تمام قابلیت‌ های دستگاه لیزر پیکوسکند؛ از پاک کردن تتو تا رفع لکه های پوستی

دستگاه لیزر پیکوسکند - آیسا طب
ژیوار

بیشتر دستگاه‌های لیزر موجود در مراکز زیبایی برای لیزر موهای زائد کاربرد داشته و به‌صورت تک منظوره استفاده می‌شوند. اما آنچه دستگاه لیزر پیکوسکند را از دیگر دستگاه‌ها متمایز می‌کند، همه‌کاره بودن این دستگاه است. دستگاه لیزر کیو سوئیچ پیکوسکند می‌تواند علاوه بر پاک کردن تتو از روی پوست، لکه‌های پوستی را نیز از بین برده و حتی برای از بین بردن جاهای زخم نیز کاربرد دارد.

کاماپرس در این گزارش به مزایای خرید و استفاده از دستگاه لیزر پوست پیکوسکند برای کلینیک‌های زیبایی و کاربردهای بی‌نظیر آن پرداخته است.

پیکوسکند، نسل جدید لیزرهای زیبایی

دستگاه لیزر پیکوسکند را می‌توان نسل جدید دستگاه‌های لیزر مختص زیبایی دانست که هم‌اکنون در بیشتر مراکز زیبایی جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه کاربردهای بسیار خوبی درزمینهٔ جوان‌سازی پوست داشته و بیشتر به درد افرادی می‌خورد که به دنبال رفع دائمی ایرادات پوستی خود هستند.

جریان ملایمی که این دستگاه لیزر به پوست وارد می‌کند باعث کلاژن‌سازی و فعال‌سازی سلول‌های جدید در پوست می‌شود که می‌تواند جای سلول‌های معیوب را گرفته و به بهبود و زیبایی پوست کمک کند. این نوع از روش‌ترمیم پوست یک روش کاملاً غیرتهاجمی است و نیازی به بیهوشی یا اعمال جراحی ندارد. این سیستم که در سال 2012 وارد بازار شده و از آن تاریخ نیز مرتب به‌روز و کاراتر شده است، یک سیستم تابیده‌شده بدون خطر برای پوست و بدن انسان است.

اگر از دستگاه لیزر پیکوسکند به‌عنوان نسل جدید دستگاه‌های لیزر پوست نام‌برده می‌شود، به این دلیل است که این دستگاه هنوز کارایی خود را از دست نداده و حتی می‌توان گفت در برخی از موارد جایگزینی برای این پیکوسکند وجود ندارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کاربردهای پیکوسکند برای زیبایی پوست

کاربردهای گسترده لیزر پیکوسکند محدود به چند مورد خاص نمی‌شود و تقریباً در بیشتر ضایعات پوستی می‌توان از این لیزر برای ترمیم و جوان‌سازی استفاده کرد. به همین دلیل کلینیک‌های زیبایی با خرید این دستگاه معمولاً به طیف گسترده‌ای از مشتریان خدمات می‌دهند.

ازجمله مهم‌ترین کاربردهای دستگاه لیزر کیو سوئیچ پیکوسکند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع لک‌های پوستی مادرزادی سیاه و قهوه‌ای و یا لک‌هایی که در اثر افزایش سن روی پوست ایجاد می‌شوند
  • رفع لک‌های ماه‌گرفتگی و لک‌های مربوط به آفتاب‌سوختگی
  • رفع کک‌ومک در پوست و ضایعات پیگمانته
  • رفع زخم و اثراتی مانند بخیه که معمولاً بعد از جراحی روی بدن باقی می‌ماند
  • از بین بردن تتو و خال‌کوبی‌های روی پوست، خط لب، تتو ابرو و هر نوع مورد مشابه روی صورت و بدن
  • از بین بردن خال
  • از بین بردن جای جوش که معمولاً روی صورت دیده می‌شود
  • جوان‌سازی و سفید کردن بخش‌های مختلف بدن
  • لابه برداری از پوست برای رشد لایه‌های جدید و جوان

ویژگی‌های پیکوسکند و مزایای خرید آن برای کلینیک‌های زیبایی

دستگاه لیزر پیکوسکند‌ به دلیل کارایی گسترده دارای طیف وسیعی از تنظیمات است. همین مورد می‌تواند مهم‌ترین ویژگی و مزیت پیکوسکند‌ باشد. 3 حالت درمانی عادی و پیچیده و سری‌های متنوعی که این دستگاه دارد و می‌تواند به‌دلخواه در کنار پیکوسکند‌ استفاده شود تا تمام نیازهای مشتریان کلینیک زیبایی را مرتفع کند.

این دستگاه دارای بازوی 7 مفصلی برای کار راحت‌تر و دسترسی بهتر است و لامپ‌های لیزر و لنزهای دستگاه که ساخت آمریکا هستند نیز باعث تراکم یکنواخت لیزر در جهت اثرگذاری حداکثری و آسیب حداقلی می‌شود.

دستگاه لیزر پیکوسکند

آیا خرید دستگاه لیزر کیو سوئیچ پیکوسکند‌ برای کلینیک‌های زیبایی مقرون به صرفه است؟

دستگاه لیزر پیکوسکند‌ علی رغم داشتن کارایی‌ فوق العاده زیاد، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر مشابه دارد. بر همین اساس خرید آن می‌تواند برای کلینیک‌های زیبایی مقرون به صرفه باشد. قیمت مناسب، کیفیت بالا و گارانتی که این محصول دارد آن را از دیگر دستگاه‌های مشابه متمایز کرده است.

خرید نقد و اقساطی دستگاه لیزر پیکوسکند از آیسا طب

شرکت آینده سازان آرمان گستر فیدار با نام تجاری «آیسا طب» در زمینه تجهیز کلینیک‌های زیبایی سراسر ایران فعالیت می‌کند. این شرکت وارکننده و فروشنده اصلی بسیاری از دستگاه‌های مدرن لیزر و سایر دستگاه‌های زیبایی است که محصولات خود را با شرایط ویژه در اختیار متخصصین زیبایی قرار می‌دهد.

برای دریافت لیست کامل محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی آیسا طب به آدرس aisateb.com مراجعه و یا با شماره تلفن 09102298320 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آیساطب
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز