5 توصیه جدی که باید پس از اجاره ون در نظر بگیریم؟

شاخص
ژیوار

در سالیان اخیر، اجاره ون برای حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری، چه در قالب ارگان‌های دولتی و خصوصی و چه به‌صورت شخصی باب شده است. سفر با ون، در کنار ایجاد حال و هوای خاص و هیجان‌انگیز، می‌تواند مزیت‌های رفاهی و اقتصادی زیادی داشته باشد. مدت‌زمان اجاره، کاملاً منعطف و متناسب با نیاز و درخواست شخص مراجعه‌کننده است و می‌توان حتی به‌صورت ساعتی نیز آن را اجاره کرد. در سفرهای برون‌شهری، بهتر است مواردی لحاظ شود، تا در کنار تجربه سفری ایمن، آرامش خاطر نیز برای سرنشینان ون فراهم شود.

کاماپرس در این گزارش به 5 توصیه جدی اشاره می‌کند که هنگام اجاره ون بهتر است حتماً آن‌ها را لحاظ کرد.

بازرسی کامل فنی و ظاهری ون

بهترین کار ممکن برای جلوگیری از هرگونه اختلاف‌نظر و بحث، گرفتن عکس هنگام تحویل ون است. در این صورت، اگر ون دارای خط‌وخش و هر نوع آسیبی باشد، می‌توان از اتهامات نادرست جلوگیری کرد. البته این مورد معمولا در حضور خود فرد، توسط مجموعه صاحب ون انجام می‌شود و همه چیز طبق اصول حرفه‌ای و لحاظ‌کردن تمامی موارد حقوقی و ایمنی انجام می‌شود.

1-سکاماپرس

بررسی وضعیت فنی ون پیش از شروع سفر

قبل از هر چیز بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، این مورد را بررسی کرد که خودرو ون، حتماً بازدید و سرویس دوره‌ای را پشت سر گذاشته باشد. وضعیت چراغ‌ها، ترمز، باد لاستیک‌ها و روغن‌موتور بر کیفیت رانندگی و سفر تأثیرگذار است و اگر چه با اجاره ون از مجموعه‌ای معتبر تمامی این موارد قبل از تحویل خودرو، بررسی می‌شود، اما برای اطمینان بیشتر، بهتر است این موارد توسط شخص کرایه‌کننده نیز مجدد چک شود.

دریان سفر امید

1-کاماپرس

بررسی مدارک قانونی و بیمه خودرو

هنگام تحویل ون، مدارک خودرو به‌صورت کامل در ازای ارائه چک ضمانت، به فرد تحویل داده‌ ‌می‌شود. همچنین بهتر است هزینه بیمه خودرو نیز به‌صورت کامل پرداخت شود تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در طول سفر، بیمه بتواند خسارت به وجود آمده را پوشش دهد. بیمه کامل بدنه و همچنین تطابق مشخصات ون با مدارک ارائه شده دومین گام مهم در تحویل ون اجاره‌ای است.

3-کاماپرس

داشتن تجهیزات ضروری

در طول سفر گاهی مشکلات فنی می‌تواند در مسیر جاده دردسرساز باشد. سفر پر است از اتفاقات پیش‌بینی نشده نظیر پنچری لاستیک و یا آسیب جزئی و یا جدی هر یک از سرنشینان ون به هر نحوی؛ وجود تجهیزات ضروری نظیر جعبه کمک‌های اولیه می‌تواند در طول سفر بسیار کاربردی و دلگرم‌کننده باشد. هنگام تحویل خودرو، بهتر است نسبت به وجود این ابزار کمکی، در کنار تجهیزات ضروری نظیر چراغ‌قوه، جک و زاپاس نیز اطمینان حاصل کرد تا در هنگام بروز هرگونه مشکلی، بتوان بدون نیاز به کمک دیگر افراد، مشکل را رفع کرد.

4-کاماپرس

 

برنامه‌ریزی درست سفر

معمولاً هنگام اجاره ون، تاریخ و زمان تحویل خودرو باید مشخص شود؛ بنابراین مسئله زمان‌بندی از اهمیت زیادی برخوردار است. البته امکان تمدید اجاره ون به‌صورت اینترنتی نیز وجود دارد و نباید در این زمینه نگرانی داشت. اما به‌طورکلی در طول مسیر سفر، برنامه‌ریزی بهتر است به بهترین شکل ممکن انجام شود تا در زمینه مالی سفر، همه چیز طبق محاسبات باشد؛ چرا که در صورت عبور از ددلاین تحویل ون، شخص کرایه‌کننده، ملزم به پرداخت مبلغی به‌عنوان دیرکرد به‌ازای هر روز خواهد بود.

5-کاماپرس

شرایط اجاره ون از طریق مجموعه دریان سفر امید (پی سپار)

شرکت دریان سفر امید، با برخورداری از کادری مجرب در زمینه حمل‌ونقل، آماده خدمت‌رسانی در زمینه برگزاری تورهای داخلی، ایاب‌وذهاب درون‌شهری و بین‌شهری در قالب سفر خانوادگی و در قالب تور است. این شرکت در سال 1396 با هدف ارائه خدمات مدرن در زمینه حمل و نقل درون شهری و برون شهری فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر نیز مجهز به بهترین خودروهای سبک و سنگین است.

اجاره ون از طریق مجموعه دریان سفر امید می‌تواند تماماً به‌صورت اینترنتی انجام شود. در این صورت، با پرداخت هزینه آنلاین، مشخص‌کردن تعداد روزهای درخواستی، می‌توان خودرو ون را در زمان و مکان موردنظر شخص، تحویل گرفت. البته امکان مراجعه به نمایندگی برای ثبت درخواست حضوری نیز وجود دارد. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو، ون و اتوبوس، می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه به نشانی https://dsoc.ir در این زمینه اطلاعات لازم را دریافت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز