تجربه یک سفر متفاوت با تور روسیه

ژیوار

روسیه، کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی بوده که امروزه به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. این کشور که در اروپای شرقی و آسیای شمالی واقع شده، دارای آب و هوای سرد و خشک است و به همین دلیل زمان سفر با تور روسیه مسکو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. فصل بهار و تابستان بهترین زمان سفر به روسیه است؛ چراکه در این فصول، آب و هوای معتدل‌تری دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری، خدمات و قیمت ویزای توریستی روسیه ‌پرداخته است.

جاذبه‌های گردشگری روسیه

موزه یادبود فضانوردی: این موزه، اولین موفقیت روس‌ها در زمینه راهیابی به فضا را نشان می‌دهد که در سال 1946 ساخته و در آن سال، نخستین انسان به فضا فرستاده شد.

دانشگاه ملی لومونوسوف: لومونوسوف قدیمی‌ترین مرکز علمی مسکو و اولین دانشگاه این شهر محسوب می‌شود. این ساختمان 240 متری، یکی از جاذبه‌های دیدنی روسیه است.

ایستگاه متروی مایا کوفسکایا: این ایستگاه به همه چیز جز ایستگاه مترو شباهت دارد و انسان با دیدن آن، بیشتر یاد کاخ‌های مجلل با معماری دوره استالین می‌افتد.

دریان سفر امید

تپه‌های اسپرو: اسپرو از مشهورترین جاذبه‌های دیدنی روسیه با بلندترین ارتفاع است و با رفتن بر فراز آن می‌توان زیبایی‌های مسکو را تماشا کرد. این تپه‌ها از سمت راست، رودخانه مسکوا را احاطه کرده‌اند. در بالاترین نقطه این تپه کلیسای ترینیتی ساخته شده که گردشگران می‌توانند علاوه بر بازدید از آن، بسیاری از مراکز مهم مانند برج رادیویی شوخوف، کرملین و دانشگاه مسکو را از بالا تماشا کنند.

حلقه طلایی روسیه: این مسیر حلقوی متفاوت‌ترین مسیر زمینی توریستی از جنوب شرق به سن پترزبورگ و از شمال شرق به مسکو است‌. در تور روسیه با آغاز سفر از مسکو و عبور از این مسیر می­‌توان از هشت شهر باستانی که ماجراهای تاریخی زیادی برای گفتن دارند، دیدن ‌کرد. پس از عبور از تمامی این شهرها، مقصد نهایی دوباره مسکو خواهد بود.

برج ناقوس ایوان مخوف: این برج بلندترین بنای روسیه است که چهار قرن قدمت دارد و با بالا رفتن از 329 پله آن می­توان شهر مسکو و زیبایی‌های آن را تماشا کرد. این برج دارای 24 ناقوس بوده که آن را به یک بنای متفاوت تبدیل کرده است.

کلیسای جامع سنت باسیل: قدمت بالای این مکان مقدس به 450 سال یا حدود پنج قرن می‌رسد. سقف‌های رنگارنگ این کلیسا با برخورداری از ویژگی‌های ظاهری جالب، انسان را به یاد بناهای فانتزی مانند ساختمان والت دیزنی می‌اندازد.

کاخ کرملین: کرملین باشکوه‌ترین کاخ و مقر حکومت روسیه است. این کاخ تنها متعلق به تزارهای روس نیست، بلکه رئیس جمهورهای فعلی روسیه نیز این کاخ را برای مقر حکمرانی خود انتخاب کرده‌اند.

موزه هنر پوشکین: این موزه در کنار کاخ کرملین قرار دارد و سالانه نمایشگاه‌های جهانی متعددی در آن برگزار می‌شود.

میدان سرخ: میدان سرخ قلب تپنده مسکو بوده و به عنوان میراث جهانی ارزشمند ثبت شده است. مقصد نهایی بسیاری از خیابان‌های اصلی روسیه، همین میدان است و هر سال مناسبت‌های ملی روسیه مانند رژه روز پیروزی در این میدان برگزار می‌شود. بازدید از اماکن فوق در تور روسیه تدارک دیده شده است.

مزایای سفر با تور روسیه

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل‌های چند ستاره، ترانسفر انتقال از فرودگاه به هتل و برعکس، برنامه‌ریزی جهت انتقال درون شهری، گشت‌های شهری و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، برخورداری از تورلیدر فارسی‌زبان، بیمه مسافرتی جهت پوشش خسارات احتمالی در سفر و همچنین اخذ ویزای روسیه از خدمات تور روسیه محسوب می‌شود‌.

نحوه اخذ ویزای توریستی برای سفر با تور روسیه

برای سفر با تور روسیه به ویزا نیاز است. پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، یک عکس رنگی با پشت زمینه سفید، بلیط رفت و برگشت هواپیما و همچنین بیمه مسافرتی از مدارک لازم برای اخذ ویزای تور روسیه است. پس از جمع‌آوری مدارک لازم و ارائه آن به سفارت یا کنسولگری روسیه و همچنین احراز هویت، باید هزینه ویزای روسیه را پرداخت کرد که رقم آن بسته به نوع و مدت اقامت فرد متفاوت خواهد بود. در نهایت پس از بررسی مدارک و احراز هویت، ویزای تور روسیه برای متقاضی صادر خواهد شد. بهتر است حداقل دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفر، با آژانس مسافرتی یا سفارت روسیه درباره مدارک و مراحل اخذ ویزا هماهنگ کرد.

هزینه تور روسیه

قیمت تور روسیه به عوامل متعددی مانند هتل انتخابی، نوع ایرلاین هواپیمایی، تعداد همراهان، تعداد روزهای اقامت در روسیه و ویزا بستگی دارد. موقعیت جغرافیایی هتل نیز تأثیر زیادی بر هزینه سفر با تور روسیه خواهد داشت؛ چراکه هرچه هتل به مرکز شهرهای مسکو و سن پترزبورگ نزدیک‌تر باشد، قیمت تور روسیه نیز بیشتر خواهد بود.

رزرو تور روسیه با «آژانس هرمس »

آژانس‌ مسافرتی هرمس ۷۲۴ به شکل تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان نیز وجود دارد که مسافران بسته‌ تور و سفر سفارشی خود را درخواست و خدمات مطابق با درخواستشان را دریافت کنند. هرمس ۷۲۴ به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی امکان صدور بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارد.

متقاضیان برای رزرو تور روسیه مسکو و دریافت مشاوره تخصصی می­توانند به وبسایت www.hermes724.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­  02126211000تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز