بررسی مزایا و معایب انواع روکش هوندا

ژیوار

خودروی هوندا یکی از خودروهای خاص در ایران است که معمولا به کارایی و زیبایی مشهور هستند. اگرچه تعداد این خودروها در ایران کم است اما بسیاری از مالکان خودروی هوندا برای محافظت از روکش اصلی صندلی و یا زیباتر شدن فضای داخلی خودرو به دنبال خرید روکش هوندا هستند.

به گزارش کاماپرس، انواع روکش چرم و پارچه‌ای برای هوندا در بازار موجود است و این محصولات با تنوع زیادی از نظر طرح، رنگ و جنس دوخته شده و روانه بازار می‌شوند. در ادامه انواع روکش هوندا به همراه معایب و مزایای هر کدام معرفی می‌شود.

1 – روکش صندلی مخمل هوندا

روکش‌های مخملی هوندا از نوع روکش‌ پارچه‌ای بوده و به دلیل زیبایی پارچه مخمل، این روکش هوندا نیز از زیبایی و نرمی خاصی برخوردار است. روکش مخمل معمولا مانند روکش اصلی خودرو به نظر می‌رسد و به زیبایی فضای داخلی خودرو آسیب نمی‌زند.

این نوع از روکش معمولا مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی دارد و جزو روکش‌های بادوام محسوب می‌شود. علاوه بر این تنوع رنگ زیادی نیز دارند. اما از جمله معایب روکش مخمل هوندا می‌توان به جذب سریع آب و ضد آب نبودن آن اشاره کرد. به همین دلیل این روکش ممکن است در اثر رطوبت و ریخته شدن مایعات سریعا کثیف شده و خیلی زودتر از سایر روکش‌ها خراب شود.

روکش صندلی هوندا- کاماپرس

دریان سفر امید

2 – روکش ژاکارد هوندا

پارچه ژاکارد یکی دیگر از پارچه‌های مورد استفاده در روکش خودرو است. سبک روکش‌های ژاکارد امروزی و مدرن است و برای خوردوهای مدرنی چون هوندا کاملا مناسب است. این روکش هوندا مقاومت بالایی در برابر چروک شدن حاصل از نشستن مداوم دارد. مراقبت از آن بسیار آسان بوده و اصطلاحا باداوم است. تنوع رنگ و طرح این روکش نیز از تمام روکش‌های مشابه بیشتر است.

شاید یکی از معایب اصلی این روکش، تمیز کردن آن باشد. چراکه لکه‌ها به راحتی از روی آن تمیز نمی‌شوند و ممکن است نیاز به شوینده خاصی داشته باشید.

3 – روکش جین هوندا

از جمله روکش‌های خاص هوندا می‌توان به روکش‌هایی با پوشش جین اشاره کرد. اصلی‌ترین مزیت استفاده از این نوع روکش هوندا، عدم جذب کامل آب است و مایعات ریخته شده روی صندلی خیلی زود جذب پارچه روکش نمی‌شود. شست و شوی روکش جین نیز بسیار آسان‌تر از بیشتر روکش‌ها است و به همین دلیل معمولا گفته می‌شود که نگهداری از این روکش آسان است.

اگرچه شست و شوی این روکش آسان است ولی شست و شوی زیاد می‌تواند به کیفیت آن لطمه بزند. به همین دلیل کسانی که وسواس شست و شوی روکش را دارند، مجبورند که خیلی سریعتر از آنچه که انتظار دارند، مجبور به تعویض روکش شوند.

4 – روکش صندلی مش برای خودروی هوندا

روکش مش را می‌توان بهترین و ایده‌آل‌ترین روکش برای مناطق گرمسیر عنوان کرد. چراکه جنس مشبک آن باعث کمترین تعرق می‌شود. علاوه بر این عبور راحت هوا از این روکش باعث می‌شود که این روکش هوندا بوی بد نگرفته و مجبور به شست و شو نباشید. اگرچه شست و شوی این پارچه نیز آسان است.

یکی دیگر از مزایای روکش مش، کشسانی بالای آن است که نصب این روکش را آسان و بدون ایراد می‌کند. این روکش از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. اگرچه عایق گرما بودن می‌تواند یکی از معیب این روکش باشد.

5 – روکش نئوپرن

نئوپرن یک پارچه مناسب و اقتصادی برای روکش هوندا است و قیمت پایین آن نسبت به سایر روکش‌ها می‌تواند یکی از دلایل خرید باشد. این روکش ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر آب، موارد شیمیایی و هر مایع دیگری دارد.

این روکش بسیار بادوام است و ممکن است سال‌ها نیاز به تعویض و شست و شو نداشته باشد. اگرچه مصنوعی بودن پارچه آن یکی از مزایای روکش نئوپرن محسوب می‌شود و برخلاف دیگر روکش‌های معرفی شده، جنس پارچه از این نظر چندان با کیفیت به نظر نمی‌رسد.

روکش هوندا ماارل

خرید آنلاین روکش هوندا از مارال کاور

«صنعت دوخت مارال» یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های روکش صندلی انواع خودرو در ایران است. این شرکت تولیدی روکش‌های صندلی را با با تنوع بالا طراحی و تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می‌رساند. صنعت دوخت مارال با تاسیس سایت «مارال کاور» اقدام به عرضه مستقیم و فروش آنلاین محصولات خود نیز کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین روکش صندلی مناسب خودروی خود به سایت maralcover.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02155526065 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنعت دوخت مارال
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز