فرصت طلایی ثبت نام تور نمایشگاه کانتون چین

تور نمایشگاه کانتون چین - کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه کانتون چین، یکی از برز‌گ‌ترین نمایشگاه‌ تجاری در جهان به‌شمار می‌رود که سالی 2 بار در فصل پاییز و بهار و در قالب سه فاز برگزار می‌شود. با قاطعیت می‌توان گفت، این نمایشگاه که امسال شهر گوانجوی چین میزبان آن است، پس از نمایشگاه اکسپو، در صدر فهرست رویدادهای بزرگ جهانی جای می‌گیرد. در این نمایشگاه، تجار بزرگ جهانی گردهم می‌آیند تا با آخرین محصولات جهانی آشنا شوند و با دیگر فعالان بازار ارتباطی پویا برقرار کنند.  اگر شما هم قصد دارید به چین سفر کنید؛ بهتر است به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که فرصت برای گشت‌وگذار در شهر گوانجو و کشور چین را هم داشته باشید و به این نمایشگاه ههم سری بزنید.

کاماپرس در این گزارش به غیر از توضیحاتی درباره نمایشگاه کانتون، پنج جاذبه دیدنی تور چین را معرفی می‌کند.

کانتون؛ مهمترین نمایشگاه تجاری آسیا

اگر در زمان این نمایشگاه قصد سفر به چین را داشته باشید، تجربه‌ای بی‌نظیر منتظر شما خواهد بود؛ چراکه هم از جاهای دیدنی چین لذت می‌برید و هم می‌توانید از نمایشگاه بهره ببرید. جدیدترین دوره نمایشگاه کانتون، از 24 مهر تا 14 آبان امسال در شهر گوانگجو چین برگزار خواهد شد. تنوع و حجم محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، بسیار بالا است و باعث شده که این نمایشگاه هر بار در سه فاز برگزار شود. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های چینی، تولیدکنندگان سایر کشورها نیز به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

تور نمایشگاه کانتون اغلب به دو صورت اقتصادی و تجاری برگزار می‌شود.

تور نمایشگاه کانتون چین - کاماپرس

دریان سفر امید

زمان و تقویم نمایشگاه کانتون چین

فاز اول نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود و دارای چهار بخش اصلی است؛ بخش برق و الکترونیک که شامل لوازم برقی خانگی، محصولات الکترونیکی و دیجیتال و تجهیزات نورپردازی می شود؛ بخش وسایل نقلیه و قطعات یدکی شامل لوازم یدکی خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، خودرو و خودروهای الکتریکی؛ بخش ماشین‌آلات شامل قطعات اولیه ماشین‌آلات عمومی و مکانیکی، ساختمانی و جاده‌ای، اتوماسیون صنعتی، مواد جدید و ساخت هوشمند؛ بخش ساختمان هم شامل ابزارآلات، مصالح و کالاهای بهداشتی، کفپوش، کاشی و کابینت است.

فاز دوم از 2 تا 6 آبان ماه در سه بخش برگزار خواهد شد؛ بخش ساختمان شامل مواد و مصالح دکوراسیون و ساختمان، مبلمان، تجهیزات بهداشتی و حمام، دکوراسیون سنگی و آهنی و تجهیزات اسپا؛ بخش محصولات و هدایا شامل وسایل هنری شیشه‌ای، محصولات باغبانی، محصولات جشن‌ها، محصولات بافتنی، سرامیک‌های هنری، ساعت دیواری و مچی و ابزارها و تجهیزات نوری، جواهرات و اسباب‌بازی؛ بخش دکوراسیون خانگی شامل صنایع دستی و هنری، محصولات بافت، محصولات آهنی، دکوراسیون خانه، محصولات باغبانی، مبلمان، سفال و سرامیک.

سومین و آخرین فاز نمایشگاه کانتون 2024 نیز از 10 تا 14 آبان‌ماه در چهار بخش برگزار می‌شود؛ بخش پوشاک و منسوجات و کفش این نمایشگاه مربوط به  پوشاک مردانه و زنانه، چمدان و کیف، لوازم فشن، مواد خام پارچه، پوشاک ورزشی و راحتی، کفش، محصولات خز و چرم می شود؛ بخش دارو، شامل تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی داروها، محصولات سلامت و دستگاه‌های پزشکی، محصولات مراقبت شخصی ، و همچنین محصولات حیوانات خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد بود؛ بخش دکوراسیون خانگی  هم شامل منسوجات خانگی، فرش و پرده است؛ و در نهایت بخش کالاهای مصرفی شامل اسباب بازی، پوشاک و محصولات کودکان و زنان باردار، محصولات اداری، کیف، تفریح و سرگرمی و تجهیزات اداری می شود.

نمایشگاه کانتون چین - کاماپرس

چند جاذبه دیدنی در چین که نباید از دست داد

کوه وویی

کوه وویی یا وویی شان، یکی از زیباترین جاذبه‌های چین است که در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و هرساله می‌تواند مسافران بسیاری را جذب خود کند. این مکان در جنوب شرقی چین قرار دارد و ازنظر تاریخی، فرهنگی و طبیعی برای این کشور بسیار مهم است. کوه وویی به‌عنوان محل تولد چای سیاه شناخته می‌شود و امروزه هم مسافرانی که به آنجا سفر می‌کنند، می‌توانند از مزارع چای دیدن کنند. برخی از بخش‌های دیدنی این کوه شامل قله تیانیو یا قله بهشت، غارهای زیبا، قله پادشاه بزرگ و مزارع زیبای چای بوده که بهترین زمان بازدید از آن فصل بهار و پاییز است.

دیوار بزرگ چین

ازنظر بسیاری از گردشگران، معروف‌ترین جاذبه گردشگری این کشور، دیوار بزرگ چین است. این دیوار بانام‌های دیگری مثل دیوار موتیانیو و دیوار بلند هم معروف است. این دیوار، کارکردی دفاعی داشته و هدف از ساخت آن، حفاظت و نگهداری از مرزهای کشور چین بوده است. طول این دیوار حدود 6 هزار متر است و ارتفاع آن به 6 تا 8 متر و در بعضی از نقاط هم به 16 متر می‌رسد. در طول دیوار، برج‌هایی وجود دارد که هریک از آن‌ها ارزش تاریخی و فرهنگی دارند. دیوار چین همچنین در لیست عجایب هفت گانه جهان جای داشته و لذا هر ساله گردشگران بی‌شماری جذب می‌کند.

چین_کاماپرس

شهر ممنوعه و کاخ امپراتوری

شهر ممنوعه چین، با عنوان کاخ امپراتوری هم معروف است. در اینجا می‌توانید بیش از 9 هزار اتاق را ببینید و به‌نوعی با سبک زندگی چینی‌ها آشنا می‌شوید. ساخت شهر ممنوعه از قرن 13 و با انتقال پایتخت به پکن شروع شد؛ اما بیشتر بناهایی که درحال‌حاضر در این شهر می‌بینید، مربوط به قرن 15 هستند.

بر اساس برخی از روایت‌ها، ورود افرادی که از اقوام امپراتور نبوده‌اند، به این شهر ممنوع بوده است. برای محافظت از این کاخ، دیوارهای 10 متری، برج‌های دیده‌بانی و خندقی بزرگ هم ساخته‌شده است. از میان بناهای مختلفی که در این شهر ممنوعه وجود دارد، حتماً از پل‌هایی دیدن کنید که با سنگ مرمر سفید روی رودخانه طلایی ساخته‌شده‌اند. همچنین تالار هارمونی، ساختمانی بلند 35 متری که در آن تخت پادشاه قرار دارد، تالار ضیافت و کاخ‌موزه باهنرهای مختلف و صنایع‌دستی از سلسله‌های مینگ و چینگ، ازجمله قسمت‌هایی از شهر ممنوعه یا کاخ امپراتوری هستند که باید حتماً در سفر با تور چین آن را ببینید.

دریاچه غرب، هانگژو

از دیگر نقاط و جاذبه‌های دیدنی در تور چین می‌توانیم به دریاچه غرب در هانگژو، پایتخت باستانی چین اشاره‌کنیم. این دریاچه، توسط تپه‌ها و کوه‌های دور و نزدیک احاطه‌شده و خود دریاچه ابعادی نزدیک به 6 کیلومترمربع دارد. برخی از سازه‌هایی که در این دریاچه و قسمت‌های مختلف آن مشاهده می‌کنید، مربوط به قرن 11 هستند که از میان آن‌ها می‌توان به پل‌های قدیمی اشاره کرد.

قدم زدن، دوچرخه‌سواری یا قایق‌سواری ازجمله کارهایی است که می‌توانید در دریاچه و حاشیه آن انجام دهید. اینجا از جاهای دیدنی چین در بهار محسوب می‌شود؛ در این فصل، عطر و زیبایی شکوفه‌های بهار، دریاچه را بسیار دیدنی‌تر می‌کنند.

رودخانه لی

یکی از زیباترین جاهای دیدنی چین، رودخانه لی نام دارد. این رودخانه در حومه شهر گویلین (Guilin) جای گرفته و منظره‌ بسیار زیبایی با کوه‌ها ایجاد می‌کند. معمولاً گردشگرانی که می‌خواهند طبیعت بکر چین را ببینند، به سراغ این رودخانه می‌روند. رودخانه لی، بسیاری از شاعران، نویسندگان، عکاس‌ها، نقاشان و هنرمندان را در دوره‌های مختلف جذب خودش کرده یا الهام‌بخش آن‌‌ها بوده است. هنوز هم اینجا، منبع الهام بسیاری از افسانه‌ها و داستان‌ها است.

چین_کاماپرس

شما با انتخاب قایقی مناسب، می‌توانید مسیری دلخواه را در طول این رودخانه طی کنید و تعدادی از دیدنی‌های متحیرکننده طبیعت چین را ببینید؛ برای مثال، یکی از این دیدنی‌ها، تپه خرطوم فیل است. معمولاً گردشگران، مسیر 83 کیلومتری بین گویلین تا یانگشوئو (Yangshuo) را انتخاب می‌کنند که دیدنی‌تر از گزینه‌های دیگر است. اینکه کدام مسیر را در چه زمانی طی کنید، بستگی به قایق و مسیر انتخابی شما دارد. هزینه تور با قایق، خیلی ارزان نیست و شما می‌توانید پیش از سفر به چین، هزینه‌هایتان را به شکل‌های دیگر کم کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز