ارزان ترین مراکز خرید در آنتالیا با فضایی مدرن و شیک

ژیوار

در تور آنتالیا پیداکردن مراکز خرید ارزان و درعین‌حال مدرن و شیک کار سختی نیست. این مراکز خرید اغلب امکانات رفاهی و تفریحی کاملی دارند و می‌توانند روزی به‌یادماندنی را برای خانواده‌ها بسازند. برای خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی بهداشتی و بسیاری دیگر از لوازم موردنیاز مسافران می‌توانند به یکی از این مراکز خرید مراجعه کنند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین مراکز خرید در تور آنتالیا با فضایی مدرن و جذاب را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

مرکز خرید مارک برای خریدی ارزان در تور آنتالیا

مرکز تجاری مارک در سال 2013 ساخته شده و در بین مردم بومی نیز طرفداران زیادی دارد. این مرکز خرید علاوه بر کیفیت بالایی که در اجناس خود دارد، با قیمت مناسبی خدمات خود را ارائه می‌دهد و روز‌به‌روز به تعداد گردشگرانی که سراغ آن می‌روند اضافه می‌شود.

این مرکز خرید دوست‌داشتنی امکان خرید از برندهای معروف ترکی را فراهم کرده و به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی که دارد انتخابی مناسب برای خانواده‌ها به‌حساب می‌آید.

دریان سفر امید

مرکز خرید میگروس را در تور آنتالیا از دست ندهید

مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید دوست‌داشتنی در نزدیکی ساحل است و به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید در تور آنتالیا شناخته می‌شود. این مرکز که به‌تازگی بیشتر از قبل معروف شده اکثر برندهای ترکی و اروپایی را در خود دارد.

در زمان حراج‌های فصلی امکان پیداکردن محصولات برند با قیمت پایین در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین در اغلب موارد پوشاکی که تک سایز مانده‌اند با تخفیف مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. این پاساژ در محله آراپسویو آنتالیا واقع شده است.

مرکز خرید شی مال از بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا

این مرکز خرید بزرگ مساحتی در حدود 10 هزار متر مربع دارد و در آن تنها پوشاک و کیف و کفش یا هر چیز مربوط به مد و فشن به فروش می‌رسد. این مکان برای هر سلیقه‌ای انتخابی جذاب داشته و در آن می‌توان بسیاری از برندهای معروف بین المللی را پیدا کرد.

برای خرید مناسب و ارزان‌قیمت از شی مال، در هر زمانی که خریداران مراجعه کنند گزینه‌هایی وجود دارد. بااین‌حال در زمان تخفیفات فصلی انتخاب‌های بیشتری عرضه می‌شود.

مرکز خرید آکا پارک با انواع اجناس در تور آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک امکان خرید انواع لباس‌های زنانه و مردانه را فراهم کرده و در آن موارد مختلفی مانند جواهرات، اسباب‌بازی، وسایل ورزشی، موبایل و لپ تاپ و مواردی دیگر به چشم می‌خورد. این مرکز خرید بزرگ مساحتی در حدود 5800 متر دارد و در سال 2008 ساخته شده است. تعداد طبقات این مجموعه 4 عدد بوده و در آن می‌توان گردشی مفصل بین لوازم مختلف و متنوع را تجربه کرد. اغلب این لوازم با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند و به همین جهت مرکز خرید آکاپارک در تور آنتالیا طرفداران زیادی دارد.

در تور آنتالیا سراغ مرکز خرید دیپو بروید

مرکز خرید دیپو در سال 2004 افتتاح شده و هر ساله حدود 5 میلیون گردشگر در تور آنتالیا از آن دیدن می‌کنند. این مرکز خرید پرطرفدار علاوه بر ارزان ارائه‌کردن محصولات خود، کیفیت بالایی در اجناس داشته و به همین جهت محبوبیت زیادی دارد. همچنین معماری این مرکز خرید نیز بسیار زیبا بوده و برای گردشی تفریحی نیز انتخابی مناسب است.

سبک معماری به‌کاررفته در این مرکز خرید به سبک قرون‌وسطایی بوده و در آن رنگ‌های شادی مانند نارنجی به چشم می‌خورد. در این مرکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی متعددی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به 15 رستوران و کافه، 5 سینما و همینطور زمین بازی برای کودکان اشاره کرد.

مرکز خرید ارزان تراسیتی در تور آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی یکی از گزینه‌های موردعلاقه مسافران است که امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارد. این مرکز خرید مشهورترین برندهای ترکی را با بهترین قیمت‌ها در معرض فروش قرار داده و در آن می‌توان لوازم آرایشی و اجناس مناسب مربوط به کودک و نوجوان را پیدا کرد. در تور آنتالیا با مراجعه به این مرکز خرید می‌توان از تخفیف‌های مختلف آن بهره برد و روزی شگفت‌انگیز همراه با خانواده و فرزندان داشت.

سفر به آنتالیا با نهال گشت

نهال گشت همراهی همیشگی برای سفرهای خارجی و داخلی گردشگران بوده و کیفیت خدمات بالایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این آژانس گردشگری تنوع بالایی برای انتخاب تورهای تابستانی خود عرضه کرده و درعین‌حال قیمتی باصرفه و مناسب را پیشنهاد می‌دهد. برای علاقه‌مندان به سفرهای تابستانی، یکی از بهترین گزینه‌ها تور آنتالیا است که نهال گشت تجربه بهترین سفر ممکن به این شهر را فراهم می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سفر به آنتالیا و دیگر شهرهای توریستی تابستانی می‌توانید به سایت نهال گشت با آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 021910811 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز