قیمت اجاره یک شب ویلای استخردار در کردان کرج چند؟

ژیوار

آخر هفته‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای خروج از شهر و استراحت در یکی از ییلاق‌‌های اطراف کلان‌شهرها باشد. تهرانی‌ها هرچند سفر مورد علاقه‌شان برای تعطیلات رفتن به سوی شمال ایران است، اما با توجه به فاصله تا تهران، ییلاق‌های کرج و دماوند و لواسان مدت‌هاست که بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. در این میان اجاره یک شب ویلای استخردار در کردان با توجه به ویژگی‌های متفاوتی قیمت‌گذاری می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، قیمت اجاره یک شب ویلای استخردار در کردان کرج را بررسی می‌کند.

چه عواملی در قیمت اجاره ویلا موثر است؟

 متراژ: حجم فضای داخلی ویلا، از جمله تعداد اتاق‌ها، آشپزخانه و حیاط خلوت، مستقیماً بر قیمت تأثیر می‌گذارد. ویلاهای با متراژ بیشتر و تعداد اتاق‌های بیشتر معمولاً گران‌تر هستند.

تعداد اتاق‌ها: تعداد اتاق‌های خواب، پذیرایی و سرویس‌های دیگر نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. ویلاهای با تعداد اتاق‌های بیشتر معمولاً گران‌تر هستند.

استخر: وجود استخر، به خصوص استخرهای آبگرم، یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت ویلا است. استخرها نه تنها فضای تفریحی فراهم می‌کنند بلکه می‌توانند ارزش افزوده‌ای برای ویلا ایجاد کنند.

دریان سفر امید

موقعیت جغرافیایی: ویلاهایی که در مناطق خوش منظره یا نزدیک به مراکز شهری قرار دارند، معمولاً گران‌تر هستند. همچنین، ویلاهایی که در مناطق توریستی مانند کردان کرج واقع شده‌اند، ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

 طراحی: سبک طراحی ویلا از سنتی تا مدرن، می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. ویلاهایی با طراحی مدرن و لوکس معمولاً گران‌تر هستند.

امکانات: ویلاهایی که دارای امکانات پیشرفته‌تری مانند سیستم‌های امنیتی پیشرفته، سیستم‌های کنترل هوشمند و امکانات رفاهی مانند باشگاه بدنسازی یا مرکز تناسب اندام هستند، معمولاً گران‌تر هستند.

خدمات: برخی ویلاها خدمات اضافی مانند خدمات خانه‌داری، خدمات رستوران و خدمات حمل و نقل را ارائه می‌دهند که می‌تواند بر قیمت کلی تأثیر بگذارد.

قیمت اجاره یک شب ویلای استخردار در کردان

قیمت یک ویلای استخردار دو خوابه در چهارباغ با امکاناتی همچون ۳ پارکینگ، نزدیکی به مراکز خرید، داشتن یک اتاق مستر و با امکان خدمات به ۱۵ نفر شبی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. اگر بخواهید در روزهای پرتردد و تعطیل این ویلا را اجاره کنید، ممکن است قیمت اجاره بالاتر برود.

ویلا دوخوابه با استخر آب گرم سنگی در کردان

ظرفیت این ویلا ۶ نفر است و در شهرک خور واقع شده و دارای سرویس ایرانی و فرنگی است. این ویلا تخت ندارد و دارای ۶ رختخواب سنتی است. شروع قیمت این ویلا از شبی یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

قیمت اجاره ویلا با استخر آبگرم در کردان

این ویلا هم در شهرک مهرام واقع شده است. ویلای نقلی ۲ خوابه مورد نظر ۲ تخت دونفره دارد و فاقد سرویس فرنگی است. اقامتگاه مذکور ۴ پارکینگ خودرو دارد و استخر روباز آن مجهز به تصفیه ۲۴ ساعته است. قیمت این ویلا از شبی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

قیمت اجاره ویلا استخردار ۳ خوابه در کردان

ظرفیت این ویلا تا ۸ نفر است و ۴ تخت دونفره دارد. از امکانات آن می‌توان به ۱ سرویس ایرانی، ۳ سرویس فرنگی و ۴ حمام اشاره کرد. ویلا در منظقه تهراندشت واقع شده و ۲ اتاق مستر دارد. استخر این ویلا با تصفیه ۲۴ ساعته در حیاط واقع شده است. برای اجاره این ویلا حداقل باید شبی ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

این قیمت‌ها فقط نمونه‌هایی از قیمت‌های پیشنهادی در بازار هستند و ممکن است بسته به زمان سال، روز هفته و تقاضا تغییر کند. برای مثال، معمولاً در اواخر هفته و تعطیلات، قیمت‌ها از سوی میزبانان افزایش پیدا می‌کنند. بنابراین، برای دریافت قیمت دقیق و به‌روز، پیشنهاد می‌شود با سایت‌های مربوطه تماس بگیرید یا از طریق آن‌ها درخواست رزرو ارسال کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اقامت 24جاجیگا
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز