خرید بلیط تخفیف دار هواپیما کیش برای تعطیلات آخر تیر

کیش_کاماپرس
ژیوار

سفر به کیش یکی از جاذبه‌های توریستی پرطرفدار جنوب کشور است. برای سفری اقتصادی به جزیره کیش، می‌توانید از پروازهای  قیمت مناسب‌تر استفاده کنید تا بیشتر هزینه‌های خود را صرف تفریحات و بازدید از سایر جاذبه‌های دیدنی این جزیره کنید.

به گزارش کاماپرس، تفریحات آبی کیش در طول تابستان طرفداران زیادی دارد. در پکیج اکثر تورها و هتل‌های جزیره نیز این تفریحات گنجانده شده است. از طرف دیگر  هرچه بلیطی باقیمت اقتصادی و پایین‌تر انتخاب کنید، می‌توانید بودجه‌های خود را صرف تفریح و گشت‌وگذار بیشتر کنید.

بلیط چارتر کیش توسط چارترکننده‌ها که تعداد زیادی بلیط خریداری می‌کنند، تا زمان پرواز به فروش می‌رسد. معمولا این بلیط‌ها قیمت کمتری دارند، از این رو مقرون به صرفه‌ترین روش سفر به کیش است. معمولا برخی از آژانس‌های هواپیمایی در مدت معینی از سال و یا فصل‌های مشخصی بلیط‌های چارتر کیش را در معرض فروش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید

بلیط تخفیف دار هواپیما کیش ؛ 23 تیر

پرواز زاگرس ساعت 6.55 دقیقه  شنبه 23 تیر از تهران حرکت می‌کند و 8.50 دقیقه به کیش می‌رسد. این پرواز اکونومی است و 20 کیلو اجازه بار دارد. قیمت این بلیط 2 میلیون و 744هزار تومان است.

دریان سفر امید

پرواز آوا ایر ساعت 17.30دقیقه از تهران به مقصد کیش حرکت می‌کند و ساعت 19:10دقیقه به کیش می‌رسد. این پرواز اکونومی با 20 کیلو اجازه بار، 2 میلیون و 775 هزار تومان قیمت دارد.

گفتنی است، قیمت بلیط در این تاریخ تا 3 میلیون و 200 هزار تومان بالا می‌رود.

کیش_کاماپرس

بلیط تخفیف دار هواپیمای کیش ؛ 24 تیر

ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای کیش در روز یکشنبه 24تیر پرواز زاگرس است که ساعت 6:55 دقیقه تهران را ترک می‌کند. این پرواز اکونومی و سیستمی 3 میلیون و 247هزار تومان قیمت دارد.

پرواز آوا ایر ساعت 14:30دقیقه از تهران حرکت می‌کند و ساعت 16.15دقیقه به کیش می‌رسد. این پرواز با 20 کیلو اجازه بار که اکونومی نیز است، با قیمت 3 میلیون و 256 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بلیط تخفیف دار هواپیما کیش ؛ 25 تیر

پرواز ساها ساعت 14.50دقیقه از تهران به مقصد کیش حرکت می‌کند و ساعت 16:50 دقیقه به کیش می‌رسد. این پرواز چارتری و اکونومی 3 میلیون و 100هزار تومان قیمت دارد.

پرواز کیش ایر ساعت 22 تهران را ترک می‌کند و 23:45 دقیقه به کیش می‌رسد. نرخ رسمی این ایرلاین 3 میلیون و 200 هزار تومان است.

پرواز ایران ایر تور ساعت 11.45 دقیقه از تهران به سمت کیش حرکت می‌کند. این پرواز 13:30دقیقه به کیش می‌رسد و سیستمی و اکونومی است. قیمت این پرواز 3 میلیون و 256 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتعلی بابا
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان