هر آنچه باید درباره فستیوال‌ خرید تابستانه استانبول بدانید + تاریخ حراج ها

در شهر استانبول مراکز خرید و فروشگاه‌های زیادی وجود دارد و اغلب برندهای مشهور جهان در حوزه مد و لباس در مراکز خرید این شهر حداقل یک شعبه را دارند. با حضور در فستیوال خرید تابستانه استانبول می‌توانید از معروف‌ترین برندها اقلام موردنظر خود را با تخفیف‌های ویژه تهیه کنید.

به گزارش کاماپرس، به دلیل استقبال زیاد مردم محلی و گردشگران خارجی از جشنواره خرید شهر استانبول، این فستیوال معمولاً دو بار در سال به‌صورت هماهنگ در مراکز خرید مختلف این شهر برگزار می‌شود، اما زمان برگزاری فستیوال خرید استانبول تنها فرصت خرید با تخفیف از فروشگاه‌های این شهر نیست و اغلب فروشگاه‌ها و مراکز خرید استانبول در طول سال هم تخفیف‌های متنوع و جذابی را به مناسبت‌های مختلف همچون عید فطر، عید قربان و جشن سال نو میلادی به مشتریان خود می‌دهند.

فستیوال خرید استانبول در فصل تابستان بسیار پربازدید است و معمولاً گردشگران برای سفر به این شهر، زمان برگزاری فستیوال خرید را ترجیح می‌دهند.

بیشتربخوانید

فستیوال خرید تابستانه استانبول کی شروع می‌شود؟

بسیاری از برندهای معروف، به‌خصوص برندهای ترکی، مانند ال سی وای کیکی، اِفرور، توین، هاتیک، دی ‌‌فکتو، جین ماوی جینز و وای لاندن در هر چهارفصل سال کالکشن‌های خود را حراج می‌کنند و خریداران در پایان هر فصل می‌توانند منتظر حراجی‌های جدید باشند.

دریان سفر امید

فستیوال خرید استانبول در فصل بهار و تابستان

فروش لباس‌های تابستانی با افزایش دمای هوا شروع می‌شود که از ابتدای ژوئن تا هفته اول ژوئیه ادامه دارد. (هفته دوم خردادماه تا اواخر تیرماه)

بهترین زمان برای خرید در این فصل، هفته اول ژوئیه (هفته دوم خرداد) است، زیرا اواسط ماه اوت (اواخر مرداد ماه)، فروش تابستانی به اوج خود می‌رسد و گاهی اوقات ممکن است موجودی‌ها رو به پایان باشد و نتوانید گزینه موردنظر خود را پیدا کنید؛ پس بهتر است برای تجربه یک خرید فوق‌العاده تابستانی هفته اول اقدام کنید.

استانبول_کاماپرس

تاریخ حراج تابستانی استانبول

زمان حراج تابستانه استانبول ارتباط مستقیمی با بالا رفتن دمای هوا دارد. بااین‌وجود اغلب زمان شروع حراج‌های تابستانی استانبول بین ماه ژوئن (11 خرداد) تا اواسط ژوئیه (پایان تیر) است. در این بازه‌ زمانی نیز اواسط تیرماه را بهترین دوران حراج تابستان می‌دانند.

حراج لباس ترکیه در تیرماه: از دهم تیرماه تا اواخر مرداد میزان حراج‌ها شدت می‌گیرد.

حراج لباس ترکیه در مردادماه: اواسط ماه اوت مصادف با اواخر مردادماه زمان اوج حراج‌های استانبول است و اگر سفرتان را برای این بازه‌ زمانی بچینید، می‌توانید بسیاری از کالاهای برند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

حراج لباس ترکیه در شهریور: در شهریورماه کم‌کم از میزان حراج‌های شهر استانبول کم می‌شود و در نیمه‌ی دوم این ماه به پایان می‌رسد.

جزییات فستیوال خرید تابستانه استانبول

بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند برای خرید با تخفیف‌های چشمگیر در زمان برگزاری فستیوال تابستانی خرید به استانبول سفر کنند. معمولاً مراکز تفریحی و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک این شهر هم‌زمان با روزهای شلوغ فستیوال خرید استانبول در تابستان، پر از گردشگران خارجی می‌شود که باهدف خرید به شهر استانبول آمده‌اند.

فستیوال خرید استانبول در تابستان حدوداً از ابتدای تیرماه شروع می‌شود، زمان برگزاری این فستیوال بهترین فرصت برای علاقه‌مندان به خرید است تا بتوانند با تخفیف‌های جذاب از برندهای موردعلاقه خود خرید کنند. البته باید آمادگی چند ساعت ایستادن در صف‌های خرید طولانی را هم در زمان برگزاری فستیوال خرید استانبول در فصل تابستان داشته باشید.

بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز خرید سطح شهر استانبول هم در روزهای پایانی فصل تابستان و هم‌زمان با روز استقلال کشور ترکیه یعنی ۳۰ اوت یا همان ۸ شهریورماه جشنواره‌های خرید جذابی را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز برگزار می‌کنند.

استانبول_کاماپرس

 از فستیوال خرید استانبول چی بخریم؟

تنوع کالاهای عرضه‌شده در فروشگاه‌ها و مراکز خرید شهر استانبول بسیار زیاد است، اما عمده تخفیف‌ها در مدت برگزاری فستیوال خرید استانبول روی پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و لوازم‌آرایشی و بهداشتی است. قیمت‌ کالاهای عرضه‌شده در فروشگاه‌ها و مراکز خرید شهر استانبول بسیار متنوع است و به همین دلیل گردشگران با هر بودجه‌ای می‌توانند در مدت برگزاری این جشنواره از مراکز خرید شهر استانبول با تخفیف‌های ویژه خرید کنند.

برندهای مشهوری همچون آدیداس، نایک، زارا، ال سی وای کیکی و سایر برندهای مشهور ترک و غیر ترک در فستیوال خرید استانبول شرکت می‌کنند.

ایکیا و مادام کوکو نیز به عنوان بهترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خانه و آشپزخانه در جهان در این زمان تخفیف دارند و هر آنچه به آن احتیاج دارید را می‌توانید در مدت فستیوال خرید با تخفیف‌های ویژه تهیه کنید.

چرم، لباس مردانه و زنانه، لباس کودک، کیف و کفش، زیورآلات طلا و نقره، حوله و منسوجات هم جز کالاهایی است که خرید آن‌ها در مدت برگزاری فستیوال خرید استانبول بسیار پرطرفدار و مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود.

برنامه‌های ویژه فستیوال خرید استانبول

گردشگران در مدت برگزاری این فستیوال علاوه بر خرید با تخفیف می‌توانند از مزایای دیگر این جشنواره همچون بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول به‌صورت رایگان و یا استفاده از امکانات تفریحی این شهر در طول برگزاری این فستیوال استفاده کنند.

در مدت‌ زمان برگزاری فستیوال خرید استانبول، بسیاری از تفریحات و برنامه‌‎های دیگر هم برگزار می‌شود که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها کنسرت‌های موسیقی خیابانی و نمایش‌های تئاتری است که توسط گروه‌هایی از ترکیه و سایر کشورهای جهان در شهر استانبول اجرا می‌شود.

استانبول_کاماپرس

در فستیوال خرید استانبول چی بخوریم؟

بسیاری از گردشگران پس از خرید در شهر استانبول برای صرف غذا به دنبال رستوران‌های ارزان‌قیمت این شهر هستند، تنوع غذاها و رستوران‌ها در شهر استانبول بسیار زیاد است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید در این کلان‌شهر زیبا غذای موردعلاقه خود را پس از گردش در مراکز خرید این شهر نوش جان کنید. بهترین مکان برای خوردن یک وعده غذای خوشمزه پس از خرید در استانبول، فود کورت‌ها و رستوران‌های مراکز خرید بزرگ است.

اغلب فودکورت‌های استانبول در زمان برگزاری فستیوال خرید، غذاهای خود را با تخفیف‌های جذابی به مشتریان عرضه می‌کنند. کباب‌ترکی، لاهماجون، دونر کباب، دلمه و انواع فست فودها را می‌توانید در فودکورت‌های مراکز خرید استانبول برای صرف غذا در کنار هم‌سفران خود سفارش دهید. حتماً بعد از خوردن غذا، طعم شیرین و دل‌چسب باقلوای ترکی را هم در کنار یک فنجان چای و یا قهوه تست کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتفلای تودیفلایتیو
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان