بهترین زمان سفر با تور تایلند چه زمانی است؟

ژیوار

تایلند، کشوری استوایی و سرسبز در جنوب شرقی آسیا بوده که ارزان بودن هزینه‌های سفر با تور تایلند در مقایسه با کشورهایی مانند مالزی یا سنگاپور باعث حضور بسیاری از گردشگران در آن شده است. تور تایلند مجموعه‌ای از معابد بودایی، مراکز خرید، سواحل شنی، جزایر افسانه‌ای، جنگل‌های سرسبز گرمسیری و بسیاری از دیگر جاذبه‌ها بوده که سفری به‌یادماندنی را می‌سازند.

کاماپرس در این مطلب به بررسی شهرهای توریستی تور تایلند، معروف‌ترین جاذبه‌های آن، بهترین زمان سفر با تور تایلند و ویزای موردنیاز آن می‌پردازد.

تور تایلند - کاماپرس

با شهرهای توریستی تور تایلند آشنا شوید

کشور تایلند از مقاصد محبوب گردشگری در تمام دنیا بوده که افراد بسیاری در طول سال با تور تایلند به این منطقه سفر می‌کنند. جزیره پوکت، شهر بانکوک پایتخت تایلند و شهر پاتایا از مقاصد توریستی تور تایلند بوده که در تمام فصول سال پذیرای گردشگران بسیاری از تمامی نقاط دنیا هستند.

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند

جاذبه‌های دیدنی شهر بانکوک پایتخت تایلند بیشتر بناهای تاریخی و معابد بودایی با سازه‌های خاص و چشمگیر هستند. تور تایلند پاتایا فرصتی برای استفاده از سالن‌های ماساژ و تفریحات هیجان‌انگیز این شهر را به شما می‌دهد. جاذبه‌های دیدنی جزیره پوکت بیشتر پدیده‌ها و مناطق طبیعی زیبا است که گردشگران در این جزیره افسانه‌ای از آن‌ها بازدید می‌کنند. کاخ بزرگ تایلند، روستای پای تایلند، پارک آبی، جزایر سیمیلان، جزیره ریلای، پارک ملی خاو یای، مراکز خرید تایلند، شهرهای کرابی و آیوتا، خلیج فانگ نا، جزایر فی فی، چیانگ مای و معبد سپیده دم یا وات آرون از دیگر معروف‌ترین اماکن دیدنی کشور تایلند هستند.

دریان سفر امید

بهترین زمان سفر با تور تایلند چه زمانی است؟

در تایلند شرایط آب و هوایی تقریباً یکنواختی دارد. به عبارتی مفهوم تغییر فصل در تور تایلند بی‌معنا است؛ در تمام تابستان هوا گرم و شرجی است اما در فصول سرد هوا دلچسب است و چند ماهی از سال نیز باران موسمی می‌بارد. گفتنی است در تابستان هوای تایلند گرمتر از حد معمول می‌شود، اما در مقابل آبان تا بهمن خنک‌ترین ماه‌‌های سال در تایلند است که در این مدت باران کمتری هم می‌بارد. بهترین زمان برای خرید تور تایلند در تمامی فصول سال به جز ماه‌های تیر تا شهریور است.

بهترین فرصت برای رزرو تور تایلند چه زمانی است؟

امکان رزرو تور تایلند به‌صورت ارزان و لحظه آخری وجود ندارد؛ به همین خاطر برای کاهش هزینه‌های سفر تور تایلند باید به‌جای تور تایلند لحظه آخری به دنبال بهترین زمان برای رزرو پکیج‌های مسافرتی این مقصد باشید چراکه ظرفیت پروازها و هتل‌ها به‌ویژه در ایام پیک سفر بافاصله‌ی یک تا ۲ روز مانده به زمان سفر تکمیل می‌شود. درنتیجه هتل‌ها و ایرلاین‌ها نرخ خود را افزایش خواهند داد تا سود بیشتری از این بازه ببرند. شما برای خرید تور تایلند به‌صورت ارزان باید به‌جای رزرو تور لحظه آخری تایلند، این تور را حداقل از ۲ هفته قبل از زمان سفر و حتی زودتر رزرو کرده باشید.

آیا تور تایلند به ویزا نیاز دارد؟

برای سفر با تور تایلند به ویزای توریستی آن نیاز خواهید داشت. برای دریافت ویزای توریستی تایلند نیازی به مصاحبه و حضور در محل کنسولگری نیست و تنها با ارائه مدارک موردنیاز به کارگزار خود می‌توانید به‌راحتی ویزای توریستی تایلند را دریافت کنید. ویزای توریستی این کشور 90 روزه بوده و فقط یک‌بار اجازه ورود دارید. زمان انتظار برای دریافت این ویزا حدود 7 تا 10 روز کاری است. لازم به ذکر است سفارت تایلند روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ مشغول به کار بوده و روزهای جمعه و شنبه تعطیل هستند.

تور تایلند - کاماپرس

رزرو تور تایلند از “راز آسمان پایتخت”

اولویت شرکت خدمات مسافرتی،گردشگری و زیارتی آسمان پایتخت از ابتدای فعالیتش، تسهیل فرآیند حمل‌ونقل و اقامت شما عزیزان در سراسر ایران و جهان را بوده است. ارتباط مداوم با ایرلاین‌های داخلی و خارجی، کسب نمایندگی فروش بلیط قطارهای مسافرتی، داشتن گارانتی هتل در سراسر ایران، ارتباط مستقیم با هتل‌های خارجی در تمامی نقاط جهان در کنار تیم پشتیبانی حرفه‌ای دلیل موفقیت این آژانس مسافرتی بوده است. شما براي رزرو تور تایلند می‌توانید به نشانی تهران،خیابان شریعتی، ابتدای خیابان بهشتی، پلاک32 مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل فرآیند خرید خود می‌توانید از طریق نشانی اینترنتی https://www.asemanpaytakht.com/ اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز