امید

چگونگی شرکت در حراج سکه

  1. اول باید در سایت market.ice.ir ثبت نام کرده و بعد از احراز هویت، یکی از شعب منتخب بانک ملی برای دریافت سکه انتخاب شودد.
  2. در مرحله بعدی باید معادل تعداد سفارش و قیمت پیشنهادی، کیف پول شارژ شود.
  3. روز حراج با استفاده از موجودی کیف پول، تعداد سکه مدنظر با قیمت مدنظر ثبت سفارش شود.
  4. در این حراج انواع سکه یعنی ربع، نیم و سکه تمام بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ عرضه می‌شود.
  5. از آنجاکه اولویت تخصیص سکه براساس قیمت و زمان سفارش‌گذاری در روز حراج است، قیمت پیشنهادی باید متناسب با بازار و در زمان مناسب ثبت شود تا سکه تخصیص داده شود.
  6. در صورت برنده شدن، بعداز 7 روز کاری ضمن پرداخت هزینه عملیاتی ۳۰ هزارتومان به ازای هر سکه، سکه را از شعب بانک دریافت کنید. چراکه بعداز آن مشمول هزینه مازاد و نهایتا فسخ معامله می‌شود.
  7. قیمت را با درنظرگرفتن الگو از حراج‌های قبلی محاسبه کنید. سوابق نشان می‌دهد بین 6 تا ۹ درصد اختلاف قیمت با بازار وجود دارد.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان