بهترین گوشی سری A سامسونگ در بازار + قیمت تیرماه 1403

ژیوار

در میان گوشی های سامسونگ، سری A جز گوشی‌های قیمت مناسب به حساب می‌آید. گوشی‌هایی با باطری‌های 5000 میلی‌آمپر، صفحه‌های نمایش بزرگ و دوربین‌های تقریبا متوسط که در شرایط نوری مناسب تصاویر خوبی ثبت می‌کنند.

کاما پرس در این گزارش 5 تا از پرفروش ترین گوشی های سری A سامسونگ را به شما معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

گو شی سامسونگ A15، پرچمدار پرفروش

این گوشی که اواخر سال 2023 وارد بازار شد، پیشنهاد اول پرفروش‌هاست که با صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی عرضه شده است. دوربین سه گانه 50 مگاپیکسل ، 5 مگاپیکسل ،2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن مانند سایر دوربین‌های گوشی های مقرون به صرفه، تجربه یک عکاسی معمولی را به شما می‌دهد، پس توقع یک دوربین عالی را نداشته باشید. این گوشی تا لحظه نگارش با گارنتی 18 ماهه شرکتی با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم  4 گیگابایت به قیمت حدودی 8میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد که این قیمت با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 تا حدود 12 میلیون تومان هم فروخته میشود.

ابعاد استاندارد آن باعث شده کاربران تجربه خوشایندی از کار کردن با این گوشی و اینترنت 4G آن داشته باشند. این گوشی از سری A سامسونگ مناسب افرادی است که می‌خواهند یک گوشی خوب و مقرون به صرفه داشته باشند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ A05، انتخاب ارزان و معمولی

A05 نسخه بهبود یافته A04 است که رضایتمندی بیشتری را برای کاربران به ارمغان آورده است اما نباید فراموش کرد که این گوشی در برابر رطوبت زیاد و در معرض آب قرار گرفتن، ضعف دارد. این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره می‌برد که از حداکثر وضوح 1600 در 720 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

دوربین دوگانه این گوشی، 50 و 2 مگاپیکسل است و یک دوربین جلوی 8 مگابایتی دارد که برای اشتراک گذاری عکس در فضای مجازی کفایت می‌کند، نه بیشتر.

این مدل از سری A گوشی های سامسونگ، اینترنت 4G را پشتیبانی می‌کند. امروز گوشی A05 با حافظه داخلی 66 و رم 4 گیگابایتی به همراه گارانتی 18 ماهه 6میلیون و 650 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

گوشی سامسونگ A55، قدیمی اما دوستداشتنی

در ادامه معرفی پرفروش ترین گوشی های سری A سامسونگ به A55 می‌رسیم. بی‌تعارف، اگر طرفدار رنگ‌های پاستلی باشید، این گوشی خیلی سریع دل شما را به دست می‌آورد. البته فراموش نکنیم که کیفیت مدل A55 در میان سایر میان رده‌های سامسونگ مثال زدنی است.

نمایشگر این مدل 6.6 اینچ است و در پشت سه دوربین پشت با کیفیت 50، 12، 5 و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسل دارد. پس دوربین‌های پشت و سلفی برای عکاسی در فضای بسته و تا حدودی کم نور هم گزینه مناسبی محسوب می‌شود و عکس‌های با رنگ‌های زنده به شما تحویل می‌دهد. این گوشی محبوب با حافظه داخلی 256 و رم  8 گیگابایت و البته گارانتی 18 ماهه، تا این لحظه 24 میلیون و 970 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در ضمن A55 اینترنت 5G را هم پشتیبانی می‌کند .

در آخر اینکه این مدل گزینه خوبی برای خرید است خصوصا شارژدهی مناسب که A55 را به یک گوشی ایده آل تبدیل کرده است.

 

سامسونگ A25، یک میان رده با دوربینی مثال زدنی

سامسونگ در روزهای پایانی سال 2023 از گوشی A25  با پشتیبانی از اینترنت 5 Gرونمایی کرد. بسیاری معتقدند که این گوشی سری A سامسونگ می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزینی گوشی‌های میان رده و اقتصادی باشد. نمایشگر این گوشی 6.5 اینج و سه دوربین 50، 8، 2 و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد. مزیت دوربین این گوشی عکاسی در شب است که A25 را به گزینه قابل توجهی تبدیل می‌کند. همچنین شما می‌توانید از قابلیت عکاسی پرتره، چه در دوربین‌های پشت و چه در دوربین سلفی هم لذت ببرید.

نقطه قوت دیگر این گوشی باتری است که در زمان تقریبی یک ساعت و نیم می‌تواند از صفر به 100 برسد، اما بد نیست این را هم در نظر داشته باشید که پنل پشت این گوشی چندان زیبا نیست اما با توجه به قیمت و مزایای آن با یک قاب زیبا می‌توان از این مورد چشم پوشی کرد.

گوشی A25 سامسونگ با حافظه داخلی 256 و رم 8 گیگابایتی، با گارانتی 18 ماهه 14 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

گوشی سامسونگ A35 خوش قیمت گوشی های سری A سامسونگ

زمان زیادی از رونمایی خوش قیمت سامسونگ نمی‌گذرد؛ با این حال این گوشی از سری A سامسونگ طرفداران خودش را پیدا کرده است، خصوصا اینکه سامسونگ تلاش کرده در طراحی و کیفیت ساخت گوشی A35 تغییرات جالبی بدهد. یکی از این تغییرات استفاده از شیشه در پشت گوشی است که ظاهر زیباتری به A35 داده است.

چینش دوربین‌ها همچنان مثل مدل‌های پیشین است و سه دوربین 50،2 و 5مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شده است. جالب تر اینکه عکس‌ها در حالت پیش‌فرض 12.5 مگاپیکسلی دارند که می‌توانید در بخش تنظیمات به گزینه‌های 25 و 50 مگاپیکسل سوئیچ کنید. پس لازم به گفتن نیست که روی عکس‌هایی که با A35 گرفته می‌شود حساب کنید و دور و رنگ های اغراق شده خط بکشید.البته صفحه نمایش 6.6 اینجی پرنور و شفاف این گوشی با رزولوشن 1080P یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی سری A سامسونگ است.

اگر بخواهید این گوشی را با حافظه داخلی 256 و رم 8 گیگابایت تهیه کنید لازم است حدودا 20 میلیون و 400 هزار تومان از پس اندازتان را کنار بگذارید و اگربخواهید همین گوشی را با حافظه داخلی 128 و رم 8 تهیه کنید میتوانید با 18 میلیون و 200 هزار تومان صاحب یک گوشی نو شوید.

 

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاکالاتیک
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین گوشی سری A سامسونگ در بازار + قیمت تیرماه 1403

  1. صفورا گفته:

    شانس ماست مستمریها باید بروند بمیرن ما این گوشیها را درخواب مستمری بگیرها دیده نمی شود چه برسه که بخره ماشکمان راسیر کنیم هنر کردیم ماکجا وA55کجا انشاالله اون دنیاالبته اگر صف جهنم بگذارد

    • گ گفته:

      راست می گی
      ما شکم رو سیر کنیم هنر کردی همین رو بعضی ها ندارن بخورن
      گرونی والا قدیما مردم جفت جفت گوشی می خرین که اونم نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز