متقاضیان پژوپارس می توانند این 3 خودرو جایگزین را بگیرند + جزییات

ژیوار

ایران خودرو شرایط تبدیل حواله‌های خودرو پژو پارس ELX به دیگر محصولات ویژه تیرماه 1403 را اعلام کرد و بدین ترتیب کلیه متقاضیان و نمایندگی‌های این شرکت می‌توانند در این راستا اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، بر این اساس متقاضیان خودروهای گروه پارس با اولویت تابستان 1403 با خرید نقدی، می‌توانند تارا دستی V1P، با قیمت 587 میلیون تومان، رانا پلاس با قیمت 457 میلیون تومان و سورن پلاس بنزینی با قیمت 465 میلیون تومان خریداری کنند. این ماشین‌ها طی 90 روز کاری به متقاضیان داده خواهد شد. در این بخش 15 میلیون تومان تخفیف داده شده است.

گفتنی است، در بخش پیش‌فروش برای تارای دستی V1P باید 293 میلیون تومان که نیمی از قیمت ماشین است، پرداخت شود. این رقم برای سورن پلاس 232 میلیون تومان و برای 207 دستی، 252 میلیون تومان است.

زمان تحویل ماشین بین دی تا اسفند متغیر است و بر این اساس مبلغی که باید برای پیش‌پرداخت داده شود، نیز تغییر اندکی می‌کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

برای خرید نقد و اقساط سورن پلاس نیز که موعد تحویل طی 90 روز کاری است، باید 265 میلیون تومان به صورت نقدی داده شود و چهار فقره چک هر کدام به مبلغِ25 میلیون تومان که آخرین آن مربوط به تیرماه 1404 است، ارایه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان