هزینه سفر به اندونزی با تور بالی

ژیوار

بالی، جزیره‌ای شگفت انگیز در کشور اندونزی است که هر ساله گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به سوی خود می‌کشاند. خرید تور بالی، از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات است؛ چراکه می‌توان از طبیعت بکر، جاذبه‌های تاریخی و همچنین تفریحات آبی بسیاری در این جزیره لذت برد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌ها، قیمت و ویزای اندونزی در تور جزیره بالی ‌پرداخته است.

تور بالی- کاماپرس

معروف‌ترین جاذبه‌های بالی

معبد تناه لات: این معبد برای پرستش خدای دریا در قرن ۱۵ توسط کاهن اعظم انگلیسی ساخته شد که نماد اصلی معبد بالی به شمار می‌رود. در ساحل این معبد، یک پارک فرهنگی وجود دارد که در آن انواع رقص‌های محلی به نمایش ‌گذاشته می‌شود.

معبد اولوواتو: این معبد از معابد هفتگانه تور بالی است که به دلیل منظره منحصر به فرد خود توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. معبد اولوواتو در بالای صخره‌ای شیبدار و تقریبا ۷۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. مردم بومی اعتقاد دارند که این معبد از جزیره بالی در مقابل شیاطین محافظت می‌کند.

دریان سفر امید

معبد بساکیه: این معبد مادر هزار متر بالاتر از سطح زمین و در دامنه جنوب غربی کوه‌های آگونگ قرار دارد و حدود ۲۳ معبد را در خود جای داده است. بساکیه بزرگترین و مقدس‌ترین معبد از معابد هفتگانه جزیره بالی است که بیش از هزار سال قدمت دارد.

تراس‌های برنج تگالالانگ: بالی به شالیزارهای طبقاتی برنج معروف است. شالیزارهای برنج بالی منظره‌ بی‌نظیری برای عکاسی و ثبت خاطره محسوب می‌شوند.

تور بالی - کاماپرس

جنگل میمون‌های یوبود: این جنگل زیستگاه اصلی میمون‌های ماکاک خاکستری دم دراز است. پیاده‌روی در این جنگل به همراه میمون‌ها، تجربه جذابی را برای گردشگران به وجود می‌آورد. به دلیل مطالعات منظمی که برای رعایت بهداشت، رژیم غذایی و عادات میمون‌ها انجام می‌شود، این جنگل یکی از مراکز مهم تحقیقاتی در زمینه حفاظت از آب و محیط زیست است.

بازار هنری یوبود: در این بازار می‌توان انواع روسری‌های ابریشمی، کیف‌های دستباف، سبد، کلاه، مجسمه، بادبادک و اقلام دست سازمحلی را پیدا کرد. این بازار مرکز گردهمایی مردمان محلی بالی است و بازدید از آن فرصت خوبی برای آشنایی با آداب و رسوم مردم بومی بالی خواهد بود.

سافاری بالی و پارک حفاظت شده مارین: مارین از بزرگترین و پربازدیدترین پارک‌‌های موضوعی حیوانات در سال ۲۰۰۷ بوده که بیش از ۶۰ گونه حیوان آزادانه در آن زندگی می‌کنند که برای تماشای آن‌ها می‌توان سوار اتوبوس سافاری شد. این پارک ۴۰ هکتار مساحت دارد.

گوآ گاجا: غار فیل از تاریخی‌ترین جاذبه‌های گردشگری بالی محسوب می‌شود که در ضلع غربی دهکده بدولو و در شش کیلومتری مرکز یوبود واقع شده است. حکاکی روی دیوارهای سنگی، استخرهای شنا و چشمه‌ها از جاذبه‌های آن است. گردشگران در تور بالی می‌توانند از تمامی این اماکن دیدن کنند.

تور بالی به ویزا نیاز دارد؟

ورود به کشور اندونزی و جزیره بالی به ویزا نیاز دارد. اگر انفرادی به اندونزی سفر کنید، تمامی مدارک و مراحل سفر از اخذ ویزا و خرید بلیط گرفته تا رفتن به فرودگاه و امثال آن را خودتان باید انجام دهید، اما در صورت خرید تور بالی، کار خاصی نباید انجام داد و تنها باید مدارک لازم را به آژانس مسافرتی انتخابی خود تحویل دهید. برای اخذ ویزای بالی به پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، عکس رنگی با پشت زمینه سفید، بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، رزرواسیون هتل و اثبات تمکن مالی نیاز است.

تور بالی - کاماپرس

هزینه سفر با تور بالی

به طور کلی هزینه‌های مربوط به اخذ ویزای بالی شامل هتل و امکانات آن، ترانسفر هتل، نوع سوئیت انتخابی، تعداد روزهای اقامت، تعداد همراهان، هزینه غذا، هزینه‌های مربوط به تهیه پاسپورت و نوع ایرلاین انتخابی باعث تفاوت قیمت تور بالی خواهد شد. البته خرید تور بالی در هر فصل، هزینه متفاوتی دارد.

هزینه تور بالی در صورتیکه دارای امکانات رفاهی و تفریحی کاملی باشد، بالا خواهد بود، ولی برای کاهش قیمت تور بالی می‌توان آن را به صورت لحظه آخری تهیه کرد. تور بالی لحظه آخری با یک تور معمولی، تفاوت خاصی در امکانات و کیفیت برگزاری آن ندارد و فقط هزینه آن کمتر است. البته برای خرید تور بالی لحظه آخری باید چمدان‌ها از قبل بسته شده باشد.

خرید تور بالی از «آژانس هرمس»

آژانس مسافرتی هرمس 724 به شکل تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در این آژانس‌ فراهم شده که مسافران بسته‌ تور و سفر سفارشی خود را درخواست دهند و خدمات کاملا مطابق با درخواست خود دریافت کنند. هرمس ۷۲۴ به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارد. گردشگران با خرید تور بالی تابستان ۱۴۰۳ از هرمس به عنوان مجری مستقیم، از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02126211000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز